۲۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی تیر ماه سال 99

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی تیر ماه سال 99
گروه ناجا- سازمان وظیفه عمومی ناجا،کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها ،دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی تیر ماه سال 99هستند را به خدمت سربازی فراخواند
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
َAdmin

ستادکل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای از به تعویق افتادن اعزام مشمولان خدمت سربازی خبر داد.

برگزاری کنکور سراسری سال 1399 و ایجاد مشکل برای تعدادی از دانش‌آموزان دیپلم مشمول که از خردادماه 1398 تا تاریخ این اطلاعیه دیپلم خود را اخذ کرده‌اند و مهلت یک ساله آنان به پایان رسیده در راستای کمک به این مشمولان مهلت اعزام به خدمت آنان را تمدید و شرکت در کنکور سراسری را برای آنان مجاز دانست.

در این اطلاعیه آمده است:

کلیه مشمولین وظیفه که در سال 1398 موفق به اخذ دیپلم شدند و مهلت معرفی آنان برای خدمت وظیفه عمومی به اتمام رسیده است می‌توانند در کنکور سراسری شرکت و مهلت اعزام به خدمت آنان تا یک هفته بعد از تاریخ انجام آزمون تمدید شد.

این افراد حداکثر یک هفته بعد از شرکت در آزمون سراسری می‌بایست خود را برای اعزام به خدمت به پلیس+10 معرفی و نسبت به تشکیل پرونده اعزام اقدام نمایند.

بدیهی است در صورت قبولی مشمولین فوق در کنکور سراسری و اعلام نتایج نهایی توسط سازمان سنجش آموزش کشور مطابق قانون خدمت وظیفه عمومی افراد قبل از شروع ترم تحصیلی از خدمت سربازی ترخیص خواهند شد.

این مشمولین وظیفه دقت نمایند در صورتی که حداکثر یک هفته بعد از کنکور سراسری نسبت به تشکیل پرونده اعزام در دفاتر پلیس+10 اقدام ننمایند در صورت قبولی در کنکور هم مجاز به بهره‌مندی از معافیت تحصیلی و ثبت نام در دانشگاه نمی‌باشند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
َAdmin

فراخوان مشمولان سرباز معلم در تیرماه 99

فراخوان مشمولان سرباز معلم در تیرماه 99
گروه ناجا - معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: کلیه مشمولان طرح سرباز معلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه سال 99 دریافت کرده اند، می بایست در تاریخ تعیین شده خود را معرفی کنند.
به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا،سرهنگ "نجف حمیدزاده"اظهار کرد: در راستای تقویت نیروی انسانی آموزش و پرورش کشور و اجرای ماده66 قانون خدمت وظیفه عمومی، با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح تعداد کثیری از مشمولان به عنوان سرباز معلم در تیرماه 1399 برای طی دوره آموزش رزم مقدماتی به مراکز آموزش سپاه اعزام می شوند.

وی ادامه داد: کلیه مشمولان طرح سرباز معلم موظف هستند روز یکشنبه یکم تیر ماه 1399 در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش اعلام شده، حضور یابند.

سرهنگ حمیدزاده با بیان اینکه مدت خدمت مشمولان طرح سرباز معلم 24 ماه است، افزود: این دسته از مشمولان دوره آموزش رزم مقدماتی را به مدت یک ماه در مراکز آموزش سپاه پاسداران سپری و بلافاصله پس از اتمام دوره آموزشی در وزارت آموزش و پرورش به کارگیری می شوند.

