سردار اشتری:
سرکشی به خانواده شهدا وظیفه، و خدمت به این بزرگواران باعث افتخار است
فرمانده کل انتظامی کشور در دیدار با خانواده سرباز وظیفه شهید جاویدالاثر حسین فرج زاده در ارومیه، گفت: سرکشی به خانواده معظم شهدا برای ما یک وظیفه، و خدمت به این بزرگواران باعث افتخار و لذت بخش است.






به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار "حسین اشتری" در دیدار با خانواده سرباز وظیفه شهید جاویدالاثر "حسین فرج زاده" در ارومیه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد:  امروز استقلال، آزادی و امنیت کشور را مدیون خون پاک شهدای عزیزمان هستیم.
وی در ادامه با بیان اینکه ان شاءالله پروردگار متعال توفیق تداوم راه شهدا را به ما عطا فرماید، گفت: دیدار با خانواده شهدا روحیه و توان ما را در انجام مأموریت‌ها مضاعف می‌سازد.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه سرکشی به خانواده معظم شهدا برای ما یک وظیفه و تکلیف است، بیان داشت: شهدا نظاره گر اعمال ما هستند و آرامش امروز حاصل استقامت و شجاعت شهداست.
ارشدترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اینکه خانواده‌های معظم شهدا الگو‌های عینی صبر و شکیبایی هستند، خاطر نشان کرد: خدمت به خانواده شهدا که با صبر و گذشت خود درس ایثار و فداکاری به ما دادند، باعث افتخار و لذت بخش است.