۵۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

گزارش تصویری واکسیناسیون سربازان سازمان وظیفه عمومی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

واکسیناسیون سربازان نیروهای مسلح در محل خدمت آنها انجام می شود

واکسیناسیون سربازان نیروهای مسلح در محل خدمت آنها انجام می شود

06/24به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا،امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور در ارتباط با آخرین خبرها از واکسیناسیون سربازان اظهار کرد: واکسیناسیون سربازان آغاز شده و تا کنون ۴۰ هزار سرباز واکسینه شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این ۴۰ هزار سرباز دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، افزود: این سربازان شاغل در بیمارستان‌ها، پاسگاه‌ها و مشاغل پرخطر و مراکز حساس، هستند.

به گفته رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح، تمامی سربازان نیروهای مسلح واکسینه می‌شوند و وزارت بهداشت و مراکز بهداشتی نقشی در واکسینه کردن سربازان ندارند؛ بنابراین سربازان برای واکسینه شدن به محل خدمت مراجعه کنند نه مراکز بهداشتی.

رحیمی پور تصریح کرد: در هفته اخیر هم ۲۵۰ هزار دوز واکسن برای کارکنان وظیفه تأمین شده که در روزهای آینده به سربازان تزریق خواهد شد.

وی واکسینه کردن سایر سربازان را تشریح کرد و گفت: تزریق واکسن کرونا به مابقی سربازان وظیفه از مناطق، پادگان‌ها و مراکز آموزشی که تجمع در آنها بیشتر است آغاز شده است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در پایان گفت: در نظر داریم تا پایان شهریور تمام کارکنان وظیفه دوز اول واکسن کرونا را دریافت کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

شرایط بخشش غیبت سنواتی سربازان حین خدمت

شرایط بخشش غیبت سنواتی سربازان حین خدمت

140/06/22به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا، سردار"تقی مهری" در مورد نحوه بخشش غیبت سنواتی سربازان حین خدمت اظهارکرد: برابرابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح مشمولان غایبی که به خدمت اعزام می شوند در صورتی که حین خدمت سربازی،از وضعیت انضباطی خوبی برخوردار بوده و دارای حسن اخلاق ، رفتار وجدیت در انجام وظایف محوله باشند،همچنین درصورت ابراز شجاعت و فداکاری درعملیات جنگی با تایید فرماندهان و روسای مربوطه یگان خدمتی ، تمام یا بخشی از اضافه خدمت آنان بخشیده می شود.

وی با بیان اینکه شرایط بخشش اضافه خدمت سربازان حین خدمت شامل 29 بند است،گفت: کارکنان وظیفه ای که در عین رعایت نظم و انضباط ،در طول خدمت موفق به ثبت ابتکارمنجر به تولید محصول ،تولیدمقاله علمی مهم و معتبرقبل از ورود به خدمت و یا حین خدمت شده باشند، می توانند از این بخشودگی استفاده کنند.

سردارمهری در ادامه بیان کرد:کارکنان وظیفه حافظ حداقل یک جزء قرآن ، فعالان در امورفرهنگی ،نفرات برگزیده مسابقات فرهنگی ،ورزشی ،علوم قرآنی و علمی در سطح نیروهای مسلح و یا استانی نیز می توانند با تایید فرماندهان و روسای مربوطه از این بخشش بهره مند شوند.

وی افزود: سربازان دارای شرایطی اعم ازفرزند ایثارگر،تاهل ،پدر درحبس مشروط به اینکه محکومیت امنیتی نباشد ،فوت اعضای درجه یک خانواده در طول خدمت ،سرباز تحت پوشش کمیته امداد و یا سازمان بهزیستی نیز می توانند از این بخشش اضافه خدمت بهره مند شوند.

سردار مهری عنوان داشت:کارکنان وظیفه ای که حداقل به مدت 12 ماه از مدت خدمت سربازی خود را در مناطقی با مسافت بیش از 300 کیلومتر خارج از محل سکونت خود خدمت کنند ،می تواننداز بخشش فوق بهره مند شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

۹۰درصد کادر وظیفه پلیس پایتخت واکسینه شدند

رئیس بهداری پلیس پایتخت:

۹۰درصد کادر وظیفه پلیس پایتخت واکسینه شدند

1400/06/21به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نقل از خبرگزاری پلیس، دکتر "کوروش پدیدار" معاون بهداری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه پلیس، همواره به عنوان یکی از مراجع رسیدگی به جرائم به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت و خدمات رسانی به شهروندان واجرای ماموریت محوله می باشد، بیان داشت: با توجه به حساسیت و اهمیت واکسیناسیون کارکنان نیروی انتظامی برای جلوگیری از ابتلاء آنان به ویروس کرونا واکسیناسیون پرسنل در دستور کار بهداری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه سربازان از جمله کادر فعال ، جوان و پویا در پلیس هستند و در ماموریت های مختلف خضوری فعال دارند، افزود:تا کنون۹۰ در صد کارکنان وظیفه شاغل در کلانتریها، پاسگاهها و پایگاههای پلیس های تخصصی واکسیناسیون شده اند.

معاون بهداری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: همچنین پروتکل های بهداشتی در خصوص اجرای ماموریت های مختلف در پلیس های تخصصی با هماهنگی ستاد مقابله با ویروس کرونا بصورت دقیق اجرا می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

تسهیلات وِیژه مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل سال 1399

تسهیلات وِیژه مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل سال 1399

به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا،سردار"تقی مهری" اظهارکرد: به دلیل تشدید شیوع ویروس کرونا و تاخیر در اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور،با اعلام ستاد کل نیروهای مسلح به کلیه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع مختلف تحصیلی دیپلم و بالاتر در سال 1399 که می بایست تا پایان شهریورماه 1400 نسبت به معرفی خود اقدام می کردند تا پایان مهرماه (1400/07/30) مهلت داده می شود تا در صورت قبولی به هر نحو(با آزمون و بدون آزمون) در نیمسال اول تحصیلی (مهرماه) در هریک از واحدهای دانشگاهی مجاز ثبت نام نموده و غیبت برای آنان لحاظ نمی شود در این خصوص شرایط مربوطه به شرح زیر به کلیه رده ها ابلاغ شده و خدمات در این راستا ارائه می شود.
1-کلیه مشمولان دیپلم فارغ التحصیل خرداد تا شهریور ماه سال 1399 که برابر ضوابط قانونی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مجاز با آزمون یا بدون آزمون در نیمسال اول سال 1400 (مهرماه ) پذیرفته شده اند تا 1400/07/30 مهلت داده می شود تا نسبت به ثبت نام اقدام و یا در صورت عدم تمایل به ادامه تحصیل نسبت به تعیین تکلیف خدمتی خود از طریق دفاتر پلیس+10 اقدام کنند.
2-کلیه مشمولان فارغ التحصیل خرداد ماه تا شهریورماه سال 1399 مقاطع تحصیلی دانشگاهی کاردانی ،کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری که برابر ضوابط قانونی درمقاطع تحصیلی بالاتر یعنی کارشناسی ناپیوسته ،کارشناسی ارشد ناپیوسته ،دکتری تخصصی و یا دکتری حرفه ای با آزمون یا بدون آزمون در نیمسال اول سال 1400(مهرماه) در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مجاز،پذیرفته شده اند تا 1400/07/30 مهلت داده می شود تا نسبت به ثبت نام اقدام نموده و یا درصورت عدم تمایل به ادامه تحصیل نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود ودریافت برگ آماده به خدمت از طریق دفاتر پلیس+10 اقدام کنند.
3-کلیه مشمولانی که برابر ضوابط قانونی برای تکمیل ظرفیت و یا نیم سال تحصیلی دوم سال 1400 (بهمن ماه) پذیرفته شده اند نیز صرفا تا پایان مهرماه (1400/07/30) مهلت معرفی دارند تا ضمن معرفی خود وتعیین تکلیف خدمتی ،در صورت تمایل و با ارائه گواهی قبولی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در نیمسال دوم (بهمن ماه)پس از دریافت برگ آماده به خدمت از طریق دفاتر مذکور از تسهیلات تمدیدتاریخ اعزام تا زمان لازم بهره مند شوند.
4-در پایان تاکید می شود،مهلت تعیین شده به هیچ عنوان قابل تمدید نبوده و برای مشمولانی که به هردلیلی از این تسهیلات استفاده نکرده و در موعد مقرر وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف نکنند غیبت لحاظ شده و مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

رعایت پروتکل های بهداشتی برای سربازان/مدت آموزش رزم مقدماتی سربازان کماکان با یک ماه کاهش اجرا می شود

رعایت پروتکل های بهداشتی برای سربازان/مدت آموزش رزم مقدماتی سربازان کماکان با یک ماه کاهش اجرا می شود

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اظهارکرد: در شرایط کنونی که جامعه با مسئله شیوع ویروس کرونا مواجه است،رعایت مسائل بهداشتی در مراکز وظیفه عمومی و همچنین یگان های آموزشی و خدمتی حائز اهمیت است و مراکز آموزشی و پادگان ها از نظر بهداشتی قابل اطمینان هستند.

وی بیان کرد: در کلیه دوره های اعزام سربازان ،اقلام بهداشتی اعم از ماسک ،دستکش ،مواد ضدعفونی کننده در بین سربازان توزیع،همچنین خودروهای حمل سربازان و آسایشگاه ها ضدعفونی و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت می شود.
زاهدی گفت:مدت آموزش رزم مقدماتی سربازان به علت تشدید شیوع ویروس کرونا و نیاز به رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی سربازان عزیز، با یک ماه کاهش،کماکان تا اطلاع ثانوی به صورت یک ماهه استمرار خواهد داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

انجام غربالگری مشمولان در مراکز وظیفه عمومی در روز اعزام

انجام غربالگری مشمولان در مراکز وظیفه عمومی در روز اعزام

به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا،جانشین سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اظهارکرد:کلیه مشمولان متقاضی اعزام به خدمت قبل از ثبت درخواست توسط پزشک معتمد مورد معاینه قرار می گیرند و با تایید سلامت ،تاریخ اعزام به خدمت مشخص و در روز اعزام در مراکز وظیفه عمومی غربالگری می شوند و اگر فردی مشکوک به کرونا باشد از سایر مشمولان جدا و موعد اعزام وی به ماه های بعدی موکول می شود.
سردار"رحمان علیدوست"بیان داشت :کارکنان وظیفه نیروهای مسلح درصورت ابتلا به بیماری کرونا یا بیماریهای دیگر به مراکز درمانی تحت پوشش نیروهای مسلح اعزام شده و مورد معاینه و درمان قرارمی گیرند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

واکسیناسیون سربازان در کشور درحال انجام است

واکسیناسیون سربازان در کشور درحال انجام است

به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا،رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اظهارکرد: اولین مسئله ای که مدنظر همه فرماندهان است حفظ سلامت سربازان است که در این راستا دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی مدنظر قرار گرفته است .
وی گفت :به منظور حفظ سلامت سربازان ،قبل از اعزام به خدمت سربازی واکسن مننژیت و دوگانه(دیفتری و کزاز) در مراکز بهداشتی و درمانی به صورت رایگان تزریق می شود.
این مقام ارشد انتظامی بیان داشت :شروع تزریق واکسن کرونا برای سربازان به عنوان بدنه اصلی نیروهای مسلح ،با افزایش میزان واکسن های واگذاری یا تولیدی به نیروهای مسلح رو به گسترش بوده است که انشاءالله با همکاری دولت محترم و وزارت بهداشت واکسیناسیون برای تمامی سربازان اجرایی خواهد شد. برابر گزار شهای واصله واکسیناسیون سربازان در اقصی نقاط کشور در حال اجرا می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

تمدید مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل سال 1399

تمدید مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل سال 1399
گروه ناجا-رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی ، به مشمولان کلیه مقاطع تحصیلی فارغ التحصیل سال 1399 که درمهرماه برابر ضوابط قانونی مورد پذیرش دانشگاه ها قرارگرفته اند تا پایان مهرماه مهلت داده می شود تا نسبت به ثبت نام در دانشگاه ها و یا تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.

به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا سردار تقی مهری اظهارکرد: به دلیل تشدید شیوع ویروس کرونا و تاخیر در اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور،با اعلام ستاد کل نیروهای مسلح به کلیه مشمولان فارغ التحصیل تمامی مقاطع تحصیلی سال 1399 ،که می بایست تا پایان شهریورماه 1400 نسبت به معرفی خود اقدام می کردند فرصت یک ماهه داده شد، تادر صورت قبولی به هر نحو (با آزمون یا بدون آزمون) در نیمسال اول تحصیلی (مهرماه) در هریک از واحدهای دانشگاهی مجاز،تا پایان مهرماه ،نسبت به ثبت نام در دانشگاه اقدام کرده و غیبت برای آنان لحاظ نمی شود.
وی تاکید کرد:مدت زمان تعیین شده قابل تمدید نبوده و این عزیزان صرفا در صورت قبولی در مهرماه و ثبت معافیت تحصیلی خود مجاز به ادامه تحصیل می باشند .
سردارمهری بیان داشت:سایر مشمولان، پس از اطلاع از نتایج، در صورتیکه درآزمون های سراسری پذیرفته نشده یا تمایل به ادامه تحصیل در رشته های اعلامی را ندارند ،می بایست تا پایان مهرماه با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) نسبت به اخذ برگ آماده به خدمت ویا تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.
وی افزود:کلیه مشمولانی که برابر ضوابط قانونی برای تکمیل ظرفیت و یا نیم سال تحصیلی دوم سال 1400 (بهمن ماه) پذیرفته شده اند نیز صرفا تا پایان مهرماه (30/7/1400) مهلت معرفی دارند تا ضمن معرفی خود وتعیین تکلیف خدمتی ،در صورت تمایل و با ارائه گواهی قبولی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در نیمسال دوم پس از دریافت برگ آماده به خدمت از تسهیلات تمدیدتاریخ اعزام تا زمان لازم بهره مند شوند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

آغاز واکسیناسیون سربازان در زنجان

آغاز واکسیناسیون سربازان در زنجان
مسئول روابط عمومی تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان گفت: واکسیناسیون سربازان و کارکنان پایورتیپ۲۱۶ زرهی زنجان از دیروز چهارشنبه در زنجان آغاز شده است.





به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر از زنجان، سرگرد سحاب مرادی مسئول روابط عمومی تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان گفت: واکسیناسیون سربازان وظیفه و کارکنان پایور تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان از دیروز چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه در زنجان  آغاز شده است.

او با بیان اینکه واکسیناسیون سربازان وظیفه و کارکنان پایور این تیپ در بیمارستان ارتش زنجان انجام می‌گیرد، افزود: دُز نخست واکسن کرونا در روز اول طرح واکسیناسیون نیرو‌های مسلح به ۸۰ تا ۱۰۰ نفر از سربازان و کارکنان پایور تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان تزریق می‌شود.

مرادی ادامه داد: واکسیناسیون سربازان وظیفه و کارکنان پایور تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان به مدت ۲ الی ۳ هفته طول خواهد کشید. 


سحاب مرادی گفت: بیشترین استقبال سربازان و کارکنان پایور مربوط به تزریق واکسن‌های سینوفارم و برکت است.

مسئول روابط عمومی تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تعدادی از سربازان وظیفه و کارکنان پایور این تیپ نیز به این ویروس مبتلا شده اند، اما مرگ و میری در میان مبتلایان اتفاق نیفتاده است.

سحاب مرادی بااشاره به اینکه با توجه به حساسیت موضوع دستورالعمل‌های بهداشتی اعم از زدن ماسک، استفاده از ژل ضد عفونی و انجام فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت جدی در این تیپ، رعایت می‌شود، گفت: اگر موردی از ابتلا به این ویروس بین سربازان و کارکنان پایور مشاهده شود بلافاصله فرد مبتلا قرنطینه شده و در صورت مساعد نبودن وضعیت عمومی به بیمارستان منتقل می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

آموزش ماهانه ۷۶۷ سرباز در طرح مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خراسان جنوبی

آموزش ماهانه ۷۶۷ سرباز در طرح مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خراسان جنوبی
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از همکاری با جهاددانشگاهی برای برگزاری دوره‌های طرح مهارت‌آموزی سربازان وظیفه به منظور آموزش سربازان در سال ۹۹ خبر داد و گفت: ماهانه ۷۶۷ نفر آموزش می‌بینند.




مهدی قناد در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر اظهار کرد: براساس تفاهم نامه‌های همکاری وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر همکاری و ایفای نقش مبنی بر فرآیند برنامه‌های طرح جامع مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و بهره‌گیری از توان تخصصی جهاددانشگاهی به منظور استفاده از ظرفیت علمی، فرهنگی، فناوری، آموزشی و کارآفرینی جهاد دانشگاهی، تفاهم‌نامه‌ای بین روسای جهاددانشگاهی و ورزش و جوانان خراسان جنوبی منعقد شد.

وی افزود: پس از انعقاد قرارداد با جهاددانشگاهی، این دستورالعمل در مدار اجرا قرار گرفته و ماهانه ۷۶۷ نفر آموزش خواهند دید.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: سربازان پس از فراغت از سربازی با استفاده از آموزش‌های پایه و مقدماتی و حتی آموزش‌های تکمیلی که می‌آموزند، می‌توانند در مسیر خوداشتغالی حرکت کرده و کسب ‌و کارهای کوچک و خانگی خود را به کسب ‌و کارهای بزرگ تبدیل کنند.

قناد ادامه داد: آموزش‌های ارائه شده به سربازان، توسط جهاددانشگاهی طبق قرارداد منعقده شامل دوره‌های سواد مالی، سواد رسانه‌ای ازدواج و اشتغال است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی زمینه اجرای این طرح را برعهده گرفت، افزود: در سال ۹۶ تفاهم‌نامه با ستاد کل نیروهای مسلح امضا شد و براساس آن وزارت ورزش و جوانان متعهد شد که دوره‌های ویژه‌ای را برای سربازان وطیفه برنامه ریزی کند.

 تصریح کرد: تفاهم نامه دیگری بین معاونت جوانان ورزش و جوانان با قرارگاه مرکزی نیروهای مسلح تنظیم شده که مهارت‌های عمومی چهارگانه برعهده ورزش و جوانان است.

وی با تاکید بر اجرای مهارت‌های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی، اظهار کرد: سرباز باید با حداقل‌های اشتغال آشنا شود و مهارت‌های مربوط به زندگی و مهارت‌های سواد رسانه را یاد گرفته و با مبانی حقوق و سواد مالی آشنا شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از آموزش ۳۴۵۰  نفر تا پایان شهریورماه خبر داد و بیان کرد: به علت اینکه پذیرش سربازان نیروهای مسلح کمتر از این تعداد است، آمار تکمیل نمی‌شود، اما آمادگی آموزش بیشتر از این تعداد در استان وجود دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

تصاویری از واکسیناسیون سربازان در سطح کل کشور

تصاویری از واکسیناسیون سربازان در سطح کل کشور

 

 

تزریق واکسن کرونا به سربازان و کادر ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمانشاه در قرارگاه منطقه ای غرب کشور در حال انجام است

 

 

 

 

واکسیناسیون سربازان در پایگاه شهید لشگری مهرآباد نیز انجام گرفت ؛

 


 

 

امیر سرتیپ دوم خلبان بهمن بهمرد در حاشیه بازدید از واکسیناسیون کارکنان وظیفه پایگاه شهید لشگری ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمان بیمارستان این پایگاه گفت: در راستای صیانت از سلامتی سربازان وظیفه از جمله سربازان دژبان که به علت موقعیت‌های ارتباطی زیاد با سایر کارکنان در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا هستند، طرح واکسیناسیون این قشر از سوی بهداشت و درمان پایگاه اجرا شد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد با بیان اینکه سربازان دژبان که در اماکن عمومی و مواجهه با دیگر کارکنان پایور و وظیفه هستند، در معرض خطر بیشتری قرار دارند، گفت: در ابتدای امر سربازان وظیفه دژبان برای مصون ماندن در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند تا بتوانند ماموریت‌های خود را به نحو احسن انجام و خللی در مأموریت‌های یگان ایجاد نشود.

وی اظهار کرد: کارکنان وظیفه جوان به عنوان امانت در دست نیروهای مسلح هستند و علاوه بر وظیفه آموزش وارتقای سطح مهارت سربازان و ارتقای باورهای دینی آنان، وظیفه حفظ و صیانت از جان این عزیزان هم از اولویت های اصلی است.

سرتیپ دوم بهمرد تصریح کرد: تمام سعی ما بر این است تا هر چه زودتر تمامی کارکنان وظیفه این پایگاه واکسینه شوند تا ما در خصوص جان این عزیزان نگرانی نداشته باشیم

 

بیش از 58 درصد از کارکنان وظیفه فرماندهی انتظامی کرمانشاه نیز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری اردوی یک روزه ی آموزشی توسط فرماندهی انتظامی شهرستان باخزر استان خراسان رضوی

برگزاری اردوی یک روزه ی آموزشی توسط فرماندهی انتظامی شهرستان باخزر استان خراسان رضوی


یک اردوی یک روزه ی آموزشی توسط فرماندهی انتظامی شهرستان باخزر استان خراسان رضوی برگزار شد.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری جلسه چهره به چهره کارکنان وظیفه با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

برگزاری جلسه چهره به چهره کارکنان وظیفه با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان وظیفه در فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان وظیفه در فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی


جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان وظیفه با حضور فرماندهی انتظامی استان آذرباجان غربی در فرماندهی انتظامی این استان برگزار گردید.

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری کلاس های آموزشی و پرسش برای کارکنان وظیفه در فرماندهی انتظامی شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی

برگزاری کلاس های آموزشی و پرسش برای کارکنان وظیفه در فرماندهی انتظامی شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی


فرماندهی انتظامی شهرستان بردسکن در جهت توانمندسازی و بهبود نگهداشت سربازان ، ضمن رعایت پروتکول های بهداشتی اقدام به برگزاری جلسات آموزشی و پرسش و پاسخ کرد.

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری جلسه ی پرسش و پاسخ و دیدار چهره به چهره با کارکنان وظیفه در فرماندهی انتظامی شهرستان دره شهر استان ایلام

برگزاری جلسه ی پرسش و پاسخ و دیدار چهره به چهره با کارکنان وظیفه در فرماندهی انتظامی شهرستان دره شهر استان ایلام


جلسه ی پرسش و پاسخ و دیدار چهره به چهره با کارکنان وظیفه در فرماندهی انتظامی شهرستان دره شهر استان ایلام برگزار شد.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری جلسه ی پرسش و پاسخ با کارکنان وظیفه در فرماندهی انتظامی اصفهان

برگزاری جلسه ی پرسش و پاسخ با کارکنان وظیفه در فرماندهی انتظامی اصفهان


 جلسه ی پرسش و پاسخ با کارکنان وظیفه در فرماندهی انتظامی اصفهان برگزار شد

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

معاون وظیفه عمومی لرستان: مشمولان بیش از یک سال غیبت به مراجع قضائی معرفی می‌شوند

معاون وظیفه عمومی لرستان: مشمولان بیش از یک سال غیبت به مراجع قضائی معرفی می‌شوند


مشمولان بیش از یک سال غیبت علاوه بر ۶ ماه اضافه خدمت به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.
سرهنگ سعید دالوند اظهار کرد: برابر ماده ۵۸ مشمولان خدمت وظیفه عمومی، مشمولانی که برای رسیدگی و یا اعزام طی دوره ضرورت احضار می‌شوند چنانچه در موعد مقرر خود را معرفی نکنند، یا همچنین مشمولانی که معافیت موقت داشته و پس از انقضاء مدت اعتبار ظرف یک ماه برای تجدید رسیدگی خود را معرفی نکنند غایب شناخته می‌شوند.
وی تصریح کرد: مشمولان غایب پس از معرفی یا دستگیری درصورتی‌که طبق مقررات این قانون قادر به خدمت و بلامانع تشخیص داده شوند به خدمت اعزام می‌شوند و با آنان به ترتیب زیر رفتار خواهد شد.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی لرستان ادامه داد: مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح تا سه ماه و در زمان جنگ تا ۱۵ روز باشد سه ماه اضافه‌خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح بیشتر از سه ماه و در زمان جنگ بیش از ۱۵ روز باشد به شش ماه اضافه‌خدمت تنبیه می‌شوند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

تزریق واکسن کرونا به سربازان در میناب

تزریق واکسن کرونا به سربازان در میناب


 به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه میناب با عنایت خداوند متعال طی برنامه ریزی و هماهنگی های لازم توسط سپاه ناحیه میناب با شبکه بهداشت و هلال احمر شهرستان میناب با تدبیر مسئولین بهداری ، نیروی انسانی و قرارگاه و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه میناب ، کلیه سربازان ستاد ناحیه و رده های تابعه طی دو مرحله معرفی و مراجعه به محل تزریق واکسیناسیون جمعیت هلال احمر شهرستان موفق به تزریق اولین دوز واکسن کوئید۱۹ شدند.
به گفته سروان پاسدار مرتضی رنجبری مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه میناب تزریق واکسن به سربازان رضایت بخش بوده و سربازان عزیز علائم و مشکل خاصی اصلا نداشته اند. مرحله دوم تزریق واکسن ان شاءالله طی مدت زمان اعلام شده به افراد انجام خواهد شد.

منبع:خبرگزاری بسیج هرمزگان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin