فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه سمنان مطرح کرد ؛ دستاورد خدمت سربازی اقتدار توان بازدارندگی است


سرهنگ ستاد داریوش نوروزی در آئین تحلیف و اخذ سردوشی کارکنان وظیفه این مرکز آموزشی، گفت: دستاورد خدمت سربازی اقتدار توان بازدارندگی است.
به گزارش پایگاه فرهنگی سرباز و به نقل از روابط عمومی ارتش، سرهنگ ستاد داریوش نوروزی فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه و میدان تیر سمنان در مراسم آئین تحلیف و اخذ سردوشی کارکنان وظیفه این مرکز آموزشی، اظهار کرد: نیروی انسانی وظیفه نقش ارزنده ای در بازدارندگی و اقتدار نیروهای مسلح دارند.
فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه سمنان بابیان اینکه دوران مقدس سربازی و بویژه جایگاه سرباز یک افتخار بزرگ است، اظهار کرد: امروز امنیت آسمان ایران اسلامی مرهون جان فشانی کارکنان وظیفه ای است که در کنار سایر نیروی انسانی بصورت شبانه روزی و در بدترین شرایط آب و هوایی مشغول انجام وظیفه می باشند.
سرهنگ ستاد داریوش نوروزی با اشاره به اینکه وحدت و یکپارچگی سربازان وظیفه موجب نا امیدی دشمنان خواهد شد، خاطر نشان کرد: انسجام و همدلی مذاهب و قومیت های مختلف در ایران اسلامی بویژه محیط سربازی همواره رویای تفرقه و دودستگی بیگانگان را نقش بر آب کرده است.
وی، خاطرنشان کرد: باید از خدمت سربازی به عنوان یک فرصتی طلایی و ارزشمند در جهت رشد و تعالی استعداد‌های خود برای ورود به زندگی اجتماعی بهره برد.