وی خاطرنشان کرد: این دسته از مشمولان برای دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح می توانند به نزدیک‌ترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10 مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، براساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی تصریح کرد: مشمولانی که امریه سرباز معلم برای آنان صادر نشده، می بایست برای پیگیری درخواست خود به آموزش و پرورش استان محل سکونت مراجعه کنند
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
َAdmin

پاسخ سازمان وظیفه عمومی ناجا به ابهامات مطرح شده در برنامه فوتبال برتر

به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا، این سازمان در پاسخ به اظهارات خلاف واقع مطرح شده توسط یکی از ورزشکاران بر علیه برخی فرآیندهای قانونی خدمت وظیفه عمومی در برنامه فوتبال برتر شبکه 3 سیما ، ضمن رد اظهارات فرد مذکور، این مطالب را خلاف دانسته و در راستای تنویر افکار عمومی لازم می داند همان گونه که در گذشته نیز اطلاع رسانی گردیده است، فرایند رسیدگی به وضعیت مشمولان ورزشکار مجدد مورد تاکید قرار دهد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
َAdmin

اهدای خون سربازان در سازمان وظیفه عمومی ناجا

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
َAdmin

قداست لباس سربازی باید حفظ شود

فرمانده گروه 433 مهندسی رزمی نزاجا در مراسم استقبال از کارکنان جدید الورود این یگان گفت : قداست لباس مقدس سربازی در هر شرایطی باید حفظ شود .


سرهنگ مهندس رضا قلی پور فرمانده گروه 433 مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش در مراسم استقبال کارکنان جدیدالورود این یگان گفت : تجربه های حاصل از دوران خدمت مقدس سربازی در تمامی لحظات زندگی شخصی شما به کار خواهد آمد و سعی کنید از این دوران به بهترین شکل ممکن استفاده کنید .


وی با اشاره به اینکه خدمت مقدس سربازی از ارزش های والایی برخوردار است افزود : لباس مقدس سربازی از قداست بسیار بالایی برخوردار است و باید تلاش کنیم ارزش معنوی این لباس را حفظ کنیم .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

دوره‌های آموزشی سرباز مهارت در یزد

دوره‌های آموزشی آشنایی با مهارت‌های زندگی، اشتغال و کارآفرینی وی‍ژه سربازان سپاه الغدیر و نیروی انتظامی استان یزد در قالب طرح سرباز مهارت در حال برگزاریست.

این دوره‌های آموزشی که در مرحله نخست برای ۲۲۰ نفر از سربازان استان از سوی جهاددانشگاهی یزد در حال برگزاری است، در راستای اجرای قرارداد سه جانبه بین نیرو‌های مسلح، ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی دایر شده است.

این آموزش‌ها که به مدت 80 ساعت برای سربازان سپاه الغدیر و نیروی انتظامی استان تعریف شده شامل دو دوره «آشنایی با مهارت‌های زندگی» به میزان ۳۲ ساعت و «آشنایی با مهارت‌های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی» به میزان ۴۸ ساعت است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
َAdmin

امریه سربازی در قوه قضاییه 1399

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، بنابر اعلام امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه، در حال حاضر فقط مشمولین اعزامی شهریور ماه مجاز به ثبت نام هستند و زمان ثبت نام متقاضی امریه اعزام 1399/06/01 از امروز مورخ 99/03/24 آغاز می‌گردد و تا ساعت 16:00 بعد از ظهر روز شنبه مورخ 99/03/31 پایان می‌پذیرد.


لازم به ذکر است، استان هایی که قابل دسترسی نمی باشند، سهمیه امریه آنها به اتمام رسیده و به هیچ وجه امکان پذیرش و ثبت نام اعزام شهریور ماه در استان های مذکور وجود ندارد.


متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در تاریخ مقرر با مراجعه به " سامانه ثبت‌نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در قوه قضاییه " (به آدرس: www.amrie.qazahrm.ir) در سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.


در هنگام ثبت نام فیلدها را با دقت کامل تکمیل نموده و سپس کلیه مدارک اعلام شده را به صورت یکجا در یک فایل pdf پیوست نماید.


شایان ذکر است در خصوص افرادی که ثبت نام‌شان کامل نبوده اقدامی میسور نمی باشد.


