صبح امروز 28 مردادماه یک سارق سابقه دار حین انتقال از دادسرا برای اعزام به زندان با مامورین درگیر می شود و متاسفانه در این درگیری بر اثر تیراندازی سارق، سرباز وظیفه رامین جوکار به شهادت میرسد و یک سرباز دیگر نیز مجروح و به مرکز درمانی منتقل می شود.

سارق هم مجروح و دستگیر میشود.

 

دادستان مرکز فارس نیز گفت: قصور سرباز وظیفه و کوتاهی در نگهداری از اسلحه سازمانی و همچنین عدم مراقبت مناسب از متهمان در حال انتقال به بازداشتگاه باعث مسلح شدن یکی از متهمان و وقوع حادثه شد.

18156997_611

سید مصطفی بحرینی  در پی ایجاد درگیری مسلحانه در محوطه کلانتری شهرستان بیضا، با حضور میدانی در محل درگیری گفت: قصور سرباز وظیفه و کوتاهی در نگهداری از اسلحه سازمانی و همچنین عدم مراقبت مناسب از متهمان در حال انتقال به بازداشتگاه باعث مسلح شدن یکی از متهمان و وقوع حادثه شد.

وی با بیان اینکه متهمان قصد فرار از کلانتری را داشتند، گفت: در پی تیراندازی و درگیری متقابل متهم، یک سرباز وظیفه در محوطه کلانتری به شهادت رسید و یک سرباز وظیفه نیز از ناحیه بازو زخمی شده است.

دادستان مرکز استان فارس با بیان اینکه متهم دارای سوابق متعدد و دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر است، گفت: وی در نتیجه درگیری متقابل با نیرو‌های کلانتری از ناحیه صورت زخمی دستگیر شد.

بحرینی با بیان اینکه در حال حاضر متهم در اختیار ضابطان است و موضوع با نظارت مقام قضایی در حال بررسی است، بیان کرد: تحقیقات اولیه در خصوص ابعاد حادثه آغاز شده است.

وی تصریح کرد:حال سرباز زخمی مساعد و به صورت سرپایی مداوا شده است و حال عمومی متهم پرونده نیز که از ناحیه صورت زخمی شده، مساعد است و جهت انجام مراحل درمان به مراکز درمانی شیراز منتقل شده‌اند.