آموزش ۱۱۷۰۰۰ نفر از کارکنان وظیفه توسط جهاد دانشگاهی در سال ۱۴۰۰
معاون آموزشی و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی از آموزش ۱۱۷۰۰۰ نفر با همکاری قرارگاه مرکزی مهارت آموزی در سال ۱۴۰۰ خبر داد.





به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر جلسه ارزیابی عملکرد سال جاری و توسعه و گسترش همکاری سازمان جهاد دانشگاهی و قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح در سال 1401 با حضور مسئولین قرارگاه مهارت آموزی از جمله سردار زاده کمند فرمانده قرارگاه و دکتر بیچندی، معاون آموزشی و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی با همراهی تعدادی از مسیولین و  مدیران قرارگاه وسازمان در روز چهارشنبه مورخ 25 اسفند ماه در سالن جلسات قرارگاه برگزار شد.

دکتر بیچندی ضمن اشاره به موانع موجود بیان کرد: با همکاری قرارگاه مرکزی مهارت آموزی و تلاش های انجام شده موفق به آموزش حدود  117000 نفر در راستای تفاهمنامه همکاری، در سال 1400 شدیم.

در ادامه سردار زاده کمند، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد سازمان جهاد دانشگاهی، براهمیت و ضرورت ارتقاع  کیفیت آموزش های عمومی و همچنین برگزاری بخشی از آموزش های عمومی  در حین خدمت سربازی تاکید کردند و خواستار گسترش همکاری این سازمان و قرارگاه مرکزی شدند.