آغاز واکسیناسیون سربازان در زنجان
مسئول روابط عمومی تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان گفت: واکسیناسیون سربازان و کارکنان پایورتیپ۲۱۶ زرهی زنجان از دیروز چهارشنبه در زنجان آغاز شده است.





به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر از زنجان، سرگرد سحاب مرادی مسئول روابط عمومی تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان گفت: واکسیناسیون سربازان وظیفه و کارکنان پایور تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان از دیروز چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه در زنجان  آغاز شده است.

او با بیان اینکه واکسیناسیون سربازان وظیفه و کارکنان پایور این تیپ در بیمارستان ارتش زنجان انجام می‌گیرد، افزود: دُز نخست واکسن کرونا در روز اول طرح واکسیناسیون نیرو‌های مسلح به ۸۰ تا ۱۰۰ نفر از سربازان و کارکنان پایور تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان تزریق می‌شود.

مرادی ادامه داد: واکسیناسیون سربازان وظیفه و کارکنان پایور تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان به مدت ۲ الی ۳ هفته طول خواهد کشید. 


سحاب مرادی گفت: بیشترین استقبال سربازان و کارکنان پایور مربوط به تزریق واکسن‌های سینوفارم و برکت است.

مسئول روابط عمومی تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تعدادی از سربازان وظیفه و کارکنان پایور این تیپ نیز به این ویروس مبتلا شده اند، اما مرگ و میری در میان مبتلایان اتفاق نیفتاده است.

سحاب مرادی بااشاره به اینکه با توجه به حساسیت موضوع دستورالعمل‌های بهداشتی اعم از زدن ماسک، استفاده از ژل ضد عفونی و انجام فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت جدی در این تیپ، رعایت می‌شود، گفت: اگر موردی از ابتلا به این ویروس بین سربازان و کارکنان پایور مشاهده شود بلافاصله فرد مبتلا قرنطینه شده و در صورت مساعد نبودن وضعیت عمومی به بیمارستان منتقل می‌شود.