۲۲ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

سردار " حسین اشتری" در همایش سازمان وظیفه عمومی فراجا


سردار " حسین اشتری" در همایش سازمان وظیفه عمومی فراجا

پیش از ظهر امروز همایش سراسری مدیران و معاونان وظیفه عمومی  استان ها " سازمان وظیفه عمومی فراجا" با حضور  سردار "حسین اشتری"؛ فرمانده کل انتظامی کشور و سردار " تقی مهری"؛ رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا برگزار و در این همایش در ارتباط با ارزیابی عملکرد یک ساله رده های وظیفه عمومی استان ها، توسعه و گسترش اجرای تدابیر فرمانده فراجا مبنی بر هوشمندسازی سازمان ها در فراجا، هوشمندسازی سامانه های وظیفه عمومی جهت خدمات دهی به مشمولان و خانواده های آنان با استفاده از تجهیزات الکترونیکی، تاکید بر حسن اجرای قوانین و مقررات وظیفه عمومی و دستورالعمل های صادره، شناسایی و احصاء نقاط قوت وضعف رده های استانی و سازمان ها و تلاش در جهت رفع معایب و نواقص موجود و ... بحث و گفت و گو شد.  

*سربازان سرمایه های عظیم کشور

سردار " حسین اشتری" در این همایش ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام و معزز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم، درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام خمینی (ره)، آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز " مدظله العالی" و عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) به اهمیت خدمت سربازی در کشور و اقدامات سازمان وظیفه عمومی فراجا اشاره کرد و گفت: خدمت تمامی همکارانم که در سازمان وظیفه عمومی فراجا در اقصی نقاط کشور مشغول خدمت رسانی هستند، خداقوت و خسته نباشید عرض می کنم؛ از زحمات سردار " تقی مهری"؛ رئیس سازمان وظیفه عمومی به واسطه انجام اقدامات چشمگیر در این سازمان برای خدمت رسانی مضاعف قدردانی می کنم انصافا در مدت خدمت سردار "تقی مهری" شاهد پیشرفت در سازمان وظیفه عمومی فراجا و انجام مطلوب ماموریت های محوله هستیم.

وی ادامه داد: برای تمامی همکارانم که در سازمان وظیفه عمومی فراجا در حال خدمت رسانی هستند آرزوی موفقیت می کنم چرا که شما عزیزان با یک نسل جوان و جدید در ارتباط هستید و همین امر حساسیت کار شما را بیشتر کرده است البته این نسل جوان و سربازان به عنوان سرمایه های عظیم، علاقه مند به کشور هستند و در راستای برقراری امنیت و تداوم آن در ایران اسلامی جان خود را نیز فدا می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری مسابقات فوتسال سربازی قهرمانی منطقه‌ای غرب نزاجا

برگزاری مسابقات فوتسال سربازی قهرمانی منطقه‌ای غرب نزاجا

 

مسابقات فوتسال سربازی قهرمانی منطقه‌ای غرب نزاجا به میزبانی تیپ 316 نزاجا برگزار شد

مسابقات فوتسال سربازی قهرمانی منطقه‌ای غرب نزاجا با حضور 12 تیم و به میزبانی تیپ 316 زرهی شهید قهرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، سرهنگ مهرداد صفری فرمانده تیپ٣١۶زرهی شهید قهرمان نزاجا گفت: مسابقات فوتسال سربازی یگان‌های منطقه غرب نزاجا به مدت چهار روز از 23 الی 26 آذر ماه و با حضور 12 تیم به میزبانی تیپ٣١۶زرهی برگزار و با قهرمانی تیپ ٣١۶زرهی شهیدقهرمان به پایان رسید.
سرهنگ مهرداد صفری فرمانده تیپ٣١۶زرهی خاطرنشان کرد: در دیدار فینال این مسابقات تیم تیپ ٣١۶زرهی همدان با غلبه بر تیم تیپ ١١۶قزوین، مقام قهرمانی این دوره از مسابقات فوتسال سربازی منطقه غرب نزاجا را به خود اختصاصی داد.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور 12 تیم برگزار شد عنوان کرد: 12 تیم از استان‌های همدان، قزوین، کردستان، لرستان، کرمانشاه، زنجان در این مسابقات حضور و به رقابت با یکدیگر پرداختند.
گفتنی است تیم‌های تیپ ١١۶قزوین و تیپ71 سرپل ذهاب نیز به تریتب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

خبر خوش سردار اشتری برای مشمولان غایب دارای والدین ایثارگر

خبر خوش سردار اشتری برای مشمولان غایب دارای والدین ایثارگر

 

 

سردار حسین اشتری در همایش سراسری مدیران و معاونان وظیفه عمومی  استان ها با تاکید بر اینکه جوانانی که برای خدمت مقدس سربازی به شما مراجعه می کنند از بهترین جوانان ایران اسلامی هستند، عنوان کرد: بنابراین بایستی وظایف خود را به عنوان مسئول در قبال این جوانان غیور و رشید به درستی انجام دهیم؛ برای خدمت رسانی بهتر و مضاعف ضرورت دارد که از ظرفیت سربازان همچنین برای رسیدن به اهداف مدنظر از جمله برقراری امنیت در کشور بهره لازم را ببریم.

وی در ادامه تاکید کرد: به هر میزان که در راستای بهره بردن از ظرفیت سربازان برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم در انجام مطلوب ماموریت ها نیز قطعا موفق خواهیم بود. بایستی برای رسیدن به اهداف مدنظر از نقطه نظرات سربازان، حین و در پایان خدمت و مدیران و فرماندهان به درستی برای رفع نقاط ضعف و مرتفع کردن نقاط قوت استفاده کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

آئین شب یلدای سربازان وظیفه در زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، درآسایشگاههای مراکز ندامتگاهی استان سربازان وظیفه همراه با فرماندهان و مسؤلین زندان ها بر سر سفره شب یلدایی حاضر شده وبرنامه های متنوع فرهنگی در فضایی شاد و مفرح نیزبرگزار شد.

آئین شب یلدای سربازان وظیفه در زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد

آئین شب یلدای سربازان وظیفه در زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

🍉یلدایی از جنس سربازی



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

🔹تقدیر از سربازی که ناجی یک بیمار شد

به گزارش روابط عمومی بیمارستان، مدیر بیمارستان بقیه الله(عج) طی مراسمی از سرباز پلیس راهور که ناجی یکی از بیماران این مجموعه آموزشی و درمانی شده بود قدردانی کرد.
ستوان سوم وظیفه امیرحسین علی نقی شنبه 19 آذرماه حین انجام وظیفه و برقراری نظم ترافیکی در خیابان ملاصدرا متوجه ضعف و از حال رفتن یک خانم می شود و به سرعت این شخص که کپسول اکسیژن نیز به همراه داشته است را به دوش گرفته و به درمانگاه بیمارستان بقیه الله(عج) می رساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

🔹سردار " حسین اشتری" در همایش سازمان وظیفه عمومی فراجا 🔸

🔹سردار " حسین اشتری" در همایش سازمان وظیفه عمومی فراجا 🔸 پیش از ظهر امروز همایش سراسری مدیران و معاونان وظیفه عمومی استان ها " سازمان وظیفه عمومی فراجا" با حضور سردار "حسین اشتری"؛ فرمانده کل انتظامی کشور و سردار " تقی مهری"؛ رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا برگزار شد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

🔹خبر خوش سردار اشتری برای مشمولان غایب دارای والدین ایثارگر

فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد: براساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیروهای مسلح کلیه سربازان غایب حین خدمت می توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند و کلیه مشمولانی که در آینده به خدمت سربازی اعزام می شوند اعم از غایب و غیرغایب نیز می توانند از کسر خدمت ایثارگری والدین استفاده کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

فراخوان سربازان مشمولان اعزامی دی ماه سال1401

فراخوان مشمولان اعزامی دی ماه سال1401 سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ دی ماه سال 1401دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند. این دسته از مشمولان می بایست در روز پنج شنبه یکم دی ماه سال 1401 درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده ، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند. مشمولان اعزامی می بایست کارت تزریق واکسیناسیون کووید 19 ، واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند. مشمولان می بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون،کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند. در این اطلاعیه آمده است ،عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

تقدیر از سرباز وظیفه نویسنده گروه 44 توپخانه نیروی زمینی ارتش

تقدیر از سرباز وظیفه نویسنده گروه 44 توپخانه نیروی زمینی ارتش

 

در راستای استعدادیابی کارکنان وظیفه از سرباز وظیفه نویسنده گروه 44 توپخانه نیروی زمینی ارتش تقدیر شد. به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، حجت‌الاسلام حسین‌آبادی، رئیس عقیدتی سیاسی گروه 44 توپخانه نزاجا با بیان اینکه امروز ترویج فرهنگ کتابخوانی به ویژه در پادگان‌ها از اهمیّت بالایی برخوردار است گفـت: در راستای استعدادیابی کارکنان وظیفه و برابر طرح‌های فرهنگی مصباح، گروهبانیکم وظیفه محمد کمالی نویسنده دو کتاب "نبرد هیتلر" و "بررسی بازار برق بر اساس مدل ریاضی" شناسایی و مورد تجلیل قرار گرفت. وی اظهار کرد: گروهبانیکم وظیفه محمد کمالی که در حوزه نشر کتاب فعالیت دارد در این مرکز با برگزاری مسابقات کتاب و کتابخوانی، ترغیب کارکنان وظیفه به مطالعه کتاب، وجین کردن کتابخانه‌ی مرکز اقدامات مؤثری را بعمل آورده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

از مهارت آموزی سربازان چه خبر؟/2400 سرباز ماهر وام اشتغال گرفتند

از مهارت آموزی سربازان چه خبر؟/2400 سرباز ماهر وام اشتغال گرفتند


سردار موسی کمالی مشاورعالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح

در خصوص آخرین وضعیت مهارت آموزی سربازان اظهار داشت: امسال ۲۲۰ هزار نفر سرباز مهارت تخصصی و حدود ۳۰۰ هزار نفر مهارت‌های عمومی پنج گانه را فرا گرفتند.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح مهارت آموزی سربازان یعنی از سال ۹۷ تاکنون یک میلیون و ۳۰۰ هزار سرباز آموزش و مهارت ها را فرا گرفته و حدود ۷۵۰ هزار نفر مدرک مرتبط را دریافت کردند.

 سردار کمالی  در خصوص اعطای وام اشتغال به سربازان ماهر گفت: حدود ۶۰ هزار نفر سرباز ماهر منقضی خدمت با مراجعه به پلیس +۱۰ برای دریافت وام اشتغال ثبت نام کردند و با توجه به اینکه امسال ۵ هزار میلیارد تومان برای این منظور پیش‌بینی شده کار بررسی مدارک و مستندات آغاز شده و تا کنون ۲۴۰۰ نفر برای دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

 وی گفت: بعد از بررسی مدارک و ارجاع متقاضیان برای دریافت وام، اگر ظرفیت موجود بود باز هم کار ثبت نام در دفاتر پلیس + ۱۰ انجام می شود چرا که در حال حاضر ثبت نام برای دریافت وام فعلاً متوقف شده است.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل در خصوص دومین همایش ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه یادآور شد: این همایش در ۲۸ آذر برگزار می‌شود.

وی گفت: ۹۵۰ اثر، مقاله و فیلم تاکنون به دبیرخانه این همایش ارسال شده و کار بررسی آثار در حال انجام است.

 سردار کمالی خاطرنشان کرد: جوایز این همایش از مشوق‌های ده‌گانه چون کسر خدمت  تا هدیه مالی در نظر گرفته شده و به منتخبین تقدیم می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

امکان بهره مندی کارکنان وظیفه غایب حین خدمت از کسرخدمت ایثارگری والدین

به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا،سردار "تقی مهری"  اظهار کرد:در راستای ارج نهادن به ایثارگران و افزایش رضایت کارکنان وظیفه حین خدمت ،برابر تصویب ستادکل نیروهای مسلح ،کلیه کارکنان وظیفه غایب  می توانند از کسرخدمت ایثارگری والدین (رزمندگی ،جانبازی آزادگی) بهره مند شوند.

وی با تاکید براینکه مشمولان غایب درصورت اشتغال به خدمت می توانند از این کسرخدمت بهره مند شوند ،گفت: کلیه کارکنان وظیفه غایب حین خدمت که دارای کسرخدمت ایثارگری والدین هستند ،می توانند از امتیاز مذکور بهره مند شوند.

سردارمهری بیان کرد:کارکنان وظیفه واجد شرایط پس از شروع به خدمت سربازی می توانند برای صدور گواهی کسرخدمت به سازمان های نیروهای مسلح مراجعه کنند.

وی عنوان داشت :این مقررات صرفا برای بهره مندی از کسرخدمت ایثارگری بوده و بخشش اضافه خدمت سنوات(پشت دفترچه ای) کارکنان وظیفه  مطابق ضوابط و مقررات مربوطه قبلی از اختیارات یگان خدمت مربوطه می باشد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت : مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

شهادت سرباز وظیفه شهید معین قدمیاری در مرز زابل سیستان و بلوچستان


  • شهید معین قدمیاری
  • فرزند حسین
  • متولد 1382/05/13
  • محل تولد : نیشابور خراسان رضوی
  • تاریخ شهادت : 1401/09/16
  • محل شهادت : مرز زابل سیستان و بلوچستان
  • مذهب : شیعه
  • دین : اسلام
  • درجه : سرباز
  • استان سکونت : خراسان رضوی
  • شهر سکونت : نیشابور
  • روستا سکونت : بخش زبرخان روستای خرو
  • نوع استخدام : سرباز مرزبانی
  • تاریخ حادثه : 1401/09/16
  • استان حادثه : سیستان و بلوچستان
  • محل دفن : گلزار شهدای روستای خرو
  • ظهر امروز در درگیری مسلحانه مرزداران با اشرار مسلح در مرزهای شمالی استان سیستان و بلوچستان، یک تن از دلاورمردان هنگ مرزی زابل به شهادت رسید.

    به گزارش پایگاه خبری شهدای فراجا ، سرباز وظیفه "معین قدمیاری" در حین حراست و پاسداری از مرزهای عزت و شرف ایران اسلامی در درگیری مسلحانه با اشرار در نقطه صفر مرزی جمهوری اسلامی ایران به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

     

    گفتنی است شهید " معین قدمیاری " مجرد و ساکن شهر مقدس مشهد بود.



    ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    َAdmin

    حمله مسلحانه به سربازان وظیفه راهور چابهار

    🚨حمله مسلحانه به سربازان وظیفه راهور چابهار

    فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

    🔸دو نفر شرور مسلح به دو نفر از سربازان پلیس راهور شهرستان که در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند حمله و به سمت آنان تیراندازی و از محل متواری شدند.

    🔸در اثر تیراندازی یکی از افراد مسلح، سرباز وظیفه «بنیامین فاضلی» اهل سراوان  از ناحیه کتف مجروح و سرباز وظیفه «عارف هوتی» به شهادت رسید

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    َAdmin

    شهادت سرباز وظیفه شهید عارف هوتی در چابهار


    • شهید عارف هوتی
    • فرزند عبدالکریم
    • متولد 1380/04/20
    • محل تولد : زرآباد
    • تاریخ شهادت : 1401/09/14
    • محل شهادت : چابهار
    • مذهب : اهل تسنن

    • دین : اسلام
    • درجه : سرباز
    • استان سکونت : سیستان و بلوچستان
    • شهر سکونت : زرآباد
    • تحصیلات : سیکل
    • نوع استخدام : سرباز راهور
    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    َAdmin

    جشن ازدواج ۲۵۴ سرباز وظیفه نیروی زمینی ارتش

    مراسم سراسری جشن ازدواج ۲۵۴ سرباز وظیفه (پیوندهای آسمانی) به منظور اشاعه فرهنگ مقدس ازدواج جشن پیوندهای آسمانی برگزار شد.

    به گزارش همشهری آنلاین، مراسم سراسری جشن ازدواج ۲۵۴ سرباز وظیفه (پیوندهای آسمانی) به منظور اشاعه فرهنگ مقدس ازدواج جشن پیوندهای آسمانی صبح امروز پنج شنبه ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۱ با حضور امیر سرتیپ عباس فلاح معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم فرهادی فر معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش، و تعدادی از سربازان وظیفه و خانواده‌های آنان در مجموعه فرهنگی میثاق برگزار شد.


    • جشن ازدواج ۲۵۴ سرباز وظیفه
    • جشن ازدواج ۲۵۴ سرباز وظیفه
    • جشن ازدواج ۲۵۴ سرباز وظیفه
    • جشن ازدواج ۲۵۴ سرباز وظیفه
    • جشن ازدواج ۲۵۴ سرباز وظیفه
    • جشن ازدواج ۲۵۴ سرباز وظیفه
    • جشن ازدواج ۲۵۴ سرباز وظیفه
    • جشن ازدواج ۲۵۴ سرباز وظیفه
    • جشن ازدواج ۲۵۴ سرباز وظیفه
    • جشن ازدواج ۲۵۴ سرباز وظیفه
    • جشن ازدواج ۲۵۴ سرباز وظیفه
    • جشن ازدواج ۲۵۴ سرباز وظیفه
    • جشن ازدواج ۲۵۴ سرباز وظیفه
    • جشن ازدواج ۲۵۴ سرباز وظیفه
    • جشن ازدواج ۲۵۴ سرباز وظیفه
    • جشن ازدواج ۲۵۴ سرباز وظیفه
    • جشن ازدواج ۲۵۴ سرباز وظیفه
    • جشن ازدواج ۲۵۴ سرباز وظیفه
    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    َAdmin

    ثبت‌نام وام اشتغال سربازان متوقف شد

    مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از توقف ثبت‌نام وام اشتغال سربازان خبر داد که مبلغ آن از ۱۵۰ میلیون تا ۴ میلیارد تومان است.

    سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اظهار داشت: با توجه به استقبال قابل توجه کارکنان وظیفه ماهر منقضی خدمت و ثبت نام بالغ بر ۵۵ هزار نفر در مرحله اول ثبت نام اعطای تسهیلات طرح مهارت‌آموزی تا اشتغال و نیاز به زمان مناسب جهت بررسی، تکمیل و ارسال پرونده به مبادی ذی‌ربط از جمله بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات، ثبت نام برای دریافت وام از یک آذر متوقف میشود و افراد واجد شرایط فعلا برای ثبت نام مراجعه نکنند .

    وی گفت: شروع مجدد فرآیند ثبت نام درخواستهای متقاضیان در مرحله دوم، پس از تعیین و تکلیف پرونده های ثبت شده در مرحله اول، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ اعلام خواهد شد.

    سردار کمالی خاطرنشان کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی سربازان ماهر در ۲ نوع خوداشتغالی به مبلغ حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان و کارآفرینی به مبلغ حداکثر ۴ میلیارد تومان به سربازان منقضی خدمتی که تاریخ ترخیص آنان کمتر از ۵ سال باشد، اعطا می شود.

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    َAdmin

    گسترش خدمات الکترونیکی سازمان وظیفه عمومی ،گامی موثر در جهت تسهیل و تسریع در ارائه خدمات سازمان است

    به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا،سردار"تقی مهری" اظهارکرد:سازمان وظیفه عمومی فراجا با توجه به مسئولیت و ماموریتی که به عهده دارد یکی از مجموعه های فراجاست که ارتباط بسیار گسترده با بدنه جامعه و جوانان دارد و به صورت مستقیم با جوانان و غیر مستقیم با خانواده های آنان در ارتباط است

    وی گفت:ماموریت های اصلی سازمان وظیفه عمومی ،تامین نیروی انسانی نیروهای مسلح ، اعزام مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح در یازده دوره درسال و رسیدگی به درخواست های معافیت تحصیلی ،پزشکی،کفالت ، خروج از کشور ،صدور مجوز فعالیت های ورزشی و... می باشد .

    سردارمهری بیان داشت : با صدور اینترنتی کلیه درخواست های خروج از کشور دانش آموزان ،دانشجویان و طلاب و صدور معافیت تحصیلی دانشجویان داخل کشور و خارج از کشور به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اینترنتی sakha.epolice.ir توانسته ایم حجم گسترده ای از مراجعات حضوری غیر ضروری را کاهش دهیم .

    وی در ادامه افزود:بیش از 26 مورد از خدمات سازمان مانند: تمدید و تعجیل اعزام به خدمت، ثبت درخواست های معافیت کفالت ،پزشکی ،مواردخاص و استعلام کارت های معافیت و پایان خدمت و ...به دفاتر پلیس +10 واگذار شده و روند رسیدگی به درخواست مشمولان و نتایج کمیسیون های پزشکی ،کفالت و... به صورت پیامکی به مشمول اطلاع رسانی می شود.

    این مقام ارشد انتظامی گفت:ارتقاء فرهنگ و منزلت سربازی از دیگر رویکرد های مهم سازمان وظیفه عمومی است که در سال های اخیر با تولید فیلم کوتاه ،بروشور ،پادکست و....گام موثر برداشته ایم،همچنین در رادیو جوان برنامه ای ویژه سربازان عزیز کشورمان به صورت هفتگی با موضوعات متنوع پخش می شود.

    سردارمهری خاطرنشان کرد:در حوزه اطلاع رسانی قوانین و مقررات، یکی از برنامه های مستمر،برگزاری جلسه با مسئولان آموزش و پرورش و دانشگاه ها و حضور در مدارس و رفع ابهامات دانش آموزان است.

    رئیس سازمان وظیفه عمومی اظهارداشت:رویکرد دیگر خدمت سربازی در نیروهای مسلح ،بهره گیری مناسب از وقت جوانان درطول دو سال خدمت سربازی در راستای رسالت و ماموریت های نیروهای مسلح است تا دوران خدمت سربازی به دوران رشد وتوانمندسازی جوانان به عنوان کادرهای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود.

    وی گفت: در طرح مهارت آموزی توانمندی کارکنان وظیفه متناسب با تحصیلات و تخصص آنان با برگزاری دوره های آموزشی درحوزه های خدمات فنی مهندسی ،اداری و پشتیبانی و...افزایش می یابد و پس از قبولی در آزمون های فنی و حرفه ای ،گواهی مربوطه برای آنان صادر می شود.

    سردارمهری با بیان اینکه در اجرای این طرح کلیه سازمان های نیروهای مسلح و بیش از 26 دستگاه کشوری مشارکت دارند ،افزود:سربازان منقضی خدمت سال های 97 به بعد که دارای گواهینامه مهارت آموزی هستند، می توانند برای دریافت تسهیلات بانکی از طریق یکی از دفاتر پلیس +10 اقدام کنند.

    این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد:مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاع از اخبار وقوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی می توانندبه  پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir  و یا پیام رسان های سازمان در سروش ،ایتا و روبیکا به نشانی khabaresarbazi@ مراجعه کنند.#

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    َAdmin

    برگزاری دومین همایش ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح

     به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا،دومین همایش ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در تاریخ بیست و هشتم آذرماه سال 1401 با اهداف اصلی خدمت وظیفه عمومی ،توانمندسازی و تعالی کارکنان وظیفه ،هدفمندسازی مهارت آموزی و اشتغال موثر کارکنان وظیفه برگزار می شود.

    علاقمندان می توانند مقالات ،آثار چندرسانه ای ،هنری ،صوتی و تصویری خود را تا تاریخ دهم آذرماه سال 1401 را به لینک  www.confsarbazmaher.ir ارسال نمایند.    

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    َAdmin

    اعزام به خدمت سربازان مشمولین پایه خدمتی آذر 1401 سازمان وظیفه عمومی فراجا تهران + فیلم

    مراسم بدرقه ی مشمولین پایه خدمتی آذر ماه ، با رعایت اصول بهداشتی و با حضور سردار مهری ریاست سازمان وظیفه عمومی فراجا برگزار شد.

    ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
    َAdmin