۶ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه سال 1402

به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا ،این سازمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال 1402دریافت کرده اند،می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

این دسته از مشمولان می بایست اردیبهشت ماه 1402 درتاریخ ،ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده ، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان اعزامی می بایست کارت دیجیتال تزریق واکسیناسیون کووید 19 وکارت واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

مشمولان می بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت،برگ محل مراجعه،برگ واکسیناسیون،کارت ملی و شناسنامه،مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است ،عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده،غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

این سازمان دراین اطلاعیه متذکرشده است، متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پیام رسان های سروش،ایتا و روبیکا به نشانی@ khabaresarbazi  از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

شرایط و ضوابط جذب و فرایند ثبت نام مشمولین اعزامی تیرماهماه سال ۱۴۰۲ در سامانه امریه قوه قضاییه اعلام شد.

بنابر اعلام اداره کل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضاییه، در حال حاضر فقط مشمولین اعزامی تیر ماه مجاز به ثبت نام هستند و زمان ثبت نام متقاضی امریه اعزام ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ از روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۶ تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۳۰ است.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در تاریخ مقرر با مراجعه به سامانه ثبت‌نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به نشانی qazahrm.eadl.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشمولین دارای مدرک تحصیلی دکتری، فوق لیسانس، لیسانس (لیسانس صرفا استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کردستان و هرمزگان) مطابق شرایط مندرج مجاز به ثبت نام هستند.

مشمولین تمامی استان‌ها مجاز به ثبت نام هستند.

شرایط ثبت‌نام امریه قوه قضاییه

جهت ثبت نام در سامانه داشتن حداقل یکی از شرایط زیر الزامی است:

• خانواده ایثارگران (فرزند یا برادر شهید وجاویدالاثر ها، فرزند جانبازان و آزادگان و فرزند رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه جبهه)

• افراد تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) با معرفی نامه از کمیته امداد

• افراد تحت پوشش بهزیستی، با معرفی نامه از طرف بهزیستی

• مشمولین متأهل

• مشمولین معاف از رزم (قید عبارت معاف از رزم در برگه اعزام به خدمت)

• مشمولین متقاضی خدمت در مناطق محروم (صرفاً افراد بومی مجاز به ثبت نام می‌باشد)

• عضویت با حداقل ۶ ماه سابقه در پایگاه مقاومت بسیج، به همراه معرفی نامه• حافظان و یا قاریان ممتاز قرآن (اخذ تأییدیه از مراکز ذیربط)

• ایتام (اخذ گواهی از مرجع ذیربط)

رشته‌های تحصیلی مورد نیاز

•علوم قضایی و حقوق (کلیه گرایش ها)

•مدیریت (دولتی، اجرایی، مالی و منابع انسانی)

•حسابداری

•کامپیوتر (کلیه گرایش ها)

•الهیات

•فقه و حقوق

مقاطع تحصیلی مورد نیاز

دکتری / فوق لیسانس / لیسانس

نکات مهم

• به دلیل محدودیت سهمیه امریه قوه قضاییه از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح، با توجه به نیاز محاکم و مراجع، تعداد محدودی از متقاضیان ثبت نام شده بر اساس اولویت جذب خواهند شد.• مدت خدمت در قوه قضاییه ۲۴ ماه می‌باشد.

•مشمولینی که دارای مدرک تحصیلی حوزوی می‌باشند فاقد شرایط احراز بوده و از ثبت نام جهت اخذ اخذیه خودداری کنند.

• تاریخ‌های اعزام مورد پذیرش قوه قضاییه صرفاً ابتدای ماه‌های زوج در طول سال است.

• اولویت با مناطق محروم مورد نیاز محاکم می‌باشد.

• قوه قضاییه صرفا از سربازان بومی استفاده می‌نماید. (محل سکونت با محل خدمت کمتر از ۳۵ کیلومتر باشد)

• نتایج پذیرش از طریق تماس تلفنی در مهلت مقرر (تا بیست روز قبل از اعزام) اعلام می‌گردد لذا شماره تماس در دسترس درج شود.

مدارک مورد نیاز

تمام مدارک به صورت یک فایل pdf تهیه و در سامانه بارگذاری شود (صفحات اسکن شده مجزا باشد).

• اسکن برگه اعزام به خدمت

• اسکن برگه واکسیناسیون (تزریق واکسن مننژیت)

• اسکن مدرک تحصیلی یا گواهی صادره از دانشگاه

• اسکن تمامی صفحات شناسنامه خود

• در صورت متأهل بودن اسکن تصویر شناسنامه همسر و فرزند (تمامی صفحات شناسنامه خود و همسر)

• اسکن پشت و روی کارت ملی

• تعهد نامه عدم وابستگی سببی و نسبی (اعم از پدر، مادر، برادر، خواهر، عمو، عمه، خواهرزاده، برادرزاده، عموزاده، عمه زاده)

• تعهد مبنی بر نداشتن اعتراض به عدم پذیرش امریه

• متن تعهدنامه در قوه قضاییه مبنی بر مدت ۲۴ ماه

• اسکن مستندات مربوط به شرایط احراز

مطابق قوانین و مقررات ابلاغی از جانب ستاد کل نیرو‌های مسلح، مجوز امریه برای مشمولین دارای اضافه خدمت و غایب صادر نخواهد شد؛ لذا به همین جهت از ثبت نام در سامانه خودداری نمایند.

در هنگام ثبت نام فیلد‌ها را با دقت کامل تکمیل نموده و سپس کلیه مدارک اعلام شده را به صورت یکجا در یک فایل pdf پیوست کنند.

لازم است، مدارک پیوستی به صورت کامل و واضح اسکن شود، در غیر این صورت ترتیب اثر داده نمی‌شود.

در خصوص دوره بعدی اعزام متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

شایان ذکر است پس از اخذ مجوز مشمولین از ستاد کل نیرو‌های مسلح، تا ۲۰ روز قبل از تاریخ اعزام به اطلاع آنان خواهد رسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

ضیافت افطاری و دیدار چهره به چهره با کارکنان وظیفه در ماه مبارک رمضان

در نوزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، ضیافت افطاری در میان کارکنان وظیفه، با حضور سردار "حسین رمضانی" معاون اجرایی پلیس راهور فراجا در ستاد پلیس راهنمایی و رانندگی برگزار شد.در این مراسم حجت الاسلام متین پور رئیس عقیدتی سیاسی ، سرهنگ محمدی رئیس حفاظت اطلاعات و تنی چند از روسا ، معاونین و مدیران نیز ایشان را همراهی می نمودند.گفتنی است در این مراسم پس از اقامه نماز مغرب و عشاء ، معاون اجرایی و رئیس عقیدتی سیاسی پلیس راهور پس از صرف افطاری ، چند دقیقه ای برای سربازان سخنرانی نمودند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

احتمال کاهش مدت زمان خدمت سربازی

به گزارش خبرنگار مهر، شنیده‌ها حاکی از تغییر مدت زمان خدمت سربازی در سال ۱۴۰۲ است. بر اساس پیگیری‌های خبرنگار مهر، ستاد کل نیروهای مسلح در مدت زمان خدمت سربازی بازنگری کرده است و بر همین اساس پس از ابلاغ به سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا مدت زمان خدمت سربازی کاهش خواهد یافت.

این در حالی است که پیش از این سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفته بود: در حال بررسی و پیگیری آن هستیم که طول مدت خدمت سربازی کاهش داشته باشد.

در حال حاضر مدت خدمت سربازی در مناطق عادی برای سرباز بومی ۲۴ ماه و برای مشمول غیر بومی ۲۱ ماه در نظر گرفته شده است. اگر سرباز در مناطق امنیتی غیر درگیر یا بد آب و هوا دوره خدمت سربازی خود را بگذراند اگر سرباز بومی آن منطقه باشد ۲۱ ماه و اگر سرباز غیر بومی باشد به میزان ۱۸ ماه خدمت سربازی دارد؛ همچنین برای سربازان بومی و غیربومی که در مناطق درگیر عملیاتی خدمت سربازی خود را بگذرانند ۱۷ ماه دوره سربازی در نظر گرفته شده است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

تغییر تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی اردیبهشت ماه از یکم به چهارم

به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا "زاهدی" اظهارکرد: با توجه به اینکه تاریخ اعزام به خدمت مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ  اردیبهشت ماه  با تعطیلات عید سعید فطر همزمان شده است  مطابق سنوات گذشته تاریخ اعزام به اولین روز کاری تغییر می یابد  لذا تاریخ اعزام به خدمت این دسته ازمشمولان برابر شرایط فعلی از یکم به چهارم اردیبهشت ماه تغییر می یابد .

وی گفت :در صورت هرگونه تغییر مجدد در تاریخ اعزام مشمولان عزیز ،متعاقبا اطلاع رسانیمی شود .

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا بیان داشت : مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی  به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

نخبگان، آینده‌سازان و سرمایه‌های انسانی کشور هستند

فرمانده گروه ۴۴ توپخانه نزاجا: نخبگان، آینده‌سازان و سرمایه‌های انسانی کشور هستند/ حفظ روحیه جهادی و ولایتمداری از ارکان اساسی پیشرفت جوانان نخبه است

سرهنگ مطاعی با تأکید بر اهمیّت و جایگاه نخبگان در کشور گفت: نخبگان، آینده‌سازان و سرمایه‌های انسانی کشور هستند.

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، سرهنگ مسعود مطاعی، فرمانده گروه ۴۴ توپخانه نزاجا در نشست علمی با افسران وظیفه نخبه و ممتاز این گروه ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، با تأکید بر اهمیّت و جایگاه نخبگان در کشور گفت: نخبگان آینده‌سازان و سرمایه‌های انسانی کشور هستند. بی‌شک نخبه انقلابی و دارای روحیه معنوی موجب پیشرفت خود و رشد جامعه می‌شود، چرا که بصیرت و روحیه انقلابی مستحکم‌ترین دژ در مقابل فریب و دسیسه دشمنان است.
وی حفظ روحیه جهادی و ولایتمداری را از ارکان اساسی پیشرفت جوانان نخبه خواند و افزود: ایران سرافراز اسلامی با همت جوانان نخبه و دیندار، امروزه به یکی از قدرت‌های علمی و نظامی در منطقه و جهان تبدیل شده است و این همواره مایه فخر و مباهات است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin