روز گذشته ۱۹ اسفند ماه جلسه‌ای با حضور نصرالله مهاجر نخجوانی رئیس هیات مدیره گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب و هیات همراه به ریاست سردار محمد جواد زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر، روز گذشته ۱۹ اسفند ماه جلسه‌ای با حضور نصرالله مهاجر نخجوانی رئیس هیات مدیره گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب و هیات همراه به ریاست سردار محمد جواد زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برگزار شد.

در این جلسه، رئیس هیات مدیره گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب، ضمن تبیین توانمندی ها و ظرفیت این گروه، درخواست مشارکت در مهارت آموزی کارکنان وظیفه بویژه در موضوع نصب و نگهداری و تعمیر لوازم خانگی و جذب و بکارگیری سربازان ماهر منقضی خدمت در این شرکت را مطرح نموده و موضوع مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

در ادامه سردار زاده‌کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح نیز از آمادگی های این شرکت برای همکاری متقابل با قرارگاه تشکر نمود و مقرر گردید کارگروه مشترکی با حضور نمایندگان دو مجموعه برای بررسی بیشتر و انجام نیازسنجی دقیق از نیاز های شرکت و برنامه‌های این شرکت برای مشارکت در امر مهارت آموزی کارکنان وظیفه تشکیل و نتیجه را ظرف حداکثر یکماه برای اتخاذ تصمیم نهایی و تنظیم موافقتنامه همکاری ارائه کنند.

گفتنی است؛ گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب متشکل از چند هلدینگ لوازم خانگی، نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع فولاد، ساختمان و گردشگری و بازرگانی است.