۳۴ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آبان ماه سال 1402

به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا،این سازمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ آبان ماه سال 1402دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

این دسته از مشمولان می بایست روز دوشنبه یکم آبان ماه سال 1402 در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان اعزامی می بایست برگ واکسن مننژیت و دوگانه و اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

همچنین در این اطلاعیه تاکید شده است: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

کاهش مدت خدمت وظیفه عمومی

vگروه فراجا- سازمان وظیفه عمومی فراجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و تصویب فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) مدت خدمت دوره ضرورت تمامی سربازان حین خدمت و مشمولانی که از این پس به خدمت اعزام میشوندبه مدت ۳ ماه کاهش یافت.



به گزارش پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: در راستای اجرای طرح تحول خدمت وظیفه عمومی و به منظور ایجاد عدالت در مدت خدمت دوره ضرورت، متناسب با محل خدمت و نوع ماموریت های محوله، با پیشنهاد ستادکل نیروهای مسلح و تصویب فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) مدت خدمت دوره ضرورت سربازان حین خدمت و مشمولانی که از این پس به خدمت اعزام می شوند۳ماه کاهش یافت.

برابر جزئیات اعلام شده در این اطلاعیه آمده است: تمامی سربازانی که برابر مفاد و شرایط این ابلاغیه به خدمت اعزام و به صورت بومی یا غیر بومی و با ماموریت های مختلف در سازمان های نیروهای مسلح بکارگیری شده یا از این پس بکارگیری می شوند، از این کاهش برخوردار شده و مدت زمان خدمت آنها  از حداقل ۱۴ ماه  و متناسب با محل خدمت و مسافت آن تا محل سکونت و همچنین ماموریت های محوله در مناطق عملیاتی یا عادی  تا حداکثر ۲۱ ماه محاسبه می شود.

البته مدت خدمت دوره ضرورت سربازان مامور به دستگاه های غیرنظامی در قالب امریه، برابر سنوات گذشته کماکان ۲۴ ماه تعیین گردیده است.

در این اطلاعیه تاکید گردیده است: ملاک بومی یا غیربومی بودن سربازان بر اساس فاصله محل سکونت تا یگان خدمتی سربازان بوده و در صورتی که این مسافت کمتر از ۲۰۰ کیلومتر باشد سرباز بومی و چنانچه این فاصله بیشتر از ۲۰۰ کیلومتر باشد سرباز غیربومی محسوب می شوند./

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

مراسم گرامیداشت روز سرباز و هفته انتظامی فا.ا همدان


تبلیغات و اطللاع رسانی به مناسبت  روز سرباز

تصویر

 

برگزاری مسابقه طناب کشی و دو میدانی در دو رشته 3000 و 4000  متر و اهداء چایزه به 10نفر از نفرات برتر به ارزش 20/000/000  ریال

 

تصویر

 

 

تصویر

 

تقدیر از کارکنان وظیفه با اهداء هدیه و شاخه گل در سطح شهر  و در حین خدمت با اهداء 8 هدیه به ارزش 20/000/000  ریال

تصویر

 

در مورخه 1402/07/22ساعت 0700مراسم تجلیل از کارکنان وظیفه پلیس راه استان در هفته انتظامی با حضورمعاون محترم هماهنگ کننده استان ،ریاست محترم عقیدتی سیاسی پلیس راه و راهور استان و ریاست محترم پلیس راه استان و فرماندهان پاسگاههای پلیس راه تابعه و کلیه سربازان در سالن اجتماعات یادمان عین القضات همدان برگزار  گردید
1- خیر مقدم ریاست محترم پلیس راه استان از مهمانان.
2- سخنرانی معاون محترم هماهنگ کننده استان جناب سرهنگ رحیمی.
3-سخنرانی ریاست محترم عقیدتی سیاسی پلیس راه و راهور استان همدان روحانی عزیزی.
4-تقدیر از عوامل وظیفه پلیس راه استان در راستای 197،راننده نمونه ،انضباطی و  ...... به تعداد 10نفر با پرداخت لوح تقدیر و کارت هدیه 200هزار تومانی 
5- پذیرائی از کارکنان وظیفه در پایان مراسم .

تصویر

 

اجرای مراسم اصلی گرامیداشت روز سرباز و هفته انتظامی با مشارکت 200 نفر از سربازان استان

تصویر
تصویر

 

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضورسردار فرماندهی و سردار جانشین محترم انتظامی استان همدان

تصویر

 

غبار روبی مزار شهید گمنام آرمیده در ستاد فا.ا همدان

تصویر
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

مراسم گرامیداشت روز سرباز فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران

مراسم گرامیداشت روز سرباز در هفته فراجا در ستاد فرماندهی شرق استان تهران با حضور کارکنان سپاه شهرستان ورامین، یگان ویژه شرق تهران، یگان تکاوری و سایر رده های انتظامی و راهور برگزار گردید



مراسم مشترک روز سرباز



تقدیر از فرمانده هان و رابطین نمونه یگان های برتر مرتبط با سرباز



مصاحب خبری  با فرمانده محترم استان و کارکنان برتر


اجرای مراسم نهضت خاطره گویی فرماندهان و پیشکسوتان ف. انتظامی برای کارکنان با هدف تبیین و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال تجارب انتظامی (دفاع مقدس) به نسل جوان در سراسر کشور 




جلسه پرسش و پاسخ کارکنان وظیفه 





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری جلسه چهره به چهره و پرسش و پاسخ و توجیه اولیه کارکنان وظیفه جدیدالورود پایه خدمتی مرداد1402

جلسه چهره به چهره و صمیمی معاون محترم هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اردبیل(جناب سرهنگ کشورخواه) با محور توجیه اولیه کارکنان وظیفه جدیدالورود و برگزاری پرسش و پاسخ در محل حسینیه شهدای انتظامی ستاد فرماندهی انتظامی استان اردبیل اجرا گردید



جلسه چهره به چهره و صمیمی معاون محترم هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اردبیل(جناب سرهنگ کشورخواه) با محور توجیه اولیه کارکنان وظیفه جدیدالورود و برگزاری پرسش و پاسخ در محل حسینیه شهدای انتظامی ستاد فرماندهی انتظامی استان اردبیل اجرا گردید،
ایشان در این جلسه سخنان خود را در حوزه خدمت مقدس سربازی بیان نموده و مواردی از قبیل؛ شرکت در نماز جماعت، رعایت مسائل انضباطی،رعایت سیمای صالحین، ‌انجام خدمت صادقانه در محل های خدمتی، پرهیز از استعمال دخانیات و عدم استفاده از تلفن همراه، مواظبت از اموال سازمانی در محل های خدمتی، بالا بردن آستانه تحمل فردی در مواجهه با مشکلات ، توجه به مسائل حفاظتی و رعایت حفاظت گفتار و حفاظت از اسناد و مدارک در اختیار ، وفاداری به آرمان های انقلاب ، شهداء و ارزش های انقلابی را یادآوری نمودند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری جلسه دیدار چهره به چهره و پرسش و پاسخ با کارکنان وظیفه در هفته فراجا- سال 1402 فرمانده انتظامی استان هرمزگان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

مراسم گرامیداشت روز سرباز سال 1402 فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه

برگزاری مراسم گرامیداشت روز سرباز در تاریخ1402/7/9در مهمانسرای پردیس و با حضور معاون هماهنگ کننده انتظامی استان و رئیس عقیدتی سیاسی، معاون نیروی انسانی و سایر معاونین و جمعی از سربازان انتظامی استان اقدام نموده، و در همین راستا اقداماتی نیز در سطح کلیه شهرستانها با هدف تجلیل و ارج نهادن به خدمات ارزشمند سربازان و همچنین تقویت روحیه آنان انجام شده است، در پایان مراسم از یک خانواده سرباز شهید- یک سرباز جانباز-تعداد 3 نفر از سربازان ساعی- یک سرباز متاهل- یک سرباز نخبه قرآنی-و یک سرباز نمونه ورزشی تقدیر شد و از کلیه سربازان وظیفه و مدعوین مراسم نیز به صرف ناهار پذیرایی به عمل آمد


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری جلسه دیدار چهره به چهره و پرسش و پاسخ با کارکنان وظیفه در هفته فراجا- سال 1402 فرماندهی انتظامی استان سمنان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

معافیت پزشکی

✅"معافیت پزشکی "
مشمولانی که در شورای عالی پزشکی شرکت می نمایند به هیچ عنوان حق اعتراض به رای صادره را ندارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

بهره مندی سربازان غایب از کسرخدمت ایثارگری

✅بهره مندی سربازان غایب از کسرخدمت ایثارگری
کلیه کارکنان وظیفه غایب می توانند از کسرخدمت ایثارگری والدین (رزمندگی ،جانبازی و آزادگی) بهره مند شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

آیین نامه معافیت پزشکی و مقررات مربوط به آن

برای اطلاع از آیین نامه معافیت پزشکی و مقررات مربوط به آن به پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir  قسمت قوانین و مقررات معافیت پزشکی مراجعه نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

تمدید اعزام مشمولین پدر بیمار

مشمولی که تنها فرزند ذکور پدری بوده که بیماری نسبتاً شدید دارد , اما در شورای پزشکی پدر نیازمند مراقبت تشخیص داده نشده , چنانچه وضعیت پدر طوری باشد که حسب تشخیص معاون وظیفه عمومی استان نیازمند رسیدگی موقت و حضور فرزند باشند , تاریخ اعزام مشمول تا 2 ماه قابل تمدید می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

مشمولان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر می‌توانند از امریه شرکت های دانش بنیان بهره مند شوند

مشمولان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر می‌توانند از امریه شرکت های دانش بنیان بهره مند شوند


مشمولان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر می‌توانند از امریه شرکت های دانش بنیان بهره مند شوند

گروه فراجا _معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولان فارغ التحصیل کارشناسی و بالاتر می‌توانند از امریه خدمت سربازی در شرکت های دانش بنیان بهره مند شوند .

به گزارش پایگاه خبری پلیس  حسین زاهدی معاون اجتماعی  وسخنگوی سازمان وظیفه عمومی  فراجا اظهار کرد : مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها در مقاطع کارشناسی و بالاتر می توانند از امریه خدمت سربازی در شرکت های دانش بنیان بهره مند شوند .
وی گفت: لغو سهمیه امریه شرکت های دانش بنیان برای افراد ذکور دارای مدرک کارشناسی صحت ندارد و برابر روال قبل و با تایید معاونت علمی ، فناوری ریاست جمهوری و ستاد کل نیروهای مسلح اختصاص سرباز امریه دارای مدرک کارشناسی و بالاتر در شرکت های دانش بنیان در  چارچوب ضوابط جاری همچنان استمرار دارد .

سخنگوی سازمان وظیفه عمومی تاکید کرد: مشمولان و خانواده های آنان اخبار مربوط به مقررات خدمت سربازی را صرفا از طریق مرجع قانونی و رسمی سازمان وظیفه عمومی فراجا پیگیری نمایند .

به گزارش پایگاه خبری پلیس حسین زاهدی معاون اجتماعی و سخنگوی سازمان وظیفه عمومی فراجا اظهار کرد : مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها در مقاطع کارشناسی و بالاتر می توانند از امریه خدمت سربازی در شرکت های دانش بنیان بهره مند شوند .
وی گفت: لغو سهمیه امریه شرکت های دانش بنیان برای افراد ذکور دارای مدرک کارشناسی صحت ندارد و برابر روال قبل و با تایید معاونت علمی ، فناوری ریاست جمهوری و ستاد کل نیروهای مسلح اختصاص سرباز امریه دارای مدرک کارشناسی و بالاتر در شرکت های دانش بنیان در چارچوب ضوابط جاری همچنان استمرار دارد .

سخنگوی سازمان وظیفه عمومی تاکید کرد: مشمولان و خانواده های آنان اخبار مربوط به مقررات خدمت سربازی را صرفا از طریق مرجع قانونی و رسمی سازمان وظیفه عمومی فراجا پیگیری نمایند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

پایان مهلت اجرای تفاهم‌نامه تعویق اعزام به خدمت مشمولان ورزشکار

پایان مهلت اجرای تفاهم‌نامه تعویق اعزام به خدمت مشمولان ورزشکار
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: طرح آزمایشی تعویق اعزام به خدمت مشمولان ورزشکار حرفه ای رشته های فوتبال، بسکتبال و والیبال که درسال 1397 به صورت موقت و آزمایشی با تفاهم میان وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شده بود، پس از 4 سال اجرای آزمایشی و ارزیابی نتایج حاصل از آن توسط وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح و با اتمام زمان بندی اجرای آن به پایان رسید.

برابر ارزیابی های صورت گرفته:

1- عدم امکان استفاده تمامی رشته های ورزشی بیش از 50 فدراسیون از این تسهیلات و تبعیض ایجاد شده که مورد انتقاد جامعه ورزشی سایر رشته ها قرار گرفته است.

2- تعداد اندک جامعه آماری مشمولان ورزشکار در شمول این تفاهم نامه قرار می‌گیرند.


3- تاثیر بسیار نامحسوس تفاهم نامه در ورزش قهرمانی کشور که بازخورد آن نیز در نتایج عملکرد تیم های ملی رشته های مذکور مشاهده شده است از عمده دلایل اتمام این تفاهم نامه در پایان زمان بندی تعیین شده است.

لازم به توضیح است؛ مشمولان ورزشکاری که تاکنون از این تسهیلات استفاده کرده اند و در فصل جاری لیگ مجوز داشته اند کماکان می توانند تا پایان فصل در تیم های ورزشی خود فعالیت کنند و در صورت تمایل پس از پایان فصل در یکی از تیم های ورزشی نیروهای مسلح فعالیت کرده و در صورت دعوت به تیم ملی مجاز هستند در تمامی اردوهای تیم ملی شرکت کنند.

در این اطلاعیه آمده است: درخصوص تصمیم گیری پیرامون مشمولان ورزشکار این تفاهم نامه و استفاده حداکثری آن ها از این امتیازات، جلساتی با وزارت ورزش و جوانان برگزار شده که تاکنون نظرات و پیشنهادات آن وزارت به سازمان وظیفه عمومی واصل نشده است.

در پایان این اطلاعیه تاکید می شود: باتوجه به افزایش دایره شمول قانون سرباز قهرمان در سال جاری توسط ستاد کل نیروهای مسلح، تمامی مشمولان ورزشکار حرفه ای در تمامی رشته های تحت پوشش کمیته بین المللی المپیک در صورت کسب مقام های اول تا سوم، بازی های المپیک، آسیایی و جهانی از امتیاز معافیت از دوره ضرورت خدمت وظیفه عمومی برخوردار می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

عملکرد 3 ماهه دوم سال 1402 در خصوص حوزه فرهنگی خدمت سربازی فرماندهی یگان ویژه ا.مازندران


اردوی فرهنگی تفریحی سربازان شهریور 1402




برگزاری مسابقات طناب کشی



برگزاری مسابقات والیبال

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ به کارکنان وظیفه رده های استان در هفته فراجا فرماندهی انتظامی استان کرمان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

جشنواره روز سرباز فرمانده انتظامی استان قزوین

جشنواره روز سرباز سال 1402 در این استان با حضور جمع چشم گیری از سربازان استان و با حضور مسئولین ارشد انتظامی استان و در محل نماز خانه ستاد فرماندهی و با اجرای برنامه های متنوع برگزار گردید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

گرامیداشت روز سرباز در سال 1402 فرماندهی انتظامی استان سمنان

برگزاری مراسم گرامیداشت روز سرباز در راستای تجلیل از خدمات وجان فشانی این سربازان

 مستندات تصویری جشنواره روز سرباز ( شرکت در مراسم مشترک نیروهای مسلح)


 مستندات تصویری جشنواره روز سرباز ( اجرای مسابقات ورزشی)


 مستندات تصویری جشنواره روز سرباز ( تصاویر جمعی و یادگاری)



 مستندات تصویری جشنواره روز سرباز ( اهداء جوایز)


 مستندات تصویری جشنواره روز سرباز ( ایراد سخنرانی )


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

گرامیداشت روز سرباز سال 1402 فرماندهی حفاظت از شخصیت ها و دژبان فراجا

مراسم گرامیداشت روز سرباز سال 1402 در هفته فراجا سال جاری توسط فرماندهی حفاظت از شخصیت ها و دژبان فراجا و با حضور هیات رئیسه محترم یگان، مقام مدعو سردار سرتیپ پاسدار سید مجتبی عبدالهی، و معاونین، کارکنان و جمعی از پرسنل وظیفه رده های اجرائی و پشتیبانی یگان برگزار گردید. بدیهی است اجرای برنامه رزم نوازان ، سخنرانی سردار مدعو در موضوع ویژگی ها و توان مندی های سربازان در طول جنگ تحمیلی ، تقدیر از سربازان ساعی و مدال آوران مسابقات ورزشی فراجا ، پخش کلیپ نمایشی سرباز و ولایت و ... بخشی از برنامه های اجرا شده در مراسم موصوف بوده است.

سخنرانی مقام مدعو به مناسبت روز سرباز و ....،سردار سرتیپ پاسدار سید مجتبی عبدالهی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری اردوی تفریحی سربازان مرکز آموزش در مجتمع نمونه گردشگری پل معلق مشگین شهر

مرکز آموزش عمومی شهید بیگلری فراجا برگزاری اردوی تفریحی سربازان مرکز آموزش در مجتمع نمونه گردشگری پل معلق مشگین شهر


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin