۱۷ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی شهریورماه سال 1402

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ شهریور ماه سال 1402دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

این دسته از مشمولان می بایست روز چهارشنبه یکم شهریور ماه سال 1402 در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان اعزامی می بایست برگه واکسن مننژیت و دوگانه و اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

همچنین در این اطلاعیه تاکید شده است: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.#

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

شهادت سرباز وظیفه فراجا رامین جوکار در درگیری با سارق شهرستان بیضا استان فارس

  • شهید رامین جوکار
  • فرزند اباذر
  • متولد 1383/04/05
  • محل تولد : بیضا استان فارس
  • تاریخ شهادت : 1402/05/28
  • محل شهادت : بیضا استان فارس
  • مذهب : شیعه
  • دین : اسلام
  • درجه : سرباز
  • استان سکونت : فارس
  • شهر سکونت : بیضا
  • روستا سکونت : تله بیضا
  • تحصیلات : دیپلم
  • نوع استخدام : سرباز

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

شهادت سرباز وظیفه رامین جوکار در درگیری با سارق محوطه کلانتری شهرستان بیضا استان فارس

 صبح امروز 28 مردادماه یک سارق سابقه دار حین انتقال از دادسرا برای اعزام به زندان با مامورین درگیر می شود و متاسفانه در این درگیری بر اثر تیراندازی سارق، سرباز وظیفه رامین جوکار به شهادت میرسد و یک سرباز دیگر نیز مجروح و به مرکز درمانی منتقل می شود.

سارق هم مجروح و دستگیر میشود.

 

دادستان مرکز فارس نیز گفت: قصور سرباز وظیفه و کوتاهی در نگهداری از اسلحه سازمانی و همچنین عدم مراقبت مناسب از متهمان در حال انتقال به بازداشتگاه باعث مسلح شدن یکی از متهمان و وقوع حادثه شد.

18156997_611

سید مصطفی بحرینی  در پی ایجاد درگیری مسلحانه در محوطه کلانتری شهرستان بیضا، با حضور میدانی در محل درگیری گفت: قصور سرباز وظیفه و کوتاهی در نگهداری از اسلحه سازمانی و همچنین عدم مراقبت مناسب از متهمان در حال انتقال به بازداشتگاه باعث مسلح شدن یکی از متهمان و وقوع حادثه شد.

وی با بیان اینکه متهمان قصد فرار از کلانتری را داشتند، گفت: در پی تیراندازی و درگیری متقابل متهم، یک سرباز وظیفه در محوطه کلانتری به شهادت رسید و یک سرباز وظیفه نیز از ناحیه بازو زخمی شده است.

دادستان مرکز استان فارس با بیان اینکه متهم دارای سوابق متعدد و دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر است، گفت: وی در نتیجه درگیری متقابل با نیرو‌های کلانتری از ناحیه صورت زخمی دستگیر شد.

بحرینی با بیان اینکه در حال حاضر متهم در اختیار ضابطان است و موضوع با نظارت مقام قضایی در حال بررسی است، بیان کرد: تحقیقات اولیه در خصوص ابعاد حادثه آغاز شده است.

وی تصریح کرد:حال سرباز زخمی مساعد و به صورت سرپایی مداوا شده است و حال عمومی متهم پرونده نیز که از ناحیه صورت زخمی شده، مساعد است و جهت انجام مراحل درمان به مراکز درمانی شیراز منتقل شده‌اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

سرباز معلم چیست؟

به تمام افرادی که به وسیله امریه سربازی سازمان آموزش پرورش یا تحصیل در دانشگاه فرهنگیان، به عنوان معلم در مناطق محروم خدمت مقدس سربازی خود را انجام می‌دهند، سرباز معلم می گویند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

بازه زمانی ویزه ی اربعین حسینی 1/5/1402 الی 25/6/1402 می باشد.

دارندگان برگ اعزام به خدمت بدون غیبت ، تا 10 روز مانده به تاریخ اعزام می توانند در تاریخ تعیین شده ی ویژه ی اربعین حسینی از صدور مجوز خروج از کشور بدون سپردن وثیقه
بهره مند شوند.
بازه زمانی ویزه ی اربعین حسینی 1/5/1402 الی 25/6/1402 می باشد.


صدور مجوز خروج از کشور برای پیاده روی اربعین حسینی برای دانش آموزان ، دانشجویان ، طلاب حوزه های علمیه بصورت سامانه ای در درگاه اینترنتی سازمان وظیفه عمومی ( بصورت یک مرحله ای ) بدون تایید محل تحصیل و وظیفه عمومی انجام می گیرد.



صدور مجوز خروج از کشور اینترنتی برای کلیه مشمولان غیر غایب در بازه زمانی 1402/05/01 الی 1402/06/25 ویژه پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) بدون سپردن وثیقه انجام می‌‎گیرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

گزارش تصویری برنامه ملاقات مسئولان سازمان وظیفه عمومی با مشمولان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

🔰مراسم تحلیف و اعطای درجه و سردوشی سربازان پایه خدمتی خردادماه۱۴۰۲ آموزشگاه علمی تخصصی جواد الائمه (علیه السلام )سبزوار

🔰مراسم تحلیف و اعطای درجه و سردوشی سربازان پایه خدمتی خردادماه۱۴۰۲ آموزشگاه علمی تخصصی جواد الائمه (علیه السلام )سبزوار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

مشمولان متولد 1384 برای حضور در اربعین نیازی به مجوز خروج از کشور ندارند

 سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولان متولد سال 1384 که مشتاق به شرکت در مراسم اربعین حسینی هستند در ماه های محرم و صفر یعنی از ابتدای مرداد ماه تا 25 شهریور ماه می توانند بدون نیاز به دریافت مجوز خروج از کشور از وظیفه عمومی، در این مراسم معنوی شرکت کنند.
این دسته از افراد برای دریافت گذرنامه می بایست به یکی از دفاتر خدمات الکترونیکی انتظامی (پلیس+10) مراجعه کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

امریه سربازی در پسادکتری به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

دوره پسادکتری به معنای حذف خدمت سربازی است؟ | امریه سربازی در پسادکتری به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

امریه سربازی پسادکتری چیست؟ این سؤال از جمله مسائلی است که پسران بعد از دریافت مدرک دکتری خود، برای تعیین تکلیف سربازی با آن مواجه می‌شوند.

 سربازی پسادکتری فرصتی برای افراد است که پس از اتمام دوره دکتری، به خدمت سربازی بپردازند. این نوع امریه به دانشمندان و پژوهشگران فرصتی می‌دهد تا پس از اتمام دوره تحصیلی خود، در حوزه‌های مختلف نظامی فعالیت کنند. این فرصت به آنها امکان می‌دهد تا تخصص و دانش علمی خود را در خدمت نیروهای غیر نظامی قرار دهند و به توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌ها کمک کنند. 

معرفی امریه سربازی در پسادکتری

امریه سربازی پسادکتری یا همان اعفای موقت از خدمت سربازی برای فارغ‌التحصیلان دکتری است. در برخی کشورها، فارغ‌التحصیلان دکتری می‌توانند در صورت تمایل به ادامه تحصیلات پسادکتری و تحقیقات علمی، از خدمت سربازی معاف شوند یا آن را به تعویق بیندازند. بنابراین امریه سربازی یک روش حذف سربازی و جایگزینی آن با طرح پژوهشی در قالب پسادکتری است.

شرایط امریه پسادکتری چیست؟

شرایط امریه دوره پسادکتری ممکن است بسته به سازمان و مؤسسه‌ای که برنامه را ارائه می‌دهد، متفاوت باشد. به طور کلی شرایط این امریه عبارتند از:

در هنگام ثبت درخواست باید از شرط سنی برخوردار باشید. حداکثر سن ۴۵ سال است.

برخورداری از صلاحیت‌های عمومی

نداشتن غیبت در دفترچه نظام وظیفه

داشتن توصیه‌نامه صلاحیت علمی برای پژوهش از سوی استاد راهنما و یا گروه علمی محل کار

کسب حداقل امتیاز ۱۵ از مقالات علمی- پژوهشی منتشر شده در نشریه‌های معتبر در سه سال آخر فارغ التحصیلی

مدارک لازم برای امریه سربازی پسادکتری

فرم اطلاعات شخصی

تصویر تمام صفحات شناسنامه

ارائه ۲ نامه از استادانی که از متقاضی شناخت دارند به همراه شماره تماس.

سوابق علمی شامل: سوابق تحصیلی، آموزشی، پژوهشی به همراه مستندات و همچنین ذکر نام زمینه تحقیقاتی.

ارائه تصویر مدرک دکتری که نباید از تاریخ آن ۴ سال گذشته باشد.

کارت پایان خدمت یا مدرکی که وضعیت نظام وظیفه متقاضی را نشان دهد.

بهتر است قبل از رفتن به مراکز موردنظر، در ابتدا با آنها تماس گرفته و از آنها مدارکی که موردنیاز است را سوال کنید تا در هنگام مراجعه به مشکل برنخورید. زیرا ممکن است قانون در هر منطقه و یا هر سال تغییر کند.

آیا دوره پسادکتری به معنای حذف خدمت سربازی است؟

دوره پسادکتری به معنای حذف خدمت سربازی نیست. پسادکتری یک دوره تحصیلی پس از دریافت مدرک دکتری است که برای افرادی که علاقه‌مند به تحقیقات علمی هستند و می‌خواهند در حوزه‌ تخصصی و شغلی خود فعالیت کنند، ارائه می‌شود. این دوره معمولاً شامل تحقیقات پیشرفته، نگارش پایان‌نامه و ارائه آن به جامعه علمی است. در بسیاری از کشورها، افرادی که دوره پسادکتری را با موفقیت به پایان می‌رسانند، معافیتی از خدمت سربازی دریافت می‌کنند. اما این معافیت در هر کشور وابسته به قوانین و مقررات آن کشور است. در واقع این طرح به داوطلبان دکتری کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی در پروژه‌های تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان فعالیت کنند.

امریه سربازی پسادکتری چیست؟ این سؤال از جمله مسائلی است که پسران بعد از دریافت مدرک دکتری خود، برای تعیین تکلیف سربازی با آن مواجه می‌شوند. سربازی پسادکتری فرصتی برای افراد است که پس از اتمام دوره دکتری، به خدمت سربازی بپردازند. این نوع امریه به دانشمندان و پژوهشگران فرصتی می‌دهد تا پس از اتمام دوره تحصیلی خود، در حوزه‌های مختلف نظامی فعالیت کنند. این فرصت به آنها امکان می‌دهد تا تخصص و دانش علمی خود را در خدمت نیروهای غیر نظامی قرار دهند و به توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌ها کمک کنند. 

طرح جایگزین خدمت سربازی پسادکتری

در حال حاضر، در بسیاری از کشورها، جایگزینی مستقیم برای خدمت سربازی پسادکتری وجود دارد. خدمت سربازی یک الزام قانونی است که در بسیاری از کشورها برای تمام شهروندان، از جمله دارندگان دکتری، لازم است. با این حال، در برخی کشورها، افرادی که دارای مدارک تحصیلی بالاتر هستند، می‌توانند از طرح جایگزین خدمت سربازی پسادکتری استفاده کنند.

باتوجه به اینکه امروزه پروژه‌های تحقیقاتی و مطالعاتی و طرح جایگزین خدمت برای افراد با مدرک دکتری و افراد نخبه در حال اجراست. افراد واجد شرایط می‌توانند در ازای انجام پروژه‌های مرتبط با رشته تحصیلی خود و با هماهنگی نیروهای مسلح، کارت پایان خدمت دریافت کنند. براساس این طرح افرادی که مدرک دکتری خود را دریافت می‌کنند، به جای سربازی امریه پسادکتری دریافت می‌کنند و به مراکز آموزشی معرفی می‌شوند.

مزایای امریه پسادکتری

در ادامه مبحث امریه سربازی پسادکتری باید بگوییم این دوره یک برنامه است که به دانشجویان دکتری امکان می‌دهد در طول دوره تحصیلی خود در دانشگاه، به جای انجام خدمت سربازی، فعالیت‌های تحقیقاتی و علمی را انجام دهند. این برنامه در برخی کشورها وجود دارد و مزایای زیر را دارد:

ادامه تحصیل: با استفاده از امریه سربازی در پسادکتری، دانشجویان دکتری می‌توانند بدون نیاز به قطع تحصیلات خود، به تحقیقات و پروژه‌های علمی ادامه دهند. این امر به آنها اجازه می‌دهد تا در حوزه تخصصی خود تخصص و تجربه بیشتری کسب کنند.

توسعه علمی: با امریه پسادکتری، دانشجویان دکتری می‌توانند به صورت فعال در تحقیقات علمی شرکت کنند و به پیشرفت دانش و فناوری در حوزه خود کمک کنند. این برنامه به آنها فرصت می‌دهد تا نتایج تحقیقات خود را منتشر کنند ، به جامعه علمی معرفی شوند.

ارتباط با صنعت: در طول دوره این امریه، دانشجویان دکتری می‌توانند با صنعت و بخش خصوصی همکاری کنند. این امر به آنها اجازه می‌دهد تا ارتباطات حرفه‌ای برقرار کنند و تجربه کاری در محیط صنعتی را کسب کنند. این ارتباط می‌تواند به آنها در گسترش فرصت‌های شغلی و کارآفرینی کمک کند.

حفظ منابع انسانی: استفاده از امریه سربازی در پسادکتری می‌تواند به حفظ منابع انسانی کشور کمک کند. با این برنامه، دانشجویان دکتری می‌توانند پس از اتمام تحصیلات خود به صورت مستقیم وارد بازار کار شوند.

ساعات کاری و حقوق مناسب: افراد در دوره امریه سربازی پسادکتری می‌توانند ساعات اداری که کارمندان سپری می‌کنند را بگذرانند و  میزان حقوق آنها ۸۰ درصد حقوق و مزایای ماهانه استادیار پایه یک وزارت علوم است. مابه التفاوت حقوق و مزایا را باید شرکت و موسسه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید، پرداخت کند.

امریه سربازی در پسادکتری به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ 

امریه سربازی پسادکتری به افرادی تعلق می‌گیرد که دارای مدرک دکتری در رشته‌های علوم پایه، علوم پزشکی، مهندسی و علوم انسانی هستند و مشمول خدمت سربازی باشند. این افراد باید شرایط و معیارهای مشخصی را نیز داشته باشند که توسط سازمان سربازی تعیین می‌شود. این شرایط ممکن است شامل سن، سابقه تحصیلی، سلامت جسمانی و روانی، علاقه و توانایی به خدمت در نیروهای مسلح و سایر موارد مرتبط باشد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

دانشگاه تهران سرباز امریه می‌گیرد | لیست رشته‌های مورد نیاز ؛ از حشره‌شناسی و جنگلداری تا علوم اجتماعی و مهندسی‌ها

دانشگاه تهران اعلام کرده است که در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب امریه (کارکنان وظیفه) به منظور انجام خدمت در این دانشگاه (شهر تهران و سایر شهرها) بهره بگیرد.

داره کل منابع انسانی دانشگاه تهران با اخذ مجوز به‌کارگیری تعداد محدودی نیروی امریه در سال ۱۴۰۲ اقدام به جذب و به کارگیری نیروهای متخصص و نخبه با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری (غیر پزشکی) جهت اعزام در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ نموده است.

متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ لغایت ۱۴۰۲/۰۵/۱۰ با مراجعه به لینک ثبت نام درخواست خود را ثبت نمایند.

شرایط عمومی ثبت‌نام

جذب نیرو تنها از بین فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، تربیت مدرس، امیرکبیر، علم و صنعت، شهید بهشتی، خواجه نصیرالدین طوسی در رشته‌های مورد نیاز صورت می‌پذیرد.

از متقاضیان مصاحبه تخصصی و عمومی به عمل خواهد آمد.

چنانچه در هر قسمت از فرایند به کارگیری مشخص شود متقاضی واجد شرایط عمومی یا اختصاصی جذب امریه نمی‌باشد، دانشگاه می‌تواند نسبت به خاتمه خدمت وی و معرفی به ستاد کل نیروهای مسلح اقدام نماید.

محل جغرافیایی خدمت متقاضیان با توجه به شهر انتخابی مندرج در جدول رشته‌ها خواهد بود.

چنانچه در هر قسمت از فرایند ثبت نام مغایرتی بین اطلاعات ثبت شده و اصل مدارک و یا مغایرت رشته تحصیلی با رشته‌های مورد نیاز مشاهده شود درخواست متقاضی حذف می‌گردد.

 تکمیل فرم درخواست پذیرش امریه هیچگونه تعهدی جهت جذب امریه برای دانشگاه تهران ایجاد نمی‌کند.

شرایط  اختصاصی جذب امریه

ثبت‌نام از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ لغایت ۱۴۰۲/۰۵/۱۰امکان پذیر است.

امکان جذب داوطلبی که قبلاً بخشی از خدمت را گذرانده، میسر نیست.

واحد محل خدمت داوطلب پذیرفته شده توسط اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران تعیین خواهد شد.

حقوق پرداختی به کارکنان وظیفه برابر مبلغ اعلامی ستاد کل نیروهای مسلح می‌باشد.

قبل از اعلام نتیجه مصاحبه عمومی، اکیداً از گرفتن برگه اعزام خودداری شود.

در صورتی که برگه سبز دارای غیبت باشد درخواست امریه توسط ستاد کل ملغی می‌گردد.

تصویر صفحات اول، دوم و توضیحات شناسنامه، عکس پرسنلی، آخرین مدرک تحصیلی معتبر و مدارک ایثارگری (درصورت لزوم) با حجم کمتر از ۵ مگابایت برای تکمیل فرم ثبت نام الزامی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

فراخوان جذب امریه سربازی در مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران

مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی متخصص خود، از میان فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد اقدام به جذب نیرو در قالب سرباز امریه می کند.

مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی متخصص خود، از میان فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد اقدام به جذب نیرو در قالب سرباز امریه می کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاددانشگاهی، این مرکز به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی متخصص خود، از میان فارغ  التحصیلان کارشناسی ارشد اقدام به جذب نیرو در قالب سرباز امریه می کند.


شرایط همکاری

بیوتکنولوژی صنعتی و  بیوتکنولوژی دارویی؛  مسلط به کلیه فرایندهای بیان آنزیم نوترکیب

بومی استان تهران و البرز

از واجدین شرایط دعوت به عمل می آید رزومه خود را به آدرس molbank.services@gmail.com ارسال کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری مسابقات تیراندازی (شبیه ساز) کارکنان وظیفه فرماندهی انتظامی استان گیلان

در اجرای دستورالعمل های صادره ((طرح بهینه سازی اوقات فراغت کارکنان وظیفه فراجا)) در راستای خوشایند سازی محیط خدمتی و افزایش انگیزه خدمتی و ارتقاء روحیه و ایجاد شور و نشاط در کارکنان وظیفه و همچنین بالا بردن مهارت های تیراندازی آنان ، یک مرحله مسابقات تیراندازی ( با دستگاه شبیه ساز ) در تیرماه سال جاری به تعداد 30نفر از کارکنان مرکز استان در سالن تیراندازی ستاد استان برگزار که به نفرات برتر مسابقات با اهداء جوایز قدردانی گردید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

برگزاری کلاس آموزشی فتوشاپ سربازان شهرستان آوج استان قزوین

شهرستان آوج استان قزوین طی تعامل و هماهنگی با اداره فنی وحرفه ای شهرستان یک دوره مهارت آموزی فتوشاپ برای اوقات فراغت کارکنان وظیفه از تاریخ 1402/04/01 تا تاریخ 1402/5/22 در حال برگزاری است که تعداد 15 نفر از کارکنان وظیفه آن شهرستان در حال شرکت در دوره فوق هستندکه پس اخذ آزمون ، صدور گواهینامه مهارت آموزی توسط اداره فنی وحرفه ای تحویل مهارت آموزان می گردد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان غیر غایب

همزمان با فرار رسیدن ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان، مشمولان غیر غایب مشتاق به شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی می توانند برابر ضوابط و مقررات در این مراسم معنوی شرکت کنند.

کلیه مشمولان غیر غایب، دانش آموز، دانشجو و طلاب حوزه های علمیه دارای معافیت تحصیلی در ماه های محرم و صفر یعنی از ابتدای مرداد تا 25 شهریور ماه می توانند بدون نیاز به سپردن وثیقه و به صورت اینترنتی از طریق سامانه sakha.epolice.ir مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

 صدور مجوز خروج از کشور متعهدین خدمت که تعهد آنان در سامانه وظیفه عمومی ثبت و تایید شده، بلامانع است.

 دارندگان برگ آماده به خدمت بدون غیبت تا 10 روز مانده به تاریخ اعزام می توانند به صورت اینترنتی دربازه زمانی تعیین شده از صدور مجوز خروج از کشور بهره مند شوند؛ همچنین فارغ التحصیلان بدون برگ آماده به خدمت می توانند در مهلت معرفی و در ایام اربعین حسینی مجوز خروج از کشور به مقصد کشور عراق دریافت کنند.

دانشجویانی که در مهلت معرفی در حال تحصیل می باشند، استثنائا می توانند برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی امسال از مجوز خروج از کشور زیارتی به مقصد کشور عراق استفاده کنند.

دارندگان معافیت موقت بدون غیبت کفالت و پزشکی امکان استفاده از مجوز خروج از کشور در ایام مذکور را دارند.

 مشمولان متقاضی انواع معافیت های کفالت، پزشکی، موارد خاص (بدون غیبت) که پرونده آنان در مراحل رسیدگی بوده حائز شرایط استفاده از تسهیلات مذکور در ایام اربعین حسینی می باشند.

 مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی .vazifeh.police.ir و یاکانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی  khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

حذف وثیقه مشمولان غیرغایب برای زیارت عتبات عالیات در راهپیمایی اربعین حسینی

به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا ،این سازمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولان غیر غایب مشتاق زیارت عتبات عالیات و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی در بازه زمانی ابتدای مرداد تا 25 شهریور ماه می توانند مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

کلیه مشمولان غیرغایب، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب دارای معافیت تحصیلی معتبر می‌توانند بدون نیاز به سپردن وثیقه و به صورت اینترنتی از طریق سامانه sakha.epolice.ir مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

مجوز خروج از کشور برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی برای مشمولان غیرغایب صادر می شود و مشمولانی که تعیین تکلیف خدمتی نشده اند به عنوان مشمول غایب تلقی شده و امکان دریافت مجوز خروج از کشور را ندارند لذا مشمولان غایب تنها در صورت تعیین تکلیف وضعیت خدمتی و دریافت کارت پایان خدمت و یا معافیت، امکان خروج از کشور را خواهند داشت.

در این اطلاعیه آمده است: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یاکانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.#

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

مراسم اعزام به خدمت سربازان مشمولان پایه خدمتی مرداد ماه 1402 سازمان وظیفه عمومی فراجا + فیلم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

مرحله نهایی سی و هشتمین مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و نیروهای وظیفه وزارت دفاع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin