فرمانده منطقه پدافندهوایی مرکزی اصفهان؛ با عمل و کار جهادی، ایران نمونه و الگوی کامل اسلامی خواهد شد


به گزارش پایگاه فرهنگی سرباز و به نقل از روابط عمومی نیروی پدافند هوایی، امیرسرتیپ دوم علی حدادی سامانی؛ فرمانده منطقه پدافند هوائی مرکزی(اصفهان) در آیین تحلیف و اعطای سردوشی سربازان آموزشی که با حضور خانواده های کارکنان وظیفه برگزار شد؛ ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه آموزشهای نظامی،عقیدتی و حفاظتی در مدت دوره رزم مقدماتی خطاب به سربازان گفت:اینک که مفتخر به نشان سربازی و ایثار شده اید،در پیشگاه قرآن و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران متعهد شوید که برای حفظ تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی ایران؛کوشا باشید.
فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی ،دوران خدمت سربازی را روزهایی به یادماندنی و خاطره ساز دانست و ادامه داد:دستاوردهای ارزشمند این دوران را برای مسیر زندگی آینده خود حفظ کنید و دائما خود را در پیشگاه خداوند متعال ببینید.
وی نماز اول وقت،قرائت روزانه قرآن وعمل به آن و احترام به پدر ومادر را سه اصل مهم واساسی یه سرباز در زندگی دانست و تصریح کرد:در دنیایی که دشمن با تمام قوا سعی در دور کردن جوانان از ارزشهایی اعتقادی واسلامی دارد،این سه ویژگی مهم می تواند در بسیاری از موارد راهگشا باشد.
امیر حدادی سامانی ،فرصت سربازی را زمان گرانبهایی برای ارتقای سطح اعتقادات و مهارتهای مختلف دانست و خاطر نشان کرد:از آموزشهای این دوره بهره لازم راببرید ؛چرا که اندوخته ای اثرگذار وتجربه ای گرانسنگ برای شما بعد ازخدمت سربازی خواهد بود.
در پایان سربازان وظیفه پس از اخذ سردوشی و قرائت سوگند نامه از مقابل کلام الله مجید و تمثال حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) رژه رفتند.