۳۶ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

دوره مهارت آموزی بسته بندی گوشت و مرغ در گروه ۴۴ توپخانه برگزار شد

دوره مهارت آموزی بسته بندی گوشت و مرغ در گروه ۴۴ توپخانه برگزار شد





به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر؛ برای اولین بار دوره بسته بندی گوشت و مرغ در گروه ۴۴ توپخانه طی رایزنی با مدیر عامل شرکت بسته بندی اکران پروتئین اصفهان برای ۱۸ نفر از کارکنان برگزار گردید، این دوره که به استادی آقای دکتر ناصح فر انجام شد کارکنان با انواع مرغ گوشتی و درجه بندی آنها،نحوه شناسایی مرغ و گوشت سالم از آلوده و فرآورده های آنها آشنا شدند و تمامی مراحل بسته بندی و رعایت اصول بهداشتی آموزش داده شد و در پایان از کلیه اماکن آن شرکت بازدید نمودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

دفتر تحقیق و پژوهش اداره عقیدتی سیاسی نهاجا برگزار می کند؛ فراخوان مسابقه مقاله نویسی، تحقیق و پژوهش ویژه افسران و درجه داران وظیفه

دفتر تحقیق و پژوهش اداره عقیدتی سیاسی نهاجا برگزار می کند؛ فراخوان مسابقه مقاله نویسی، تحقیق و پژوهش ویژه افسران و درجه داران وظیفه


دفتر تحقیق و پژوهش اداره عقیدتی سیاسی نهاجا برگزار می کند
فراخوان مسابقه مقاله نویسی، تحقیق و پژوهش ویژه افسران و درجه داران وظیفه
فراخوان مسابقه مقاله نویسی، تحقیق و پژوهش با عنوان؛
سی روز ؛ سی سرباز
ویژه افسران و درجه داران وظیفه

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق مطرح کرد؛فلسفه خدمت سربازی آموزش، اطاعت پذیری و نظم و انضباط است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق مطرح کرد؛فلسفه خدمت سربازی آموزش، اطاعت پذیری و نظم و انضباط است


امیر سرتیپ دوم معصومی در مراسم تحلیف سربازان این یگان پدافندی گفت:فلسفه خدمت سربازی آموزش، اطاعت پذیری و نظم و انضباط است و ارتش جمهوری اسلامی ایران بحمد الله توانسته است در سایه اطاعت پذیری از رهبر معظم انقلاب در برابر استکبار جهانی ایستادگی کند.
به گزارش پایگاه فرهنگی سرباز و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه رعایت عزت، شرف و جایگاه شخصیتی سربازان در ارتش جمهوری اسلامی ایران از اولویت های اساسی این سازمان است، خاطر نشان کرد: ارتش به پشتوانه همین نیروی انسانی وظیفه متعهد، با اخلاص و با انگیزه است که امروز به این درجه از رشد و بالندگی رسیده است.
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با تاکید بر اینکه هرگونه بدرفتاری و عدم رعایت احترام نسبت به سرباز نه تنها در سازمان ارتش بلکه در دین مبین اسلام نکوهیده است، اظهار کرد: اکرام کارکنان وظیفه همواره موجب بازدهی فرآیند کاری و رفع بسیاری از مشکلات موجود خواهد شد.
امیر سرتیپ دوم معصومی، تصریح کرد: کارکنان وظیفه همواره با مشارکت در تمام سطوح فعالیتی سازمان ارتش اعم از فرهنگی، ورزشی، علمی، پزشکی،عمرانی و... افتخارات متعددی را برای این مجموعه به ارمغان آورده اند که همگی قدردان این قشر با صلابت هستیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه سمنان مطرح کرد ؛ دستاورد خدمت سربازی اقتدار توان بازدارندگی است

فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه سمنان مطرح کرد ؛ دستاورد خدمت سربازی اقتدار توان بازدارندگی است