در خصوص دوره بعدی اعزام متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
َAdmin

رشته های فنی و حرفه ای و سربازان پادگان ها سالانه ۱۰۰ هزار سرباز آموزش‌های مهارتی فرا می‌گیرند

مدیرکل سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: سالانه با همکاری نیروهای مسلح و از سوی این سازمان، حدود ۱۰۰ هزار تن از سربازان میهن اسلامی در پادگان‌ها آموزش‌های مهارتی فرا می‌گیرند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
َAdmin

هر ساله نیمی از مشمولان به خدمت میروند

سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قانون خدمت وظیفه عمومی به اصلاحاتی نیاز دارد، زیرا در طول این سال ها اکثر محدودیت ها برای سربازان در قوانین دیگر رفع شده است و این افراد برای اخذ گواهینامه، وام و اشتغال مشکلی ندارند. این در حالی است که ۷۰۰ هزار نفر سالانه مشمول خدمت وظیفه عمومی می شوند، اما تنها نیمی از آنها به خدمت می روند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
َAdmin

فراخوان جذب امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات 1399

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد از بین فارغ التحصیلان جوان کشور که دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌های تحصیلی حقوق، اقتصاد، علوم اجتماعی، مخابرات، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، امنیت سایبری، مهندسی برق و بیوانفورماتیک به شکل بومی در سطح تهران و مراکز استان‌ها هستند، به صورت نیروی امریه سربازی جذب کند.

گفتنی است؛ آغاز ثبت نام از ساعت ۹:۰۰ صبح دوشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۱۳ لغایت ساعت ۱۰:۰۰ صبح بود تا مورخ ۹۹/۰۳/۲۵ ادامه دارد.

همچنین متقاضیان می‌توانند جهت آگاهی بیشتر از نحوه مراحل ثبت نام، ارزیابی، پیگیری و پایش درخواست خود به آدرس اینترنتی www.ict.gov.ir مراجعه کنند.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
َAdmin

شماره موی سربازان وظیفه در دوره آموزشی و حین خدمت یگان

مو

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
َAdmin

شهادت سرباز وظیفه ابوالفضل مهدی زاده جمیع نیروی انتظامی کرمان در پی درگیری با اشرار

شهادت پلیس یگان تکاوری کرمان

درگیری پلیس کرمان با اشرار و قاچاقچیان مسلح

به گزارش پایگاه خبری شهدای ناجا، رزمندگان قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان شب گذشته در محدوده بخش"ماهان" با چند گروه موتورسوار اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر درگیر شده و یک تن از آنان را به هلاکت رسانده و یک نفر دیگر را نیز زخمی کردند.

براثر این درگیری قاچاقچیان موتورسوار که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند به سمت ماموران تیراندازی می کردند، افزود: در این درگیری یک تن از سربازان فرماندهی انتظامی استان به نام "ابوالفضل مهدی زاده" به فیض شهادت نائل آمد و به کاروان شهدا پیوست.

گفتنی است، هم اکنون تیم های کمکی و گشت های انتظامی و عملیاتی به منظور پاکسازی در منطقه درگیری، حضور دارند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
َAdmin

فراخوان جذب سرباز امریه وزارت علوم

برای ثبت نام و ورود به سایت رو عکس کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
َAdmin

ستاد کل نیروهای مسلح: طبق آخرین آمار ۵۴ نفر از سربازان به کرونا مبتلا شدند

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور اظهار کرد: شیوع بیماری‌ها در پادگان‌ها کمتر است چون بهداری‌ها فعال‌تر هستند، همه پادگان‌ها پزشک دارند و تمامی سربازها معاینه می‌شوند و به دارو و امکانات دسترسی آسان دارند، و البته که یگان‌های نظامی آماده باش هستند.

به گزارش مهر، وی افزود:  و به غیر از این تعداد شیوع خاصی در پادگان‌ها نداشتیم و بیماری کنترل شد و مشکلی در هیچ مرکز آموزشی دیده نشد.

رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: خوشبختانه بیماری در پادگان‌ها مخصوصاً در حوزه مراکز آموزشی سرباز کنترل شده است. فاصله اجتماعی رعایت می‌شود، مراکز تجهیز و توجیه شدند، سربازان هم جوان و قدرتمند هستند و بیماری در این سنین کمترین فراگیری را دارد. خوشبختانه در این موضوع اتفاق خاصی رخ نداده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
َAdmin

رئیس اداره سرمایه انسانی ستادکل نیروهای مسلح از افزایش حقوق ۲۰ درصدی سربازان خبر داد

افزایش حقوق ۲۰ درصدی سربازان

امیر رحیمی‌پور با اشاره به افزایش حقوق سربازان طی سال جاری گفت: افزایش حقوق مطابق قانون انجام می‌شود و باید دولت بودجه آن را واریز کند. امسال به جد به این مساله وارد شدیم و درخواست کردیم تا در قانون بودجه به ما مبلغی را برای افزایش حقوق اختصاص دهند تا پرداخت حقوق مطابق قانون را بتوانیم داشته باشیم.

وی ادامه داد: اما به خاطر مشکلاتی که برای دولت در بحث تأمین اعتبار ایجاد شد موفق نشدیم اعتبار را از دولت بگیریم و به همین دلیل ستاد کل علاوه بر ۲۰ درصدی که مصوب شد به طور میانگین تا ۸۰ هزار تومان به حقوق تمامی کارکنان وظیفه از اعتبارات ستاد کل اضافه گردید و حداقل حقوق یک سرباز عادی ۳۳۴ هزار تومان است.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
َAdmin

گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سوم خرداد فرماندهی انتظامی استان همدان

 به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، برنامه های غبار روبی مزار شهید گمنام و جلسه روایتگری دفاع مقدس در فرماندهی انتظامی استان همدان با حضور کارکنان وظیفه برگزار گردید.

در این مراسم های معنوی ابتدا با حضور سربازان بر سر مزار شهید سرافراز گمنام آرمیده در ستاد استان همدان همزمان با اجرای زنده مارش شهدا ، نسبت به غبار روبی و عطر افشانی مزار شهید بزرگوار اقدام و با نثار فاتحه از مقام شامخ شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس تجلیل بعمل آمد.

در ادامه برنامه روایتگری دفاع مقدس با سخنرانی رزمنده دوران دفاع مقدس سردار کامرانی صالح فرمانده محترم انتظامی استان همدان در بین الصلاتین نماز جماعت ظهر و عصر مورخه 1399/03/03 با حضور کارکنان وظیفه برگزار گردید

وی با بیان خاطره گویی از رشادت ها و دلاوری های جانانه رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس بیاناتی را ایراد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این روز حماسه ساز، سربازان حاضر در این محفل صمیمی را که آینده سازان نظام انقلاب اسلامی می باشند به حفظ ارزشها و دستاوردهای این نظام که حاصل خون با برکت هزاران شهید است سفارش نمودند و مقاومت در برابر سختیها و انجام وظابف و مسئولیت های محوله را در جهت حفظ و آبادانی جامعه خواستار گردیدند.

در خاتمه مراسم با برپایی نماز جماعت ظهر و عصر خاتمه یافت.


 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
َAdmin

نحوه پیگیری صدورکارت پایان خدمت

به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا، سردار"تقی مهری"، پیرامون ابهامات و مشکلات برخی از سربازان در حوزه صدور کارت پایان خدمت در تکمیل اخبار منتشرشده در رسانه ها اظهارکرد: صدور کارت پایان خدمت هوشمند سربازان توسط سازمان وظیفه عمومی انجام می پذیرد و اجرای این کار مستلزم ثبت اطلاعات پایان خدمت آنان توسط یگان خدمتی در سامانه می باشد.

سردار مهری - فرایند صدور کارت پایان خدمت


وی گفت:کلیه سربازان برای پیگیری صدورکارت خود می بایست در ابتدا موضوع را از یگان خدمتی خود پیگیری و پس از حصول اطمینان از ثبت اطلاعات پایان خدمت خود در سامانه نیروهای مسلح منتظر دریافت کارت از طریق پست باشند.

سردار مهری تاکید کرد:در صورت تسویه حساب و ثبت اطلاعات در سامانه مذکور، حداکثر زمان اجرای فرآیند صدورکارت و ارسال آن توسط سازمان وظیفه عمومی ،15 روز پس از ثبت و انتقال اطلاعات توسط یگان خدمتی می باشد .

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه همزمان با صدور کارت هوشمند ، پیامکی از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا مبنی بر صدورکارت برای متقاضی ارسال می شود،اذعان داشت: در صورتی که پس از گذشت 15 روز از زمان دریافت پیامک،کارت دریافت نشده،ابتدا برای پیگیری به اداره پست مراجعه و در صورت نبودن کارت در آن مرکز ،می بایست از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) در خواست ارسال مجدد آن ثبت شود.

وی گفت: افرادی که پیامک صدور کارت از سوی سازمان وظیفه عمومی دریافت نکرده اند،می بایست از طریق بخش استعلامات پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا سامانه پیامک به شماره 110206010 از آخرین وضعیت کارت خود مطلع شوند.

سردار مهری خاطرنشان کرد:در صورتی که به علت عدم حضور متقاضی در محل سکونت و یا تغییر نشانی ،کارت پایان خدمت تحویل متقاضی نشود ،کارت مذکور به اداره پست منطقه عودت و در نهایت به سازمان وظیفه عمومی ناجا برگشت داده می شود،همچنین این دسته از افراد می بایست با مراجعه به دفاتر (پلیس+10) ، نشانی محل سکونت خود را تغییرداده و درخواست ارسال مجدد کارت پایان خدمت را ثبت کنند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
َAdmin

شهادت 3 مرزبان در درگیری با اشرارمسلح در سردشت + تصاویر

💢 تصاویر شهدای آذربایجانی مدافع وطن در مرزبانی سردشت

شهادت 3 مرزبان در درگیری با اشرارمسلح در سردشت
🔹ایستاده از راست: #علیرضا_اسلام_دوست سرباز هنگ مرزی ساکن تبریز و زاده‌ی روستای نمرور هریس 🔹 ایستاده وسط: شهید استوار #تقی_بهره‌_ور فرمانده پایگاه، اهل مراغه 🔹 ایستاده از چپ: شهید #هادی_عبدی کادر هنگ مرزی اهل قوشاچای میاندوآب 🔹سربازان وطن در درگیری با تروریست‌ها در مرز ایران و عراق به شهادت رسیدند و تعدادی از اشرار تروریست نیز به هلاکت واصل شدند 
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
َAdmin

مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی فارغ التحصیل سال 98 که خود را معرفی نکرده اند غایب محسوب شدند

سردار"تقی مهری" اظهارکرد: برابر اطلاع رسانی های صورت گرفته کلیه مشمولان رشته های پزشکی و پیراپزشکی که در سال 98 فارغ التحصیل شده اند ، با هدف تامین کادر پزشکی مراکز درمانی و مقابله با ویروس کرونا می بایست تا تاریخ 99/2/15 نسبت به ثبت درخواست اعزام و تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام می کردند.


وی با تاکید براینکه مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی سال 98 هرچه سریعتر وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند،گفت: مشمولانی که از تاریخ مذکور مدت غیبت اولیه آنان از یک روز تا 3 ماه باشد،سه ماه اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان بیشتر از سه ماه باشد به 6 ماه اضافه خدمت تنبیه می شوند .

سردارمهری افزود: مشمولان رشته های پزشکی و پیراپزشکی که در سال 99 فارغ التحصیل شده اند ،فعلا می توانند از مهلت معرفی یک ساله خود استفاده کنند و ضروری است قبل از اتمام مهلت مذکور برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند ،البته شرایط مذکور بستگی به وضعیت بهداشتی کشور داشته و در صورت نیاز به فراخوان و به کارگیری زودتر از موعد این دسته از مشمولان ،مجدد اطلاع رسانی صورت می گیرد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
َAdmin