۲۹ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

افزایش بیش از 2 برابری حقوق سربازان وظیفه در سال 1401


افزایش بیش از 2 برابری حقوق سربازان وظیفه در سال 1401

به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: با مساعدت مجلس شورای اسلامی و دولت ، میانگین حقوق کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۱ به نسبت سال 1400 به میزان ۱۱۵ درصد رشد یافته واز مبلغ یک میلیون و490هزار تومان در فروردین سال گذشته به 3 میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافته که بر این اساس:

1- حقوق سربازان وظیفه مجرد که در مناطق عادی خدمت می کنند با رشد ۱۴۰ درصدی و حداکثر به مبلغ 3 میلیون و780 هزار تومان تعیین شد.

2- حداقل حقوق سربازان وظیفه متاهل با افزودن هزینه عائله‌مندی با رشد ۱۴۵ درصدی به مبلغ 4 میلیون و 100 هزار تومان افزایش یافت که هزینه مربوط به فرزند یا ایاب و ذهاب به این مبلغ افزوده خواهد شد.

3- سربازان وظیفه ای که در مناطق عملیاتی خدمت می کنند (اعم از مجرد و متاهل) علاوه بر حقوق ذکر شده به تناسب مدرک تحصیلی و تاهل از مبلغ حدود یک میلیون تا 3 میلیون و 500 هزارتومان از فوق العاده عملیاتی بهره مند خواهند شد.

سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: امیدواریم با افزایش حقوق و مزایا در سال جاری دیگر هیچ هزینه ای بابت انجام خدمت سربازی به خانواده محترم کارکنان وظیفه تحمیل نشود و انشاءلله با ادامه این روند، در راستای تامین معیشت سربازان گام های بیشتری برداشته شود تا ضمن تامین حداکثری معیشت سربازان و اجرای قوانین و مقررات مغفول مانده در سال های گذشته که مربوط به رفاه سربازان است، شاهد رضایتمندی هرچه بیشتر سربازان و خانواده های محترم آنان باشیم.

مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال های سازمان در فضای مجازی به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی خرداد ماه سال 1401


فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی خرداد ماه سال 1401

به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران،این سازمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال 1401دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

این دسته از مشمولان می بایست روز یکشنبه یکم خرداد ماه سال 1401 درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده ، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان اعزامی می بایست کارت های تزریق واکسیناسیون کووید 19 و واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

مشمولان می بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت،برگ محل مراجعه،برگ واکسیناسیون،کارت ملی و شناسنامه،مدارک مربوط به شرایط خاص خود را به همراه داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است ،عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده،غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه


مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه

به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ،سردار "تقی مهری" اظهار کرد: مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه که در سال مشمولیت و در خرداد، تیر و شهریور ماه سال 1400 فارغ التحصیل شده اند تا پایان شهریور ماه سال 1401مهلت معرفی دارند.

وی گفت: این تسهیلات فقط شامل مشمولانی می شود که در سال مشمولیت (سال تولد +18) فارغ التحصیل شده اند.

سردار مهری بیان داشت: مشمولانی که قبل از سن مشمولیت و در سن 17 سالگی (سال تولد+17) یا قبل از آن در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی فارغ التحصیل می شوند براساس قانون خدمت وظیفه عمومی پس از رسیدن به 18 سالگی تمام، 6 ماه مهلت معرفی دارند.

وی اظهار کرد: مشمولان می بایست قبل از اتمام مهلت معرفی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

سرباز ۴۰ ساله: فرزندم را در اولین فرصت به سربازی می فرستم

سرباز ۴۰ ساله:
فرزندم را در اولین فرصت به سربازی می فرستم
۳ فرزند دارد و چهارمی در راه است، زندگی را با فرش‌بافی می‌گذراند و چند ماهی است که رخت سربازی به تن کرده است و در یکی از کلانتری‌های شهرمان مشغول خدمت مقدس سربازی است و این همه زندگی یک سرباز ۴۰ ساله است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر و به نقل از خبرگزاری فارس؛ چند روزی از تعطیلات عید فطر سپری نشده بود که به دیدن علی آقا رفتم، تنها چیزی که از او می‌دانستم این بود که علی ‌آقا پدر سه فرزند است که در یکی از کلانتری‌های شهرمان مشغول خدمت مقدس سربازی است.

بعد از یک شب بارانی بهاری، هوا صاف است و گاهی ابر آسمان را فرا می‌گیرد، قرارمان با علی آقا ساعت ۱۷ بود، رنگ از رخساره آفتاب پریده بود و گرمی‌اش روبه کاستی بود، راهی می‌شوم.

برای رفتن به مقصد اتوبوس را انتخاب کردم، در یکی از صندلی‌های رنگ‌ و رو رفته‌ خط واحد می‌نشینم، چند دقیقه طول نکشید که به راه افتاد، در این چند روز اتفاق مهمی در شهر نیفتاده است، جز اینکه زنجان به عنوان پایلوت کشوری در اجرای طرح یارانه نان انتخاب شده است، هر کسی از این انتخاب تحلیل خودش را دارد. اتوبوس خیابان‌ها را یکی بعد از دیگری طی می‌کند، دفترچه یادداشتم را باز می‌کنم تا آدرس را مرور کنم.

ایستگاه دوم باید پیاده می‌شدم، غرق در افکار خویش بودم، که اتوبوس در ایستگاه دوم ایستاد، منزل علی آقا در محله اسلام آباد زنجان است، وارد خیابان مورد نظر که شدم، از اهالی پرس و جو کردم، غریب به اتفاق این سرباز وطن را می‌شناسند، خیابان را تا انتها طی کردم، متوجه خود علی آقا شدم، با لباس سربازی جلوی در منزلشان ایستاده بود، تا برسم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برخی از ارگان های امریه ی سربازی در سال ۱۴۰۱

برخی از ارگان های امریه ی سربازی در سال ۱۴۰۱
در بین افرادی که مشمول گذراندن خدمت سربازی هستند، تعدادی تمایل دارند که این دوره ی دو ساله را در یک سازمان دولتی بگذرانند تا هم تجربه ی کاری کسب کنند و هم نیازی به رفتن به پادگان، نداشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر و به نقل از خبرگزاری برنا به طور خلاصه، امریه ی سربازی، به شرایطی گفته می شود که شخص، دوران خدمت خود را در یک سازمان دولتی بگذارند و به پادگان سربازی اعزام نشوددر این حالت فرد می تواند با لباس شخصی، در سازمان حضور داشته باشد و نیاز به پوشیدن یونیفورم مخصوص سربازی ندارد.

شرایط عمومی امریه سربازی شامل چه مواردی میشود؟

با توجه به تعداد سربازان کشور میتوان گفت که خدمت در ارگان‌های نظامی و دولتی تحت عنوان نیروی امریه برای همه‌ی مشمولان خدمت وظیفه‌ی عمومی امکان‌پذیر نیست. لذا شرایطی عمومی برای امریه تعریف شده و تنها متقاضیانی می‌توانند این امکان را دریافت کنند که تمامی شرایط اعلام شده توسط ارگان مورد نظر را دارا باشند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

فراخوان جذب سرباز امریه در جهاددانشگاهی علامه طباطبایی

فراخوان جذب سرباز امریه در جهاددانشگاهی علامه طباطبایی
جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی از بین فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری جامعه‌شناسی سرباز امریه می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر و به نقل از خبرگزاری ایسنا، جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی از بین فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری جامعه‌شناسی گرایش مسائل اجتماعی، روانشناسی، مشاوره، مددکاری اجتماعی، رفاه اجتماعی و سیاستگذاری اجتماعی به صورت امریه سربازی جهت خدمت دعوت به همکاری می‌کند.

خلاقیت و علاقه مندی به کار تیمی، مسئولیت پذیری، منعطف بودن، دقیق و منظم بودن؛ مهارت‌های اجتماعی بالا جهت ارتباط موثر با سایر همکاران؛ علاقه‌مند به فعالیت‌های پژوهشی؛ علاقه‌مندی به انجام پروژه‌های میدانی؛ آشنایی با نرم‌افزارهای مرتبط پژوهشی؛ آشنایی با روش‌های تحقیق در حوزه علوم انسانی و سکونت در شهر تهران از شرایط عمومی متقاضیان اعلام شده است.

براساس اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی، متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به سایت این واحد به نشانی  www.jatt.ir  در منوی همکاری با واحد، با تکمیل فرم جذب نیروی سربازی (امریه)، درخواست خود را بارگذاری نموده و در صورت هرگونه سوال و ابهام با شماره ۳-۸۸۹۱۱۰۰۱  تماس حاصل نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

مهارت آموزی ۴۷۳ سرباز وظیفه در کارگاه‌های فنی و حرفه ای


جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷:۵۲
مهارت آموزی ۴۷۳ سرباز وظیفه در کارگاه‌های فنی و حرفه ای
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان‌ جنوبی‌ از‌ مهارت‌ آموزی‌ ۴۷۳‌ سرباز‌ وظیفه‌ در کارگاه‌ های‌ فنی و حرفه ای از‌ ابتدای‌ سال‌ تا‌کنون‌ خبر‌ داد‌.





به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،‌کامرانی‌ فرد‌ گفت‌:‌ از ابتدای سال تا‌ کنون‌ با دو برابر شدن تعهدات آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی به سربازان وظیفه تا کنون ۴۷۳ نفر در دوره های آموزشی مهارت آموزی شرکت کرده‌ اند .

او‌ گفت : پارسال با برگزاری ۸۰ دوره مهارت آموزی و ۴۲۴ دوره مهارت آموزی در محیط واقعی کار ۳ هزار و ۴۷۵ سرباز وظیفه یک مهارت را فرا گرفتند .

کامرانی‌ فرد‌ گفت : این افراد در مجموع بیش از ۴۹۹ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی فرا گرفتند که منجر به تحقق ۱۷۵ درصدی تعهدات این اداره کل شد‌.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان‌ جنوبی‌ گفت: با توجه به برگزاری نشست مشترک قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بنا به درخواست نیروهای مسلح دوره های مهارتی برای سربازان وظیفه برگزار می شود ‌.

او‌ گفت‌:این افراد پس از گذراندن دوره سربازی با داشتن یک مهارت می‌ توانند‌‌ وارد بازار کار شوند‌.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

سقوط و نجات سرباز وظیفه مهدی سنجابی مرزبانی کرمانشاه در شرایط بد جوّی ثلاث باباجانی کرمانشاه

کرمانشاه؛ به نقل از فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه؛ سردار کیاست سپهریاظهار داشت: سرباز وظیفه مهدی سنجابی در قالب اکیپ گشت پاسگاه مرزی «بانی‌نار» به‌منظور انسداد مرز از یگان خارج شده بود که به‌علت بارندگی شدید و لغزندگی زمین و شرایط توپوگرافی سخت منطقه به پایین رودخانه «زمکان» سقوط کرده بود.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه افزود: بلافاصله اکیپ امداد و نجات هنگ مرزی ثلاث باباجانی به‌سرپرستی سرهنگ سلیمانی فرمانده هنگ و متشکل از کارکنان بازرسی، اطلاعات و بهداری با خودروی آمبولانس سازمانی به محل اعزام شد و همزمان با هلال احمر شیخ‌صله و کارکنان سپاه پاسداران در جهت امدادرسانی نیز تماس برقرار شد.

سپهری گفت: با توجه به شیب بسیار زیاد محل حادثه و عدم امکان امداد هوایی باید فرد مصدوم از رودخانه عبور داده می‌شد که این امر نیازمند ایجاد کارگاه راپل و اتصال طناب بر فراز رودخانه داشت و در این راستا سرگرد امیر رهبر یکی از تکاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ایثارگری فراوان این کار را انجام داد که با توجّه به خروشان بودن رودخانه متأسفانه موفق به این امر نشد و سپس سرگرد حسین پیری زرینی جانشین بازرسی هنگ با رشادت فراوان و در اقدامی فداکارانه از رودخانه خروشان زمکان عبور و سپس اقدام به طراحی و ایجاد کارگاه راپل جهت انتقال فرد آسیب‌دیده کرد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه اضافه کرد: با رشادت و ایثارگری جانشین بازرسی هنگ، سرباز حادثه‌دیده نجات پیدا کرد و در ادامه با انتقال به بیمارستان شهدای شهرستان سرپل‌ذهاب اقدامات درمانی لازم برای وی به‌عمل آمد. 

سپهری با تقدیر از رشادت سرگرد پیری زرینی و همه کسانی که در این عملیات باعث نجات و امدادرسانی به سرباز مرزبانی شدند، گفت: خوشبختانه روحیه ایثار و ازخودگذشتگی همواره بین نیروهای مسلح ایران اسلامی وجود داشته است و در برهه‌های مختلف زمانی شاهد این‌چنین اقداماتی بوده‌ایم.

مرزبانی جمهوری اسلامی ایران , استانداری کرمانشاه ,


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

خدمت سربازی، فرصتی مناسب برای مهارت آموزی و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) مطرح کرد:
خدمت سربازی، فرصتی مناسب برای مهارت آموزی و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، بیکاری و معیشت را مهمترین مشکلات جامعه و مردم عنوان کرد و گفت: جوانان سرمایه‌های این کشور هستند و خدمت سربازی، فرصتی مناسب برای استفاده حداکثری آن‌ها برای مهارت آموزی و ایجاد اشتغال پایدار آن‌ها پس از دوران خدمت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر و به نقل از خبرگزاری ایسنا،‌حبیب‌الله توکلی، در قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه لرستان، اظهار کرد: توانمندسازی، ارتقاء جذابیت در سربازی، استفاده بهینه و اثربخش از دوران سربازی اولویت اصلی این قرارگاه است.

وی گفت: سال گذشته در این قرارگاه ۱۵۰۰ سرباز در دوره‌های مختلف آموزش‌های مهارتی را طی کردند و امیدواریم بتوانیم با افزایش اعتبارات استان امسال زمینه اشتغال آنان را فراهم کنیم.

معاون نیروی انسانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز گفت: با هدف اشتغالزایی پس از پایان خدمت، همه سربازان وظیفه ورودی مهارت‌های پنجگانه و متناسب با اقلیم استان را کسب می‌کنند.

سرهنگ قربانی افزود: این گروه پس از مهارت آموزی و ثبت نام در سامانه فنی حرفه‌ای و دریافت مدرک مرتبط در پایان خدمت در جهت ایجاد شغل بر پایه مهارت خود، برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

تاریخ اعزام سربازان نخبه تغییر نکرد

تاریخ اعزام سربازان نخبه تغییر نکرد
سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: با توجه به همزمانی تعطیلات عید سعید فطر با اعزام سربازان وظیفه نخبه پایه خدمتی اردیبهشت ماه، تاریخ دوره آموزشی اعلام شده قبلی تغییر نکرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر و به نقل از خبرگزاری ایسنا سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به همزمانی تعطیلات عید سعید فطر با اعزام سربازان وظیفه نخبه پایه خدمتی اردیبهشت ماه، تاریخ دوره آموزشی اعلام شده قبلی تغییر نکرده و سربازان باید در تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه در مرکز آموزش شهدای وظیفه نزاجا و به مدت سه هفته مفید دوره آموزش رزم مقدماتی را سپری کنند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین همایش ملی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح

جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین همایش ملی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح
دومین همایش ملی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با هدف خدمت وظیفه عمومی، توانمندسازی و تعالی کارکنان وظیفه، هدفمندی مهارت‌آموزی و اشتغال مؤثر در آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سرباز ماهر، در روز دوشنبه مورخ 1401/02/19، جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین همایش ملی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح به ریاست فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی، سردار زاده کمند برگزار شد.

در این جلسه عنوان همایش، محورهای همایش، تشکیل شورای سیاست‌گذاری، تعیین اعضای هیئت علمی، زمان‌بندی، مدعوین، مکان، سخنرانان اصلی و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه فرمانده قرارگاه به‌عنوان رئیس و ریاست پژوهشکده مطالعات فناوری به‌عنوان دبیر این همایش انتخاب شدند.

همچنین خدمت وظیفه عمومی، توانمندسازی و تعالی کارکنان وظیفه، هدفمندی مهارت‌آموزی و اشتغال مؤثر سه محور کلان همایش انتخاب گردید. زمان همایش هم برای آبان تعیین گردید.

در ادامه در مورد مکان، سخنرانان، دستاوردهای همایش، اعضای کمیته علمی، مشارکت نیروهای مسلح و دستگاه‌های غیرنظامی نیز گفت‌وگو و تصمیماتی اتخاذ گردید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

جذب نیروی امریه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

جذب نیروی امریه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به ظرفیت ایجاد شده در اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیرو‌های امریه (کارکنان وظیفه) جهت ارائه خدمات در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، کارآفرینی و رفاه در مراکز استان‌ها و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر و به نقل از راهبرد معاصر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به ظرفیت ایجاد شده در اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیرو‌های امریه (کارکنان وظیفه) جهت ارائه خدمات در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، کارآفرینی و رفاه در مراکز استان‌ها و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور اقدام کنند.

در این راستا اداره کل توسعه منابع انسانی این وزارتخانه با همکاری ادارات کل اجرائی در استان‌ها در سال۱۴۰۱ اقدام به جذب و به کارگیری تعدادی نیروی متخصص، نخبه و متعهد با مدرک تحصیلی دکتری، فوق لیسانس و لیسانس جهت اعزام ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ کرده است.

متقاضیان امریه سربازی می‌توانند تا ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ با مراجعه به سامانه مردم یار (تعاون‌یارقدیم) این وزارتخانه به آدرس اینترنتی taavonyar.mcls.gov.ir از شرایط پذیرش و جذب در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها اطلاع و ثبت نام کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

غیبت مشمولان متأهل بخشیده شد/ افزایش حقوق سربازان از اردیبهشت

غیبت مشمولان متأهل بخشیده شد/ افزایش حقوق سربازان از اردیبهشت
معاون وظیفه عمومی ناجا گفت: غیبت پشت دفترچه ای تمامی سربازان متأهل که معمولاً سه یا ۶ ماه بود بخشیده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر و به نقل از خبرگزاری ایسنا سردار تقی مهری عصر امروز در جلسه قرارگاه احضار و اعزام مشمولان غایب خدمت دوره ضرورت در ستاد فرماندهی انتظامی گلستان اظهار کرد: بخش بزرگی از نظم و امنیت را مدیون رشادت‌های سربازان وظیفه‌ هستیم که در اقصی نقاط کشور جانانه تلاش می‌ کنند.

وی از وجود ۲۱ میلیون مشمول خدمت سربازی در سطح کشور خبر داد و افزود: در حال حاضر وضع خدمت ۸۵ درصد از مشمولان تعیین تکلیف شده است.

معاون وظیفه عمومی ناجا به افزایش حقوق سربازان وظیفه اشاره کرد و یادآور شد: 60 تا 90 درصد حداقل حقوق یک کادر و یا پارور در نیروهای مسلح باید به سربازان پرداخت شود، در سال گذشته با پیگیری های انجام شده و همچنین حمایت مجلس شورای اسلامی و دولت افزایش حقوق سربازان در دستور کار قرار گرفت و در بهمن و اسفند ماه که پیگیری انجام شد حقوق اسفندماه سال 1400 سربازان افزایش یافت و حقوق فروردین ماه نیز مطابق سال 1400 پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه افزایش حقوق سربازان از اردیبهشت ماه در فیش‌ های حقوقی منظور می شود، بیان کرد: معوقه حقوق فروردین ماه نیز در ماه‌های آتی به حساب سربازان واریز خواهد شد، در حال حاضر آیین نامه و دستورالعمل افزایش حقوق سربازان در نیروهای مسلح تدوین شده و آماده ابلاغ است و منتظر هستیم تا دولت آیین نامه استفاده از منابع مالی را اعلام کند که براساس آن افزایش حقوق سربازان در اردیبهشت ماه سال جاری اجرایی خواهد شد و حقوق سربازان افزایش خوبی پیدا خواهد کرد.

مهری با بیان اینکه در ضیافت افطاری که با حضور جمعی از سربازان وظیفه در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد با اعلام سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی غیبت پشت دفترچه ای تمامی سربازان متأهل که معمولاً سه یا 6 ماه بود بخشیده شد، تأکید کرد: همچنین نصف غیبت پشت دفترچه ای برای افراد مجرد نیز بخشیده شده است، علاوه بر آن تقاضای همه سربازانی که غیبت نداشتند نیز مورد توجه قرار گرفت و با اجازه فرماندهان آنها، یک ماه از دوره خدمت سربازان به عنوان تشویقی بخشیده شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

خبر اعلامی بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان وظیفه درخصوص سربازان فرماندهی انتظامی کل کشور است



خبر اعلامی بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان وظیفه درخصوص سربازان فرماندهی انتظامی کل کشور است

1401/2/11به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ،این سازمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان وظیفه که چندی پیش ازسوی رئیس سازمان وظیفه عمومی از جانب فرمانده محترم انتظامی کل کشوراعلام شده، فقط شامل بخشش اضافه خدمت سربازان انتظامی کل کشور تا پایه خدمتی 1400/12/01 می شود و شامل سربازان وزارت دفاع ،سپاه و ارتش جمهوری اسلامی نمی شود.
در این اطلاعیه با تاکید بر این مطلب که ابلاغیه بخشش اضافه خدمت فقط شامل سربازان فرماندهی انتظامی است ،آمده است: اضافه خدمت سنواتی(پشت دفترچه ای) کلیه سربازان فرمانده انتظامی تا پایه خدمتی 1400/12/01 متأهلین به طور کامل و سربازان مجرد به مدت 2 ماه بخشیده شد.
آن دسته از سربازان وظیفه که غیبت سنواتی ندارند،یک ماه مرخصی تشویقی با درنظر گرفتن ماموریت های سازمانی و به شرط رضایت فرماندهان محترم یگانها از عملکرد خدمتی کارکنان وظیفه ی فرماندهی کل انتظامی اعطاء می شود.
لازم به ذکر است: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

در روز چهاردهم اردیبهشت ماه به یگان آموزشی مراجعه کنند


سربازان نخبه پایه خدمتی اردیبهشت ماه

در روز چهاردهم اردیبهشت ماه به یگان آموزشی مراجعه کنند

1400/2/11به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ،این سازمان در اطلاعیه ای ضمن تبریک عید سعید فطر و حلول ماه مبارک شوال و آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان عزیز از درگاه خداوند متعال اعلام کرد: با توجه به همزمانی تعطیلات عید سعید فطر با اعزام سربازان وظیفه نخبه پایه خدمتی اردیبهشت ماه ، تاریخ دوره آموزشی اعلام شده قبلی تغییر نکرده و سربازان می بایست در تاریخ 1401/2/14 در مرکز آموزش شهدای وظیفه نزاجا و به مدت سه هفته مفید دوره آموزش رزم مقدماتی را سپری کنند.
لازم به ذکر است: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

بخشش اضافه خدمت غیبت پشت دفترچه ای سربازان فرماندهی انتظامی


بخشش اضافه خدمت غیبت پشت دفترچه ای سربازان فرماندهی انتظامی

به گزارش معاوت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ،سردار "تقی مهری" در جلسه قرارگاه احضار و اعزام مشمولان غایب خدمت دوره ضرورت در ستاد فرماندهی انتظامی گلستان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران خدوم انتظامی در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا نهایت بهره را از فیوضات این ماه بزرگ الهی ببریم.

وی افزود: روز گذشته در سراسر کشور راهپیمایی باشکوه روز قدس در نظم و امنیت کامل برگزار شد که در آن اقشار مختلف مردم فریاد ظلم ستیزی و انزجار از استکبار سر دادند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی کل انتظامی کشور، گفت: دشمنان اسلام همیشه با ترفندهای مختلف به دنبال ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب اسلامی و تضعیف آن ها هستند چرا که می دانند مسلمانان هرگز تحمل اقدامات ظالمانه و مستبدانه آنان را نخواهند داشت و در مقابل دشمن مقاومت می کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

فیلم کامل آشنای با مرکز آموزش (پادگان)شهید ادیبی ناجا مرزن آباد


فیلم و عکس مرکز آموزش (پادگان)شهید ادیبی ناجا مرزن آباد  


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

همایش سرباز ماهر، پنجه کار آمد، اشتغال پایدار

همایش سرباز ماهر، پنجه کار آمد، اشتغال پایدار
در سال ۱۴۰۱ همایش سرباز ماهر، پنجه کارآمد،اشتغال پایدار،با مشارکت نیروهای مسلح به میزبانی ناجا و با حضور سربازان مهارت آموخته منقضی خدمت نیروهای مسلح که به اشتغال رسیده‌اند برگزار میگردد.




در روز 4شنبه 7 اردیبهشت 1401 جلسه هماهنگی برگزاری همایش با حضور نمایندگان ناجا به ریاست مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح در محل قرارگاه برگزار گردید .
در این جلسه ابتدا سردار کمالی اهمیت، ضرورت و اهداف همایش را بیان کردن و سپس سردار آقایی اقدامات انجام شده از سوی ناجا را اعلام کردن همچنین جناب سرهنگ بیات بعضی از سوالات و ابهامات و موارد نیازمند هماهنگی را را مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
جزییات و چگونگی همایش متعاقبا اعلام میگردد


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

سرکشی به خانواده شهدا وظیفه، و خدمت به این بزرگواران باعث افتخار است

سردار اشتری:
سرکشی به خانواده شهدا وظیفه، و خدمت به این بزرگواران باعث افتخار است
فرمانده کل انتظامی کشور در دیدار با خانواده سرباز وظیفه شهید جاویدالاثر حسین فرج زاده در ارومیه، گفت: سرکشی به خانواده معظم شهدا برای ما یک وظیفه، و خدمت به این بزرگواران باعث افتخار و لذت بخش است.






به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار "حسین اشتری" در دیدار با خانواده سرباز وظیفه شهید جاویدالاثر "حسین فرج زاده" در ارومیه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد:  امروز استقلال، آزادی و امنیت کشور را مدیون خون پاک شهدای عزیزمان هستیم.
وی در ادامه با بیان اینکه ان شاءالله پروردگار متعال توفیق تداوم راه شهدا را به ما عطا فرماید، گفت: دیدار با خانواده شهدا روحیه و توان ما را در انجام مأموریت‌ها مضاعف می‌سازد.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه سرکشی به خانواده معظم شهدا برای ما یک وظیفه و تکلیف است، بیان داشت: شهدا نظاره گر اعمال ما هستند و آرامش امروز حاصل استقامت و شجاعت شهداست.
ارشدترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اینکه خانواده‌های معظم شهدا الگو‌های عینی صبر و شکیبایی هستند، خاطر نشان کرد: خدمت به خانواده شهدا که با صبر و گذشت خود درس ایثار و فداکاری به ما دادند، باعث افتخار و لذت بخش است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

حفظ منزلت سربازان از اصول مورد تاکید در نیروی هوایی ارتش است

​فرمانده نیروی هوایی ارتش:
حفظ منزلت سربازان از اصول مورد تاکید در نیروی هوایی ارتش است
​فرمانده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: سربازان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و حفظ شان و منزلت این عزیزان یکی از اصول مورد تاکید در نیروی هوایی ارتش است.





به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر و به نقل از خبرگزاری ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در ضیافت افطاری سربازان پایگاه هوایی شهید لشگری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه سربازان، با اشاره به تاکیدات فرمانده کل قوا مبنی بر توجه وِیژه نسبت به سربازان گفت: نیروی هوایی ارتش به عنوان یک نیروی پیشگام و انقلابی حفظ حقوق تمامی کارکنان خود به‍ وِیژه سربازان را از اولویت‌ها و واجبات اداری مجموعه خود می‌داند که ان‌شاءالله به واسطه آن علاوه بر حفظ روحیه سربازان موجب ارتقای تفکرات انقلابی آنان نسبت به انجام وظایف محوله شود.

وی ادامه داد: سربازان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و توجه به آنان از تاکیدات مقام معظم رهبری است که به‌حمدلله یکی از اصول مورد تاکید در نیروی هوایی ارتش حفظ شآن و منزلت این عزیزان است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به فرمایشات فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر فراگیری علوم حرفه‌ای اظهار داشت: یکی از مهم‍ترین وظایف ما در قبال سربازان، آموزش علوم و حرفه‌های فراگیر است، حرفه‌ای که پس از اتمام دوران مقدس سربازی به عنوان یک منبع درآمد و اشتغال برای سربازان محسوب می‌شود، از این‌رو، نیروی هوایی ارتش با داشتن اهتمام ویژه در اجابت این هدف بزرگ، گام‌های شایان توجهی برداشته است.

واحدی خطاب به سربازان تصریح کرد: بی‌تردید خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران توفیقی الهی است که نصیب شما عزیزان شده است لذا این توفیق را قدر بدانید و از دوران سربازی به عنوان یک فرصت طلایی و ارزشمند به خوبی استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin