برگزاری ۶۶۰ نفر ساعت دوره مهارت آموزی سربازان وظیفه
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از برگزاری دوره های مهارت آموزی سربازان وظیفه با عنوان امنیت شبکه و شبکه‌های کامپیوتری توسط این اداره کل خبر داد.




به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، سید مصطفی فلاح سرپرست این اداره کل  در حاشیه برگزاری آزمون مهارت‌آموزی اظهار کرد: این آزمون در دو رشته شبکه های کامپیوتری و امنیت شبکه برای ۱۸ نفر سرباز وظیفه پدافند نیروی هوایی ارتش در شهرستان بابلسر برگزار شد و مجموعا ۶۶۰ نفر ساعت آموزش تخصصی دیده اند.
وی تصریح کرد: محتوای دوره‌ها منطبق با سرفصل های دانشگاه پست و مخابرات و بر اساس نیاز روز بازار کار و توسعه اشتغال تعریف شده است و نظارت برگزاری دوره ها و آزمون های مهارت آموزی سربازان وظیفه در حوزه ICT توسط این اداره کل صورت می‌گیرد.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران خاطرنشان کرد: این دوره ها با هدف عمده افزایش بهره وری کارکنان وظیفه و ایجاد اشتغال سربازان ایجاد شده و این فرصت را برای سربازان فراهم می کند تا همزمان با انجام ماموریت خدمت سربازی، تخصص جدیدی را آموزش دیده و با اخذ گواهینامه مهارتی جهت فعالیت و اشتغال در حوزه تخصصی خود وارد اجتماع شوند.