فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق مطرح کرد؛فلسفه خدمت سربازی آموزش، اطاعت پذیری و نظم و انضباط است


امیر سرتیپ دوم معصومی در مراسم تحلیف سربازان این یگان پدافندی گفت:فلسفه خدمت سربازی آموزش، اطاعت پذیری و نظم و انضباط است و ارتش جمهوری اسلامی ایران بحمد الله توانسته است در سایه اطاعت پذیری از رهبر معظم انقلاب در برابر استکبار جهانی ایستادگی کند.
به گزارش پایگاه فرهنگی سرباز و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه رعایت عزت، شرف و جایگاه شخصیتی سربازان در ارتش جمهوری اسلامی ایران از اولویت های اساسی این سازمان است، خاطر نشان کرد: ارتش به پشتوانه همین نیروی انسانی وظیفه متعهد، با اخلاص و با انگیزه است که امروز به این درجه از رشد و بالندگی رسیده است.
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با تاکید بر اینکه هرگونه بدرفتاری و عدم رعایت احترام نسبت به سرباز نه تنها در سازمان ارتش بلکه در دین مبین اسلام نکوهیده است، اظهار کرد: اکرام کارکنان وظیفه همواره موجب بازدهی فرآیند کاری و رفع بسیاری از مشکلات موجود خواهد شد.
امیر سرتیپ دوم معصومی، تصریح کرد: کارکنان وظیفه همواره با مشارکت در تمام سطوح فعالیتی سازمان ارتش اعم از فرهنگی، ورزشی، علمی، پزشکی،عمرانی و... افتخارات متعددی را برای این مجموعه به ارمغان آورده اند که همگی قدردان این قشر با صلابت هستیم.