۴۷ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

حضور شب یلدا ریاست محترم جمهوری آقای رییسی در پادگان قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا استان گلستان در کنار سربازان

دکتر سید ابراهیم رئیسی که در قالب دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی به استان گلستان سفر کرده، در ادامه برنامه‌های این سفر در شب یلدا به صورت سرزده در جمع سربازان گلستانی حضور یافت و با آنان به گفت و گو نشست.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی دی ماه سال 1402

به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا،این سازمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ دی ماه سال 1402دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

این دسته از مشمولان می بایست روز شنبه دوم دی ماه سال 1402 در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان اعزامی می بایست کارت تزریق واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

همچنین در این اطلاعیه تاکید شده است: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

شهادت سرباز یگان‌ شهدا تیپ ۱۸۸ زرهی نزاجا منطقه جنوب شرق نیروی زمینی ارتش زهدان (سرباز شهید علی درودی)

به گزارش روابط عمومی منطقه جنوب شرق  عصر رور سه شنبه مورخ 1402/9/28 در جریان تمرین صحرایی یکی از یگان‌های منطقه جنوب شرق نیروی زمینی و در مرحله پاکسازی منطقه تمرین از مهمات عمل نکرده، در اثر انفجار این مهمات، سه تن از کارکنان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

تمرین صحرایی یگان‌های نیروی زمینی ارتش به منظور ارتقای توان رزمی به عنوان یکی از برنامه‌های مصوب به‌شمار می‌آید که به‌طور معمول در طول سال و در مناطق مختلف با مهمات جنگی برگزار می شود.

روابط عمومی منطقه جنوب شرق جزئیات آیین تشییع این شهیدان والامقام را اعلام خواهد کرد.

طبق اخبار واصله در اجرای رزمایش و تمرینات تاکتیکی نیروی زمینی ارتش در نهبندان ۲ نفر کادر و یک نفر سرباز شهید و ۶ نفر مصدوم شدند.

شهید حمیدرضا خسروی از بیرجند، شهید علی حسن‌زاده از قاین و سرباز شهید علی درودی از کرمان اسامی شهدا تیپ ۱۸۸ زرهی نزاجا است.

شهدای تیپ زرهی  188 سیستان و بلوچستان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

اعزام کارکنان وظیفه سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در قالب اردوی یک روزه معنویت افزایی

اعزام کارکنان وظیفه سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در قالب اردوی یک روزه معنویت افزایی روز پنجشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۳ به مناطق عملیاتی مهران ویادمان های قلاویزان و نقطه ایثار🌹 این اردو با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) و سردار نوراللهی معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین(ع) و مسئول محترم معاونت های سرمایه انسانی،ایمنی، حوزه نمایندگی، حفاظت، روابط عمومی، آماد و پشتیبانی، بهداشت و درمان، فضای مجازی، خدمات کارکنان، تربیت و آموزش و گردان قرارگاه برگزار گردید.🌹🌹🌹


اقدامات انجام گرفته در این اردو به شرح زیر می باشد:
۱.بدرقه ی سربازان وظیفه و رد شدن از زیر قرآن و متبرک نمودن ایشان به بیرق حرم حضرت زینب(س)
۲.دعوت از راوی برتر استان ایلام سرهنگ بازنشسته عزیز رحیمی فرمانده اسبق سپاه سرابله جهت اجرای راوی گری و خاطره گویی
۳.اجرای مراسم زیارت عاشورا و نماز جماعت با حضور حاج آقا موسی بیگی مسئول محترم حوزه نمایندگی شهرستان مهران
۴.سخنرانی وخیر مقدم سردار فرمانده محترم سپاه استان و سردار نوراللهی معاون محترم هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین(ع)
۵.برپایی ضیافت نهار 
۶.تجلیل از کارکنان وظیفه متاهل
۷.تقدیر از کارکنان وظیفه حافظ قرآن
۸.برگزاری مسابقه طناب کشی و تشویق ۳ تیم برتر
۹.برگزاری مسابقه قرآنی و تشویق نفرات برتر
۱۰.زیارت امامزاده سیدحسن(ع) شهر مهران


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) به نام جوان سرباز در سپاه حضرت نبی اکرم (ص)

افشار محمدی صبح چهارشنبه در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) به نام جوان سرباز که در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد با اشاره به اهمیت نام این جشنواره، اظهار کرد: امروز ما جشنواره را به یاد حضرت علی اکبر (ع) برگزار کردیم که حضرت علی اکبر (ع) به عنوان الگوی جوانان ولایی است و جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد.

افشار محمدی صبح چهارشنبه در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) به نام جوان سرباز که در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد با اشاره به اهمیت نام این جشنواره، اظهار کرد: امروز ما جشنواره را به یاد حضرت علی اکبر (ع) برگزار کردیم که حضرت علی اکبر (ع) به عنوان الگوی جوانان ولایی است و جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد.

وی خدمت سربازی را دوران رشد و تکامل جوانان خواند و افزود: قدر این دوران سربازی را حتماً بدانید و از این دوران نهایت بهره‌برداری را ببرید.

معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: جایگاه علمی و پیشرفت‌های ایران عزیز را مرهون تلاش جوانان است و جایگاه امروز ما در عرصه‌های مختلف امنیتی، ورزشی، علمی و پزشکی مرهون جوانانمان است.

 محمدی در ادامه به جنگ شناختی که دشمن علیه جوانان این مرز و بوم به راه انداخته اشاره کرد و گفت: دشمنان تلاش کردند که جوانان را در مسیری که خود آن را طراحی کرده‌اند قرار بدهند ولی با هوشیاری این جوانان آگاه بودند که در مسیر ولایت باقی مانده‌اند.

گفتی است، در ادامه این مراسم از تعدادی از سربازان نمونه تجلیل شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) در سالن بهشتی کرمانشاه

روز سه‌شنبه 28 آذرماه جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) در سالن بهشتی کرمانشاه با حضور نماینده ولی‌فقیه، برخی از فرماندهان نظامی و انتظامی و سربازان انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز سه‌شنبه 28 آذرماه در جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) که به مناسبت روز سرباز در سالن بهشتی کرمانشاه  برگزار شد، ضمن یادآوری این نکته که مفهوم جوان و جوانی در قرآن و در روایات جایگاه ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: سربازان بهترین سال‌های عمرشان را در خدمت اسلام، نظام اسلامی و قرآن هستند. نظامی که حاصل خون شهدا و فداکاری آن‌ها است.

وی ضمن اشاره به این که خداوند از جوان برای صرف انرژی جوانی‌اش در جهت پیشبرد دین خدا انتظار دارد، افزود: خداوند متعال بر روی جوانی بنده‌هایش حساب ویژه‌ای باز کرده است و به‌فرموده‌ی پیامبر گرامی اسلام «خداوند به عبادت جوان مومن نزد فرشتگان مباهات می‌کند».

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به این‌که وفا به عهد با خدا در حفظ اسلام را نشانه‌ی روحیه‌‌ی جوانمردی می‌داند، تصریح کرد: جوان اگر بخواهد به کسی کمک کند بدون تعلل و بی‌اختیار به امداد او می‌شتابد. این همان روحیه‌ی جوانمردی است و صدالبته که مختص‌به دوره جوانی و فراتر از جنسیت است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

رقابت ۱۷۰۰ سرباز ماهر در سومین مرحله مسابقات مهارتی

معاون آموزش قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، از رقابت ۱ هزار و ۷۰۰ سرباز ماهر در سومین مرحله مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه خبر داد.

سردار فرامرز معظمی گودرزی معاون آموزش قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در پنجمین کمیته فنی و آموزش مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه که صبح امروز ۲۸ آذر ماه برگزار شد اظهار کرد: اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در حال برگزاری است و با تلاش سازمان‌های نیروهای مسلح مراحل شهرستان و استان این دوره از مسابقات به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه در آستانه ورود به مرحله سازمانی مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه هستیم افزود: از هر رشته ۱ نفر به عنوان نفر برتر قرارگاه‌های استانی به مرحله سازمانی راه پیدا کرده که در مرحله سازمانی به رقابت خواهند پرداخت.

معاون آموزش قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: نزدیک به ۱ هزار و ۷۰۰ نفر به این مرحله از مسابقات اعزام خواهند شد و ما در چهارمین کمیته آموزش مسابقات بازده زمانی برگزاری مرحله سازمانی مسابقات را از ۸ تا ۱۵ دی ماه در نظر گرفتیم.

سردار گودرزی بیان کرد: این مسابقات از حساسیت ویژه ای برخوردار است و در دهه مبارک فجر مرحله کشوری این مسابقات برگزار خواهد شد.

وی افزود: قصد داریم بتوانیم این مسابقات را به بهترین نحو اجرا کنیم و سربازان توانمند شناسایی شوند؛ همچنین قصد داریم هدایت و حمایت افراد ماهر را به دنبال داشته باشیم.

معاون آموزش قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: افراد راه یافته به مرحله سازمانی، به یک اردوی ۳ روزه اعزام خواهند شد و بعد از پایان رسیدن مرحله سوم به سراغ مرحله کشوری (نهایی) خواهیم رفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری مراسم شانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) فرمانده انتظامی استان یزد

مراسم مرحله استانی شانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع)، با حضور مسئولین و جمعی از کارکنان وظیفه در روز دوشنبه مورخه 1402/09/20 در محل ستاد ف.ا.ا.یزد برگزار گردید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

تجلیل و قدردانی از سرباز فداکار پویا ستایش در حین اجرای ماموریت پلیس راه فرماندهی انتظامی استان کرمان

از سرباز وظیفه پویا ستایش جمعی پلیس راه شمال استان با اهداء لوح در تاریخ22/ 9/ 1402تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

سرباز وظیفه پویا ستایش چندی قبل هنگام انجام وظیفه در پست "مراقب راه" پلیس راه بم متوجه آتش گرفتن قسمت موتور و لاستیک یک دستگاه تریلر شد و با اقدام به موقع و انسداد مسیر در کوتاه ترین زمان توانست ضمن اطلاع دادن به افسر نگهبان از بروز حوادث فاجعه بار در طول این مسیر جلوگیری کند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

شانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز مرحله استانی/یگانی سال1402 فراجا آموزشگاه علمی تخصصی شهیدچمران

در راستای اجرای شانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) روز چهارشنبه تاریخ 1402/09/22 برای ارتقای شان ومنزلت کارکنان وظیفه با حضور سردار فرمانده محترم آموزشگاه ، معاونین و نمایندگان عس و حفا آموزشگاه درسالن شهید همایی فصیح این مرکز برگزارشد. این جلسه با تلاوت آیاتی از کلام ا...مجید ،پخش سرودملی و صلوات خاصه امام رضا (ع) آغاز وسپس فرمانده آموزشگاه در موردجایگاه ومنزلت سربازو اهمیت دوران مقدس سربازی تبیین نمودند و همچنین در خلال برنامه ها از استعدادهای کارکنان وظیفه در خصوص تنوع بخشیدن به این جشنواره استفاده و از کارکنان وظیفه پذیرایی لازم انجام شد. در پایان مراسم با اهدای جوایز به1 نفر از کارکنان مرتبط با سربازان و 3 نفر از کارکنان وظیفه منتخب جشنواره از آنان تجلیل به عمل آمد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری شانزدهمین جشنواره جوان سرباز سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

جذب سرباز امریه، ویژه فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری + شرایط

بنیاد ملی نخبگان در فراخوانی از مشمولان فارغ‌التحصیل مقطع دکتری یا کارشناسی ارشد دعوت کرد تا با اعلام سوابق خود، آمادگی خود را برای گذراندن دوره خدمت سربازی در قالب امریه اعلام کنند.


به نقل از بنیاد ملی نخبگان، فراخوان جذب سرباز بنیاد ملی نخبگان در قالب امریه ویژه فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری منتشر شد.

شرایط ضروری اولیه متقاضیان امریه بنیاد ملی نخبگان به شرح زیر است:

شرایط عمومی:

1- اولویت با نخبگان و استعدادهای برتر (استفاده از تسهیلات بنیاد)
2- آشنایی به امور مرتبط با نخبگان، استعدادهای برتر و اجتماعات نخبگانی
3- فعال و تلاشگر

شرایط اختصاصی:

1- حداقل مدرک مقطع کارشناسی ارشد از یکی از دانشگاه‌های دولتی با حداقل معدل 16
2- عدم غیبت در اخذ برگه آماده به خدمت
3- حداقل تا تاریخ اعزام، 6 ماه زمان داشته باشند.
4- عدم وجود کسری خدمت و تقاضای استفاده از آن
5- بومی استان تهران (ساکن تهران)

متقاضیان می‌توانند خلاصه سوابق خود را  تا پایان آذرماه جهت بررسی به نشانی ایمیل  apply@bmn.ir ارسال کنند.

شایان ذکر است، در صورت تایید شرایط اولیه، از داوطلبان جهت مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد و افراد امریه در امور ستادی بنیاد به صورت تمام وقت بکارگیری خواهند شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

تشریح شرایط جذب امریه سربازی در دانشگاه تهران

رئیس دانشگاه تهران شرایط عمومی و اختصاصی جذب امریه سربازی در این دانشگاه را تشریح کرد.

دانشگاه تهران در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاهی در قالب جذب امریه (کارکنان وظیفه) برای انجام خدمت در دانشگاه تهران (شهر تهران و سایر شهرها) استفاده کند.

در این راستا اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران با اخذ مجوز به کارگیری تعداد محدودی نیروی امریه در سال ۱۴۰۲ اقدام به جذب و به کارگیری نیروهای متخصص و نخبه با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری (غیر پزشکی) برای اعزام در تاریخ یکم دی ۱۴۰۲ کرده است. 

شرایط عمومی ثبت‌نام

جذب نیرو تنها از بین فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، تربیت مدرس، امیرکبیر، علم و صنعت، شهید بهشتی، خواجه نصیرالدین طوسی در رشته‌های مورد نیاز صورت می‌پذیرد.

چنانچه در هر قسمت از فرایند به کارگیری مشخص شود متقاضی واجد شرایط عمومی یا اختصاصی جذب امریه نیست، دانشگاه می‌تواند نسبت به پایان خدمت وی و معرفی به ستاد کل نیروهای مسلح اقدام کند.

محل جغرافیایی خدمت متقاضیان با توجه به شهر انتخابی مندرج در جدول رشته‌ها خواهد بود.

چنانچه در هر قسمت از فرایند ثبت‌نام مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده و اصل مدارک یا مغایرت رشته تحصیلی با رشته‌‌های مورد نیاز مشاهده شود درخواست متقاضی حذف می‌شود.

 تکمیل فرم درخواست پذیرش امریه هیچگونه تعهدی برای جذب امریه برای دانشگاه تهران ایجاد نمی‌کند و اولویت جذب نیروی امریه با افراد بومی شهر محل خدمت است.

سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران گفت: طرح امریه سربازی در دانشگاه تهران، سهمیه آن برای دانشجویان فوق‌لیسانس و دکتری است و برای اینکه بخواهیم به صورت عادلانه عمل کنیم، یک فراخوان عمومی را منتشر کردیم تا افراد براساس شرایط اعلام شده در فراخوان مشارکت می‌کنند و سعی داریم در یک فرایند عادلانه آن‌ها را انتخاب کنیم.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با عنوان "جوان سرباز" در سازمان بسیج مستضعفین

در این جشنواره با حضور هیئت رئیسه سازمان بسیج مستضعفین از سربازان سازمان و خانواده هایشان، تجلیل به عمل آمد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

در مسابقات پرس سینه تهران سرباز زرندی مقام دوم را کسب کرد

محمدمهدی ایزدی ورزشکار زرندی در مسابقات پرس سینه تهران با وجود اینکه سرباز می باشد شرکت کرده، مقام دوم را کسب کرد.

این ورزشکار زرندی اظهارداشت: با توجه به اینکه در حال سپری کردن خدمت سربازی هستم آمادگی آنچنانی برای مسابقات نداشتم.

لازم به ذکر است؛ این مسابقات در ۱۶ و ۱۷ آذر به میزبانی شهرستان ورامین در استان تهران برگزار شد.

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

شانزدهمین جشنواره مرحله استانی و یگانی حضرت علی اکبر(ع)-جوان سرباز فراجا سال1402 فرماندهی مرزبانی فراجا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

دیدار صمیمانه و ملاقات چهره به چهره و جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان وظیفه فرماندهی انتظامی استان سمنان

جلسه پرسش و پاسخ و دیدار چهره به چهره فرمانده استان ، ریاست عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات با کارکنان وظیفه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری نشست صمیمی سردار فرماندهی محترم قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) نزسا باسربازان وظیفه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

کوهپیمایی و غبارروبی مزار شهید گمنام کوهسنگی سربازان قرارگاه ثامن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

بهره مندی 16هزار و500 نفر از تسهیلات بانکی مهارت آموزی در سال گذشته/بکارگیری ظرفیت های ملی در طرح مهارت آموزی

به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا، سردار "زاده کمند " فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح اظهارکرد: همکاران ما در رده های وظیفه عمومی سراسر کشور موتور به حرکت در آوردن قرارگاه مهارت آموزی در استان ها هستند ،مجموعه ای که می تواند ظرفیت های ملی و بومی را پای کار  آورده و تعامل و هماهنگی های لازم  برای مهارت آموزی و اشتغال زایی استان ها را به سرانجام رساند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم کل قوا (مدظله العالی)که فرمودند: "جوانان در دوران خدمت سربازی باید کاری را یاد بگیرند" ،گفت: تسهیلات اشتغال زایی می بایست به مهارت آموزی جوانان منتهی شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin