۵۳ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

آموزشگاه شهید هاشمی نژاد شیروان

باغان - آموزشگاه شهید هاشمی نژاد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

کیلومتر 5 جاده اصفهان - آموزشگاه ولیعصر آباده

کیلومتر 5 جاده اصفهان - آموزشگاه ولیعصر آباده

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

آموزشگاه شهید مدرس کرج

کیلومتر 28 اتوبان کرج جنب پارک جهان نما آموزشگاه شهید مدرس

48363080-021

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

آموزشگاه شهید باکری دزفول

دزفول سه راهی سردشت مرکز آموزش شهید باکری

9374043152


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

آموزشگاه شهدای کرمانشاه

پانزده کیلومتری شهرستان کرمانشاه به سمت کامیاران بعد از پلیس راه قزانچی سمت راست

83.31823164


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

شهید ثابت خواه گیلانغرب

نرسیده به شهرستان گیلانغرب -روستای کاسه کران -مرکز آموزش رزم مقدماتی شهید ثابت خواه


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه سپاه

اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وظیفه سپاه گرامی داشت سردار شهید نادر مهدوی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آذر ماه سال 1402

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آذر ماه سال 1402




سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ آذر ماه سال 1402دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

این دسته از مشمولان می بایست روز چهارشنبه یکم آذر ماه سال 1402 در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان اعزامی می بایست برگ واکسن مننژیت و دوگانه و اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

همچنین در این اطلاعیه تاکید شده است: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

از سربازان برگزیده شانزدهمین جشنواره «حضرت علی‌اکبر (ع)» در کرمان تجلیل شدند

شانزدهمین جشنواره جوان سرباز ارتش ویژه یگان های جنوب شرق کشور صبح امروز در کرمان برگزار شد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

مرکز آموزش شهید قاضی تبریز

مرکز آموزش شهید قاضی تبریز

کیلومتر 15 جاده آذرشهر - بعد از خسروشاه سمت چپ


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

سرباز ۲۰ساله، زن و مرد میانسال را از مرگ نجات داد

«اصلا دنبال این نبودم‌ که کسی بداند و ببیند چه کاری انجام داده‌ام. مهم نجات جان آن دو نفر بود.» اینها را سبحان موسایی می‌گوید.

سرباز ۲۰ ساله که در پلیس راه کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری خدمت می‌کند و اهل همین استان است. فیلم فداکاری‌اش چند روز پیش در فضای مجازی و یکی از صفحات اینستاگرام مربوط به همین استان پخش شد وهمشهریانش ‌کلی از اوتشکر کردند. او این از جان‌گذشتگی را در حالی انجام دادکه هیچ‌کدام از حاضران در محل حادثه حاضر نبودند، زندگی‌شان را به خاطر نجات آن دو نفربه خطر بیندازند.

*حادثه چطور اتفاق افتاد؟

آن روز من و جناب سروان افسر گشت، در جاده اصلی کوهرنگ مشغول‌گشتزنی بودیم که متوجه تجمع مردم شدیم. ساعت حدود ۱۰صبح بود. قضیه از این قرار بود که یک خودروی۴۰۵ از بالای پل و ارتفاعی حدودا پنج متری به درون آب سقوط کرده بود. خانمی ‌که خانه‌اش بالاتر بود، وقتی متوجه حادثه شد، برای کمک خواستن از راننده‌های عبوری، شروع به سروصدا کرد که همین باعث جلب توجه راننده‌ها و توقف‌شان شد. اول دو ماشین ایستادند و بعد ماشین‌های دیگر اضافه شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

خدمت سربازى دوران کسب تجربه است

امروزه سهم مهمی از رشد اقتصادی کشورهای پیشرفته صنعتی ناشی از توسعه سرمایه انسانی است سرمایه انسانی در واقع مکمل سرمایه فیزیکی است و موجب میشود از سرمایههای فیزیکی بهره برداری مناسب تری انجام شود. منظور از سرمایه انسانی، عبارت از موجودی شایستگی ها دانش ویژگیهای فردی و اجتماعی است که در تواناییهای نیروی کار انعکاس مییابد و او را قادر میسازد تا ارزش اقتصادی ایجاد کند در همین راستا به لحاظ آنکه خدمت مقدس سربازی طیف گسترده ای از جوانان کشور را تحت نظامات آموزشی خود قرار میدهد. فرصت مغتنمی برای افزایش مهارت و توانمندیهای نیروی کار آینده کشور به حساب می آید. در واقع مهارت آموزی کارکنان وظیفه گامی در جهت حل بخشی از معضلات اقتصادی کشور به ویژه مسئله اشتغال است. به همین منظور گفت وگویی با سرباز وظیفه محمد تقی حمید نفر دوم مداحی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام دادیم که با هم مرور میکنیم


ابتدا خودتان را معرفی کنید؟
سرباز وظیفه محمد تقی حمید اعزامی
۱۴۰۱/۱۲/۱
بوده که آموزشی خود را در مرکز آموزش سمنان گذراندم و هم اکنون در عقیدتی سیاسی منطقه جنوب شرق بندر عباس مشغول انجام خدمت مقدس سربازی هستم

نظر شما در مورد واژه سرباز چیست؟ امام على علیه السلام میفرمایند: «سرباز زینت کشور است دوران سربازی دورانی است. که ما را به انسان سازی بیشتر، شناخت خداوند و رسیدن به قرب الهی میرساند پیامد دوران خدمت مقدس سربازی صبر استقامت در برابر مشکلات و بهترین بهره وری برای تکامل در زندگی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

جزییات معافیت‌ها و افزایش حقوق سربازان

معاون اجتماعی سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا حقوق سربازان را براساس محل خدمت، بومی یا غیربومی، تاهل یا تجرد، فرزند و مدرک تحصیلی از ۳ میلیون تا سقف ۹ میلیون تومان اعلام کرد.

حسین زاهدی در یک برنامه رادیویی افزود: طبق قانون باید حداقل ۶۰ درصد حداقل حقوق و حداکثر ۹۰ درصد حداقل حقوق کادر رسمی به سربازان داده شود. افزایش حقوق‌ها در سال ۱۴۰۱ حداقل حقوق را به ۳ میلیون رساند و امسال نیز ارتقای حقوق با توجه به محل خدمت، بومی یا غیر بومی، تاهل یا تجرد، فرزند و مدرک تحصیلی صورت گرفت که حداقل آن ۳ و حداکثر آن ۹ میلیون است.

وی با بیان اینکه براساس محل و یگان خدمت، ساعات کار سربازان متفاوت است افزود: سربازان متاهل از بدو ورود در جاهایی تحت آموزش قرار می‌گیرند که در نزدیک محل سکونتی خودشان یا همسرشان باشد و در غیر این صورت امکان انتقالی وجود دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

تصویری از اوقات فراقت سربازان در آموزشی

تصویر جالب از بازی کامپیوتری در دوره آموزشی خدمت سربازی.

تعدادی سرباز درحال انجام بازی کامپیوتری.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

آموزش صنایع دستی ویژه سربازان وظیفه در البرز آغاز شد

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از آغاز آموزش صنایع دستی ویژه سربازان وظیفه برای نخستین بار در کشور در البرز خبر داد.

نبی اله جعفری زاده روز سه شنبه در حاشیه برنامه آموزشی صنایع دستی سربازان وظیفه در کرج افزود: این برنامه به دنبال تفاهمنامه بین قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح کشور و معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی در استان البرز کلید خورد.

وی ادامه داد: در گام نخست 30 نفر سرباز وظیفه در استان البرز زیر پوشش برنامه آموزش صنایع دستی و هنرهای سنتی قرار گرفتند.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان البرز گفت: در اجرای این برنامه سربازان در طول دوران خدمت با مهارت‌های صنایع دستی آشنا خواهند شد که در ایجاد انگیزه برای خود اشتغالی جوانان بعد از دوران سربازی نیز موثر است

. جعفری زاده اظهار کرد: این آموزش‌ها با ارائه گواهی مهارت و همچنین حمایت‌های آتی در قالب تسهیلات به افراد دارای مهارت که متقاضی اشتغال در زمینه صنایع دستی هستند، همراه خواهد بود.

وی تاکید کرد: این اقدام افزون بر اینکه به مهارت افزایی جوانان می‌انجامد باعث آشنایی آنان با هویت فرهنگی و هنرهای سنتی کشور خواهد شد و به تداوم این هنرها کمک می‌کند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری جلسه دیدار چهره به چهره و پرسش و پاسخ با کارکنان وظیفه در هفته فراجا- سال 1402 فرماندهی انتظامی استان اصفهان

جلسه پرسش و پاسخ در هفته فراجا با رعایت اصول بهداشتی در کلیه یگان های تابعه و همچنین در ستاد ف.ا.ا.اصفهان با حضور معاون محترم هماهنگ کننده .ا.استان اصفهان برگزار گردید



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

جمعی از نظامیان فعال حوزه کتاب لشگر ۸۴ ارتش همزمان با هفته کتاب از کتابخانه مرکزی خرم‌آباد بازدید کردند.

به مناسبت سی‌ویکیمن دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، جمعی از نظامیان فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی لشگر ۸۴ ارتش از بخش‌های مختلف کتابخانه مرکزی خرم‌آباد بازدید کردند و از نزدیک با خدمات این کتابخانه آشنا شدند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان در این بازدید با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سرانه مطالعه در میان اقشار مختلف جامعه در هر پایگاه اجتماعی و سطح تحصیلی از وظایف و اولویت‌های مهم نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است، بیان کرد: نیروهای نظامی همانند سایر افراد از این قاعده مستثنی نیستند و می‌توانند توجه ویژه‌ای به مطالعه داشته باشند.

سیدسجاد راستخانه با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی با فراهم کردن شرایط مساعد و اجرای برنامه‌های فرهنگی کتاب‌محور میزبان اقشار مختلف مردم به ویژه در مناسبت‌های خاص هستند، گفت: بسیاری از افراد فکر می‌کنند در طول دوران خدمت وظیفه زمانی برای انجام دیگر فعالیت‌ها برای سربازان باقی نمی‌ماند؛ در حالی که در دوران خدمت وظیفه با یک برنامه‌ریزی صحیح می‌توان این دوران را به یک دوره مفید و پربازده تبدیل کرد.

وی ادامه داد: مطالعه و ترویج کتابخوانی یکی از بهترین راهکارهای مفید و عملی برای استفاده مفید در دوران خدمت وظیفه در میان سربازان است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به اینکه لشگر ۸۴ لرستان دارای ۲ باب کتابخانه عمومی مشارکتی است، افزود: کتابخانه مشارکتی شهید بابایی ویژه سربازان وظیفه و کتابخانه مشارکتی پیامبر اعظم (ص) به نیروهای کادری و خانواده‌هایشان خدمات ارائه می‌دهد.

راستخانه گفت: فعالیت دو باب کتابخانه در این مکان نظامی بسیار قابل تقدیر است و نشان‌دهنده توجه ویژه این قشر به مقوله کتاب و مطالعه دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان وظیفه ف.ا.ش. ساوجبلاغ در آبان ماه 1402

به منظور ارتباط بیشتر با کارکنان وظیفه برای رفع مشکلات آنان در آبان ماه سال جاری جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان وظیفه در فاش ساوجبلاغ برگزار گردید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

مرکز اموزش شهید شوشتری

کمربندی زاهدان - نرسیده به ترمینال - سپاه سلمان سپاه سیستان و بلوچستان


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

مامورین سپاه- آموزشگاه شهید باکری دزفول

کیلومتر 10 جاده سردشت به شیهون - روبروی پارک جنگلی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin