۱۹ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

آسمانی شدن سرباز وظیفه پلیس "جعفر دماوندی" گشت کلانتری ۱۷۷ خاورشهر


 به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس ری ، ساعت ۲۲:۴۵ شنبه مورخه ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۲ ، در پی وقوع یک فقره تصادف دو دستگاه خودرو در اتوبان امام رضا(ع) - محدوده خاورشهر و اعلام به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، گشت کلانتری ۱۷۷ خاورشهر به موقعیت اعزام که سرباز وظیفه "جعفر دماوندی" درحین ایمن سازی صحنه تصادف به جهت جلوگیری از وقوع تصادفات احتمالی اقدام به قرار دادن علائم هشداردهنده در محل تصادف می نماید که در این زمان یک دستگاه خودرو سمند با سرعت زیاد با وی برخورد می نماید که متاسفانه سرباز وظیفه به علت شدت جراحات و با وجود انتقال به بیمارستان و تلاش های تیم درمانی بیمارستان ، دارفانی را وداع گفت.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

اردوی یک روزه ورزشی و تفریحی کارکنان وظیفه انتظامی استان به تالاب گلمرزاستان شهریورماه 1402

اردوی یک روزه ورزشی و تفریحی کارکنان وظیفه انتظامی استان به تالاب گلمرزاستان شهریورماه 1402 فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

اعزام سربازان به اردوی فرهنگی ، سیاحتی کلیسای تاریخی حضرت مریم (ع)

در راستای خوشایند سازی اوقات فراغت کارکنان وظیفه فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی، در اجرای دستور سردار فرماندهی انتظای استان با هماهنگی مسئول کشیش آرامنه آشوری استان و همچنین هماهنگی معاونت آماد اداره نت جهت اعزام دو دستگاه اتوبوس و مینی بوس و آماده نمودن دسر پذیرایی برای تعداد 100نفر از کارکنان وظیفه معاونت ها و پلیس های تخصصی و انتظامی مرکز شهرستان به اولین کلیسای تاریخی ایران و دومین کلیسای جهان (کلیسای حضرت مریم(ع)) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اعزام شدند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری جلسه چهره به چهره و پرسش و پاسخ و توجیه اولیه کارکنان وظیفه جدیدالورود در شهریور ماه 1402

جلسه چهره به چهره و توجیه اولیه کارکنان وظیفه جدیدالورود و جلسه پرسش و پاسخ در محل حسینیه شهدای انتظامی ستاد فرماندهی انتظامی استان اردبیل برگزار گردید،

در این جلسه جانشین فرماندهی انتظامی استان که نشست صمیمی و چهره به چهره با سربازان فا.استان داشتند سخنان خود را در حوزه خدمت مقدس سربازی بیان نموده و مواردی از قبیل؛ توجه به امر نماز و شرکت در نمازهای جمعه و جماعت ، شرکت در مراسمات ملی و مذهبی ، پایبندی به اصل صداقت و امانتداری ، رعایت مسائل انضباطی، ‌عدم ارتباط نامتعارف با مراجعین به کوپ و محل های خدمتی و نیز عدم خالکوبی و تنگ نمودن البسه خدمت، پرهیز از استعمال دخانیات و استفاده از تلفن همراه، حضور در محل هایی که شان و قداست لباس مقدس سربازی را خدشه دار می کند، مراقبت و مواظبت از اموال سازمانی در محل های خدمتی، مطالعه کتابچه دانستنی های سرباز و عمل به آن ،پرهیز از خودزنی و خودکشی، حل مشکلات و موانع خدمتی و معیشتی با طرح آن به فرماندهان خود، رعایت سیمای صالحین و مواظبت از تخلیه تلفنی با انجام حفاظت گفتار و داشتن صبر و تحمل و بردباری در مواجهه با مشکلات زندگی شخصی و خدمتی، وفاداری به آرمان های انقلاب، شهداء و ارزش های انقلابی ، توجه به امر مهارت آموزی در طول خدمت سربازی براساس علاقمندی در یکی از رشته های فنی و حرفه ای نسبت به اخذ مدرک مربوطه اقدام و از وام اشتغال زایی در این زمینه بهرمند شوند، همچنین سایر مسائل مبتلاء به و ... در این جلسه تذکر و یادآوری نمودند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان وظیفه یگان امداد ف.ا.ا.البرز مرداد ماه سال 1402

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

اوقات فراغت کارکنان وظیفه پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در شش ماهه اول سال 1402

اردو یک روزه تفریحی ،زیارتی ، فرهنگی منطقه 20 تهران-شهرری 1- زیارت  اهل قبور گلزار شهدا 2-بازدید  از آثار تاریخی(برج طغرل-دژ ساسانی-چشمه علی 3-زیارت حرم عبدالعظیم حسنی (ع) 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

تمدید مهلت معرفی دانش‌آموزان پایه دوازدهم فارغ‌التحصیل تا پایان مهر

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اعلام سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر تأخیر در اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری مربوط به پذیرفته شدگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، ضوابط زیر برای مشمولان قابل اجراست.

1. مهلت معرفی کلیه مشمولان فارغ التحصیل پایه دوازدهم خرداد و شهریور سال 1401 که می بایست برابر تبصره 1 ماده 2 آیین نامه اجرایی معافیت تحصیلی، حداکثر تا پایان شهریور ماه 1402 نسبت به تعیین تکلیف خدمتی خود اقدام کنند به مدت یک ماه تا تاریخ پایان مهر ماه 1402 تمدید شد، این مشمولان  در صورت قبولی (با کنکور یا بدون کنکور) در نیم‌سال اول سال تحصیلی (مهرماه 1402) ثبت نام و با احراز شرایط از معافیت تحصیلی بهره مند می شوند. ضمناً در صورت عدم قبولی یا عدم ادامه تحصیل موظف هستند حداکثر تا پایان مهر ماه 1402 برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.

2. کلیه مشمولان قانون خدمت سربازی که برابر ضوابط قانونی برای تکمیل ظرفیت و یا شروع به تحصیل در نیم‌سال دوم بهمن 1402 پذیرفته می شوند تا پایان مهر ماه 1402 می بایست وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند و پس از اخذ برگ اعزام بدون غیبت با ارائه گواهی قبولی در دانشگاه از تسهیلات تمدید تاریخ اعزام که متعاقباً اعلام خواهد شد بهره مند شوند و یا در صورت اعزام به خدمت با داشتن شرایط قانونی از خدمت ترخیص می شوند.

3. مشمولان فارغ التحصیل پایه دوازدهم خرداد و شهریور ماه سال 1401 دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت به تاریخ یکم مهر ماه یا یکم آبان ماه 1402 می توانند با ارائه گواهی مجاز بودن انتخاب رشته (سازمان سنجش یا سازمان مرکزی دانشگاه آزاد) به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کنند و پس از ثبت درخواست تمدید، اعزام خود را تا تاریخ یکم آذر ماه 1402 تمدید کنند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: این دسته از عزیزان  برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

اهدای اعضای بدن سرباز وظیفه نیروی زمینی ارتش مهدی حشمتی به بیماران نیازمند

اعضای بدن سرباز وظیفه مهدی حشمتی از کارکنان وظیفه نیروی زمینی ارتش به بیماران نیازمند اهدا شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، اعضای بدن سرباز وظیفه مهدی حشمتی از کارکنان وظیفه تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش که در اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت والدین به بیماران نیازمند اهدا شد و جان تازه ای به چند بیمار بخشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی - ایرانی ویژه کارکنان متاهل کوپ فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان

با دعوت از مدرسین سازمانی (کمیته الهیات و معارف اسلامی)کارگاه سبک زندگی ویژه کارکنان متاهل کوپ فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در ستاد آن فرماندهی در تاریخ 14/ 6/ 402برگزار گردید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری جلسه توجیه مکتبی و اخلاقی ویژه کارکنان وظیفه یگان عملیاتی 115رودبار جنوب

جلسه توجیه مکتبی و اخلاقی برای کارکنان وظیفه قرارگاه عملیاتی رزم(یگان تکاوری 115 رودبار)در ستاد آن فرماندهی، در تاریخ 18/ 6/ 402برگزار گردید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان وظیفه فرماندهی انتظامی شهرستان کرج در شهریور 1402

به منظور ارتباط نزدیک با کارکنان وظیفه جلسه پرسش و پاسخ با فرمانده محترم انتظامی شهرستان کرج در شهریور ماه سال جاری برگزار گردید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

اعزام سربازان به اردوی تفریحی یک روزه به موزه منابع طبیعی آذربایجان غربی

اعزام دو دستگاه اتوبوس و مینی بوس و آماده نمودن دسر پذیرایی(کیک و آبمیوه به ارزش هر بسته220000 ریال )برای تعداد 110نفر از کارکنان وظیفه معاونت ها و پلیس های تخصصی و انتظامی مرکز شهرستان به موزه منابع طبیعی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

مشمولان زائر ورودشان به کشور را در سامانه پلیس مهاجرت و گذرنامه ثبت کنند

به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا ،این سازمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولانی که برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از وظیفه عمومی مجوز خروج از کشور دریافت کرده اند، می بایست ورودشان به کشور در سامانه پلیس مهاجرت و گذرنامه مستقر در گیت های مرزی کشور ثبت شود در غیر این صورت برای خروج از کشور مجدد دچار مشکل می شوند.

مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

بر اثر حمله تروریستی به یکی از واحدهای انتظامی شهرستان تفتان سروان محمد میرشکار رئیس اداره پشتیبانی و سرباز وظیفه رضا فسنقری به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اثر حمله تروریستی به واحد انتظامی تفتان ۲ نفر از ماموران انتظامی این شهرستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

به گزارش  مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان  بر اثر حمله تروریستی به یکی از واحدهای انتظامی شهرستان تفتان سروان محمد میرشکار رییس اداره پشتیبانی و سرباز وظیفه رضا فسنقری به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.



  • شهید علی فسنقری
  • فرزند عباس
  • متولد 1382/07/21
  • محل تولد : سبزوار خراسان رضوی
  • تاریخ شهادت : 1402/06/15
  • محل شهادت : تفتان سیستان و بلوچستان
  • مذهب : شیعه
  • دین : اسلام
  • درجه : سرباز
  • استان سکونت : خراسان رضوی
  • شهر سکونت : سبزوار
  • روستا سکونت : فسنقر
  • تحصیلات : دیپلم کارودانش
  • نوع استخدام : سرباز
  • علت شهادت : ترور توسط معاندین نظام
  • عامل شهادت : گلوله معاندین نظام
  • شرح علت شهادت : شهید مدافع وطن علی فسنقری متولد سال 1382 شهرستان سبزوار و سرباز انتظامی استان سیستان و بلوچستان، مورخ 1402/6/15 به همراه سرهنگ محمد میرشکار در شهرستان تفتان توسط گروهک های معاند نظام ترور و شهید شدند.
  • ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    َAdmin

    کسرخدمت یک ماهه برای سربازان ماهر از مهرماه/ احتمال افزایش کسری به ۲ ماه در صورت تصویب مجلس

    به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا،سردار محمدجواد زاده‌کمند در نشست خبری که امروز در محل قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، گفت: یکی از اولویت‌های ما کسب مهارت موردنظر قبل از ورود فرد به خدمت سربازی است، چرا که چنین فردی هم امکان اثرگذاری بیشتر در طول خدمت را دارد و هم توان ما صرف مهارت افزایی این فرد می‌شود.

    تسهیلات کسر خدمت یک ماهه برای سربازان ماهر


    وی ادامه داد: در همین راستا ما نیاز داشتیم تا مشوق‌هایی را در این خصوص برای سربازان در نظر بگیریم که تا پیش از ورود به دوره خدمت سربازی مهارتی را آموزش دیده و در واقع با یک مهارت وارد خدمت سربازی شوند، در همین راستا تسهیلات کسر خدمت یک ماهه را برای سربازان ماهر در نظر گرفتیم که این طرح از مهرماه امسال اجرایی خواهد شد.

    وی ادامه داد: این افراد در صورتی که پیش از ورود به خدمت سربازی مدارک خود را در سامانه مربوطه که به زودی رونمایی می‌شود، بارگذاری کنند مشمول این کسر خدمت خواهند شد.

    زاده‌کمند این را هم گفت که متقاضیان توجه داشته باشند که این طرح مشمول سربازان اعزامی از اول مهر ماه ١۴٠٢ به بعد خواهد شد و حتما باید قبل از اعزام، مدارک معتبر از مهارت آموزی خود را در سایت سامانه بارگذاری کنند.

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    َAdmin

    آخرین مهلت بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب

    به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا،سردار "تقی مهری" درخصوص آخرین مهلت بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب اظهارکرد:کلیه مشمولان غایبی که تاکنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند و یا مشمولان دارای برگ آماده به خدمت که به هر دلیل در اعزام های قبل از تاریخ 1402/07/01حضور نیافته انددر صورت تعیین وضعیت خدمت  تا قبل از تاریخ 1402/07/01 که درنهایت منجر به اعزام به خدمت درماه های آینده  شود از بخشش اضافه خدمت سنواتی بهره مند می شوند.

    وی گفت:ملاک بخشش فرماندهی معظم کل قوا معرفی و ثبت درخواست مشمولان  تا قبل از تاریخ 1402/07/01 می باشد و چگونگی غیبت(غیبت اولیه وعدم حضوردر یگان ) و یا تاریخ اعزام به خدمت تعیین شده بر استفاده مشمولان غایب از بخشش اضافه خدمت تاثیری ندارد.البته تبعات دیگر ناشی از غیبت مانند ممنوعیت خروج از کشور، ممنوعیت ادامه تحصیل و... کماکان پابرجا می باشد.

    این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی(سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    َAdmin

    مشمولان غایب از مراجعه به مرزها خودداری کنند

    به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا ،این سازمان دراطلاعیه ای اعلام کرد :به هیچ عنوان مجوز خروج از کشور برای مشمولان غایب صادر نمی شود و این افراد مجاز به خروج از کشور نیستند.از این رو خواهشمند است ، به جهت تسهیل در ارایه خدمات  و تردد در مرزها، مشمولان غایب از مراجعه به مراکز وظیفه عمومی و ادارات گذرنامه فراجا در سطح کشور  و مرز های زمینی و هوایی خودداری نمایند.

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    َAdmin

    شهادت سرباز وظیفه محمد آتش زایی در اقدام ناجوانمردانه تروریستی در برجک مرزی میرجاوه

    حوالی ظهر امروز تروریست های بزدل در اقدامی ناجوانمردانه با استفاده از سلاح دوربین دار به سمت برجک شماره ۲ پاسگاه میل ۸۴ گروهان مرزی ریگ ملک هنگ مرزی جاوه تیراندازی کردند.

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    َAdmin

    مراسم اعزام به خدمت سربازان مشمولان پایه خدمتی شهریور ماه 1402 سازمان وظیفه عمومی فراجا + فیلم

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    َAdmin