سرهنگ ستاد داریوش نوروزی در آئین تحلیف و اخذ سردوشی کارکنان وظیفه این مرکز آموزشی، گفت: دستاورد خدمت سربازی اقتدار توان بازدارندگی است.
به گزارش پایگاه فرهنگی سرباز و به نقل از روابط عمومی ارتش، سرهنگ ستاد داریوش نوروزی فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه و میدان تیر سمنان در مراسم آئین تحلیف و اخذ سردوشی کارکنان وظیفه این مرکز آموزشی، اظهار کرد: نیروی انسانی وظیفه نقش ارزنده ای در بازدارندگی و اقتدار نیروهای مسلح دارند.
فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه سمنان بابیان اینکه دوران مقدس سربازی و بویژه جایگاه سرباز یک افتخار بزرگ است، اظهار کرد: امروز امنیت آسمان ایران اسلامی مرهون جان فشانی کارکنان وظیفه ای است که در کنار سایر نیروی انسانی بصورت شبانه روزی و در بدترین شرایط آب و هوایی مشغول انجام وظیفه می باشند.
سرهنگ ستاد داریوش نوروزی با اشاره به اینکه وحدت و یکپارچگی سربازان وظیفه موجب نا امیدی دشمنان خواهد شد، خاطر نشان کرد: انسجام و همدلی مذاهب و قومیت های مختلف در ایران اسلامی بویژه محیط سربازی همواره رویای تفرقه و دودستگی بیگانگان را نقش بر آب کرده است.
وی، خاطرنشان کرد: باید از خدمت سربازی به عنوان یک فرصتی طلایی و ارزشمند در جهت رشد و تعالی استعداد‌های خود برای ورود به زندگی اجتماعی بهره برد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

فرمانده منطقه پدافندهوایی مرکزی اصفهان؛ با عمل و کار جهادی، ایران نمونه و الگوی کامل اسلامی خواهد شد

فرمانده منطقه پدافندهوایی مرکزی اصفهان؛ با عمل و کار جهادی، ایران نمونه و الگوی کامل اسلامی خواهد شد


به گزارش پایگاه فرهنگی سرباز و به نقل از روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، امیرسرتیپ دوم علی حدادی سامانی؛ فرمانده منطقه پدافند هوائی مرکزی(اصفهان) در آیین تحلیف و اعطای سردوشی سربازان آموزشی که با حضور خانواده های کارکنان وظیفه برگزار شد؛ ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه آموزشهای نظامی،عقیدتی و حفاظتی در مدت دوره رزم مقدماتی خطاب به سربازان گفت:اینک که مفتخر به نشان سربازی و ایثار شده اید،در پیشگاه قرآن و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران متعهد شوید که برای حفظ تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی ایران؛کوشا باشید.
فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی ،دوران خدمت سربازی را روزهایی به یادماندنی و خاطره ساز دانست و ادامه داد:دستاوردهای ارزشمند این دوران را برای مسیر زندگی آینده خود حفظ کنید و دائما خود را در پیشگاه خداوند متعال ببینید.
وی نماز اول وقت،قرائت روزانه قرآن وعمل به آن و احترام به پدر ومادر را سه اصل مهم واساسی یه سرباز در زندگی دانست و تصریح کرد:در دنیایی که دشمن با تمام قوا سعی در دور کردن جوانان از ارزشهایی اعتقادی واسلامی دارد،این سه ویژگی مهم می تواند در بسیاری از موارد راهگشا باشد.
امیر حدادی سامانی ،فرصت سربازی را زمان گرانبهایی برای ارتقای سطح اعتقادات و مهارتهای مختلف دانست و خاطر نشان کرد:از آموزشهای این دوره بهره لازم راببرید ؛چرا که اندوخته ای اثرگذار وتجربه ای گرانسنگ برای شما بعد ازخدمت سربازی خواهد بود.
در پایان سربازان وظیفه پس از اخذ سردوشی و قرائت سوگند نامه از مقابل کلام الله مجید و تمثال حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) رژه رفتند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

اهدای مدال برنز المپیاد زبان انگلیسی به خانواده‎ی شهید علی لندی توسط سرباز پدافند هوایی

اهدای مدال برنز المپیاد زبان انگلیسی به خانواده‎ی شهید علی لندی توسط سرباز پدافند هوایی



ستوانسوم وظیفه سالار محمدنژاد از کارکنان منطقه پدافندهوایی شمال غرب که دارنده مدال برنز المپیاد جهانی زبان انگلیسی است ضمن حضور در گلزار شهدای شهر ایذه و ادای احترام به شهید علی لندی، مدال خود را به خانواده این شهید اهدا کرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

جشن تولد برای سربازان آذرماهی بازداشتگاه اوین

جشن تولد برای سربازان آذرماهی بازداشتگاه اوین

 

 

به گزارش پایگاه فرهنگی سرباز و به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، مراسم جشن تولد سربازان وظیفه آذرماهی در بازداشتگاه اوین برگزار شد.
علی هاشمی در ابتدای این مراسم که در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده بود، با تقدیر از زحمات نیروهای یگان حفاظت گفت: بیشترین توجه به وضعیت رفاهی، بهداشتی و امور اصلاحی و تربیتی زندانیان می شود ولی نباید سربازان وظیفه به عنوان جوانانی که در امنیت زندان و جامعه سهیم هستند، غافل شد.
مدیر بازداشتگاه اوین تصریح کرد: سربازی یکی از دوران‌های بسیار مهم و حساس در زندگی می‌باشد و این مدت می‌تواند به یکی از زیباترین و خاطره انگیزنرین سال های زندگی تبدیل شود و شخصیت وی را شکل دهد.
وی با اشاره به سن سربازان که گذار از دوران نوجوانی به جوانی است، افزود: بسیاری از جوانان در این زمان، برای آینده خود تصمیم می گیرند و حتی شغل خود را انتخاب می کنند، بنابراین آموزش مهارت یا حرفه ای مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.
مدیر بازداشتگاه اوین با تاکید بر سرکشی شبانه به آسایشگاه سربازان گفت: شما به عنوان امانت خانواده هایتان دو سال در لباس مقدستان امنیت زندان و به دنبال ان، جامعه را فراهم می کنید و ما مسیولان وظیفه داریم امانتدار خوبی باشیم.
بنا به این گزارش، در ادامه مراسم یکی از سربازان وظیفه نمونه مورد تقدیر قرار گرفته، پانزده نفر از سربازان نیز که آذرماهی بودند، هدیه دریافت کردند.
شایان ذکر است هر ماه مراسم جشن تولد برای سربازان متولد همان ماه در بازداشتگاه اوین برگزار می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

مهارت آموزی ۵۲۷ نفر سرباز توسط جهاددانشگاهی در آبان ماه سال جاری

مهارت آموزی ۵۲۷ نفر سرباز توسط جهاددانشگاهی در آبان ماه سال جاری
سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از آموزش ۵۲۷ نفر سرباز در قالب طرح سرباز مهارت در آبان ماه سال جاری خبر داد.





به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر به نقل از ایسنا،علی کریمیان در گفتگو با ایسنا گفت: در قالب طرح سرباز مهارت تعداد۵۲۷ نفر از سربازان نیروهای مسلح استان شامل سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، دوره های مهارت های عمومی اشتغال و کارآفرینی و آشنایی با مهارت های زندگی را به همت جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در آبان ماه سال جاری فرا گرفتند.
وی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ پروتکل‌های بهداشتی، دوره‌ های آموزشی طرح به صورت مکاتبه‌ای- حضوری برگزار می‌شود و از ابتدای شروع این طرح در سال جاری تاکنون ۲۷۰۰ نفر سرباز از دوره های طرح سرباز مهارت در استان سیستان و بلوچستان توسط جهاد دانشگاهی بهره مند شده اند.
سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در بخش مکاتبه ای دوره های آموزشی طرح سرباز مهارت، دو منبع از کتب منتشر شده توسط معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی در طول دوره آموزشی در اختیار سربازان قرار می گیرد و پس از برگزاری بخش حضوری، در پایان دوره سربازان با شرکت در آزمون پایان دوره ارزیابی می شوند.
وی در پایان از همکاری و تعامل بسیار خوب نیروهای مسلح استان از جمله سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانی و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان در راستای برگزاری دوره های مهارت آموزی سربازان قدردانی نمود و خاطر نشان کرد: حضور سربازان در این دوره ها و ارتقاء دانش و مهارت آنان در حوزه کسب و کار و کارآفرینی می تواند نقطه شروعی جهت ایجاد کسب و کار توسط سربازان ماهر و جوان پس از پایان دوره خدمت آنان در استان باشد.
گفتنی است این طرح تا پایان سال جاری با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح، اداره کل ورزش و جوانان استان و جهاد دانشگاهی در حال اجرا می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری ۶۶۰ نفر ساعت دوره مهارت آموزی سربازان وظیفه

برگزاری ۶۶۰ نفر ساعت دوره مهارت آموزی سربازان وظیفه
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از برگزاری دوره های مهارت آموزی سربازان وظیفه با عنوان امنیت شبکه و شبکه‌های کامپیوتری توسط این اداره کل خبر داد.




به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، سید مصطفی فلاح سرپرست این اداره کل  در حاشیه برگزاری آزمون مهارت‌آموزی اظهار کرد: این آزمون در دو رشته شبکه های کامپیوتری و امنیت شبکه برای ۱۸ نفر سرباز وظیفه پدافند نیروی هوایی ارتش در شهرستان بابلسر برگزار شد و مجموعا ۶۶۰ نفر ساعت آموزش تخصصی دیده اند.
وی تصریح کرد: محتوای دوره‌ها منطبق با سرفصل های دانشگاه پست و مخابرات و بر اساس نیاز روز بازار کار و توسعه اشتغال تعریف شده است و نظارت برگزاری دوره ها و آزمون های مهارت آموزی سربازان وظیفه در حوزه ICT توسط این اداره کل صورت می‌گیرد.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران خاطرنشان کرد: این دوره ها با هدف عمده افزایش بهره وری کارکنان وظیفه و ایجاد اشتغال سربازان ایجاد شده و این فرصت را برای سربازان فراهم می کند تا همزمان با انجام ماموریت خدمت سربازی، تخصص جدیدی را آموزش دیده و با اخذ گواهینامه مهارتی جهت فعالیت و اشتغال در حوزه تخصصی خود وارد اجتماع شوند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری دوره مهارت آموزی سربازان سپاه ناحیه شاهرود

برگزاری دوره مهارت آموزی سربازان سپاه ناحیه شاهرود
شاهرود_مدیر آموزش و نیروی انسانی سپاه ناحیه شاهرود از برگزاری دوره آموزشی کشت زعفران برای کارکنان وظه این یگان خبر داد.




به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر؛سرهنگ پاسدار حمید گل محمدی با اشاره به برگزاری دوره مهارت آموزی سربازان سپاه ناحیه شاهرود، اظهار کرد: این دوره یکروزه با موضوع کشت زعفران با هماهنگی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان سمنان مرکز شاهرود برگزار شد.

او افزود: هدف از این دوره آموزشی ایجاد فرصت‌های شغلی در حین یا بعد از پایان یافتن خدمت سربازی است.
مدیر آموزش و نیروی انسانی سپاه ناحیه شاهرود گفت: با هماهنگی انجام شده سربازانی که علاقمند به این موضوع هستند بعد از اتمام خدمت مقدس سربازی به بازار کار معرفی خواهند شد تا مشکل اشتغال نداشته باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

آموزش ۴۰۷ سرباز در طرح سرباز مهارت در مازندران

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی مازندران خبر داد
آموزش ۴۰۷ سرباز در طرح سرباز مهارت در مازندران
سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی مازندران، گفت: در قالب طرح سرباز مهارت تعداد ۴۰۷ سرباز (سپاه و نیروی انتظامی) در دوره های مهارت‌های عمومی، اشتغال و کارآفرینی و مهارت های زندگی در آبان ماه شرکت کردند.





به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سربازماهر به نقل از ایسنا، مرتضی ساداتی خاطرنشان کرد:  هدف طرح سرباز مهارت آشنایی با «مهارت‌های زندگی» و « مهارت عمومی اشتغال و کارآفرینی» است تا شرکت کنندگان در این طرح بتوانند آمادگی لازم جهت ورود به عرصه کار و زندگی را کسب کنند.

وی افزود: این طرح از اردیبهشت سال جاری از سوی جهاد دانشگاهی استان شروع شده و به دلیل شیوع ویروس کرونا با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی مازندران در ادامه گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۶۹۳ سرباز در این طرح شرکت کردند.

ساداتی بیان کرد: این طرح تا پایان سال جاری با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح، اداره کل ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی استان اجرا می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

ببینید | درگیری شجاعانه یک سرباز با سارقی که قصد دزدی از یک خانم را داشت

 درگیری شجاعانه یک سرباز با سارقی که قصد دزدی از یک خانم را داشت
در درگیری بین یک کیف قاپ و زنی که کیفش را دزدیده بود، سربازی وارد ماجرا شده و با درگیر شدن با کیف قاپ، زن را نجات داد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

الزام ارائه کارت واکسن کرونا به مراکز آموزش ازاول دی ماه

الزام ارائه کارت واکسن کرونا به مراکز آموزش ازاول دی ماه
گروه ناجا - سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: مشمولان اعزام به خدمت از اول دی ماه ملزم به ارائه کارت واکسن کرونا به مراکز آموزش رزم مقدماتی نیروهای مسلح هستند.
به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا،این سازمان در اطلاعیه ای مجددا اعلام کرد: مشمولانی که از یکم دی ماه به بعد، به خدمت اعزام می شوند، می بایست برای تزریق دو نوبت واکسن کرونا اقدام کنند، در غیر این صورت در یگان های آموزشی پذیرش نمی شوند.

لازم به ذکراست؛ مشمولانی که دو نوبت واکسن کرونا را تزریق کرده اند، می بایست به سامانه سلامت مراجعه و گزینه دریافت کارت واکسن را انتخاب کرده و در نهایت کارت واکسن بارکد دار را پرینت بگیرند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

دیدار معاون وظیفه عمومی چهارمحال و بختیاری با نماینده مردم شهرکرد،بن و سامان

دیدار معاون وظیفه عمومی چهارمحال و بختیاری با نماینده مردم شهرکرد،بن و سامان

 

معاون وظیفه عمومی استان چهارمحال و بختیاری ضمن دیدار و گفت و گو با نماینده محترم مردم شهرکرد ، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تغییر نگرش به خدمت وظیفه عمومی توسط مسئولین امر تاکید نمود

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

گزارش تصویری رزمایش کمک مومنانه به کارکنان وظیفه معسر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران

گزارش تصویری رزمایش کمک مومنانه به کارکنان وظیفه معسر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با نمایندگان و مشاوران سرباز توسط فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با نمایندگان و مشاوران سرباز توسط فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران


جلسه پرسش و پاسخ با نمایندگان و مشاوران سرباز توسط فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران برگزار شد

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

تقدیر فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری از سرباز پاک دست

تقدیر فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری از سرباز پاک دست


به گزارش پایگاه فرهنگی سرباز  و به نقل از روابط عمومی نهاجا، سرباز وظیفه پاک دست، درستکار و وظیفه شناس پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد، امیر حسین یاراحمدی که اخیراً در اقدامی ارزشمند و خداپسندانه یک فقره چک حامل به ارزش حدود دو میلیارد ریال را پس از یافتن در ایستگاه مترو تهران و پیگیری‌های متعدد به صاحب اصلی چک برگرداند.
در همین راستا، با حضور امیر سرتیپ دوم بهمرد و حجت الاسلام والمسلمین رشیدی رئیس عقیدتی سیاسی از این سرباز پاکدست پایگاه هوایی شهید لشکری به جهت باز گرداندن و تحویل این چک به صاحبش، طی مراسمی تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

تعیین سازمان و محل خدمت برعهده سربازان دارای مهارت

تعیین سازمان و محل خدمت برعهده سربازان دارای مهارت

 

 

به گزارش پایگاه فرهنگی سرباز و به نقل از میزان سرتیپ دو پاسدار موسی کمالی، دستیار و مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی، در خصوص مهارت آموزی سربازان به میزان گفت: ما برای مهارت‌آموزی سربازان یک نقشه راه پنج ساله تهیه کردیم، سال اول را تحت عنوان سال رویش، دومین سال را با نام پرورش، سال سوم و چهارم را به نام خیزش و گسترش و سال پایانی را با عنوان پوشش ملی در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه اکنون در این قرارگاه سال چهارم را پشت سر می‌گذاریم، عنوان کرد: بنا بود ۸۵ درصد از سربازان در طرح مذکور قرار گیرند، اما متاسفانه با شیوع کرونا و مشکلاتی در تعداد سربازان این رقم را به ۷۰ درصد کاهش دادیم، اما بنا بر این است سال آینده سال پوشش ملی باشد و بتوانیم همه را تحت پوشش قرار دهیم.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی، اظهار کرد: به سربازان پیش از ورود توصیه می‌کنیم در سامانه "سرباز ماهر" ثبت نام کنند به سربازانی که مهارت دارند، مشوق‌هایی نظیر تعیین سازمان محل خدمت، انتخاب شهر محل خدمت، تعویق اعزام و ... داده می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

شهادت سرباز نیروی انتظامی نهاوند (ستوان سوم وظیفه مهندس رفیعی)توسط قاچاقچیان مواد مخدر

  • شهید مهدی رفیعی
  • تاریخ شهادت : 1400/09/05
  • محل شهادت : نهاوند
  • درجه : سرباز
  • استان سکونت : همدان
  • شهر سکونت : نهاوند
  • نوع استخدام : سرباز
  • استان حادثه : همدان
  • علت شهادت : مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر
  • عامل شهادت : گلوله سوداگران مرگ
  • شرح علت شهادت : شهید مدافع وطن مهدی رفیعی مورخ 1400/9/6 هنگام دستگیری قاچاقچی موادمخدر براثر اصابت گلوله مجرم به شهادت رسید.

  • ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    َAdmin

    سربازی برای دکتری حذف می شود؟



    سربازی برای دکتری حذف می شود؟
    با ستاد کل نیروهای مسلح مذاکره کرده‌ایم که این افراد دوره پسا دکتری بگذرانند و زیر نظر اساتید دانشگاه طرح‌هایی را بر اساس نیازهای جامعه ارائه دهند و دیگر سربازی نروند. حقوق این افراد هم یک سوم تا یک دوم پژوهشگران پسادکترای معمولی خواهد بود.





    وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به دانشگاه‌های وزارت علوم و بهداشت، گفت: امیدوارم روزی برسد که همه به این عقلانیت برسیم که آموزش در کشور باید یکپارچه باشد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر، دکتر محمدعلی زلفی گل در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و فعلی دانشگاه تربیت مدرس که عصر امروز در این دانشگاه برگزار شد، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: دانشگاه تربیت مدرس الگوی بسیار مناسبی است که نشان می‌دهد آموزش در کشور باید یکپارچه باشد. رتبه بالای این دانشگاه با تعداد کمتر عضو هیات علمی آن نسبت به دانشگاه تهران نشان از این است که وضعیت دانشگاه تربیت مدرس از نظر بهره‌وری بالاست.

    وی در این رابطه ادامه داد: اگر دانشگاه علوم پزشکی تهران با دانشگاه تهران با هم می‌بودند، رتبه این دانشگاه در سطح دنیا جایگاه ویژه‌تری داشت.

     
    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    َAdmin