اعزام مشمولان وظیفه استان فارس خرداد ماه ۱۳۹۹

اعزام مشمولان همه گروه های تحصیلی با حضور سردار فرماندهی محترم انتظامی استان فارس در روز پنجشنبه ۹۹/۰۳/۰۱ انجام پذیرفت .


در بدو ورود مشمولان با تمهیدات انجام شده از داخل تونل پاشش مواد ضد عفونی عبور و تست تب سنجی اولیه توسط کادر بهداری انجام و به داخل وظیفه عمومی راهنمایی گردیدند و معاون وظیفه عمومی استان( سرهنگ محمدرضا دهقانیان) ضمن تقدیر و تشکر و عرض خوش آمد گویی به مشمولان اعزامی مواردی در خصوص حفظ نظم و آرامش در اتوبوس های حمل مشمولین و رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی را اعلام نمودند.


سپس تست تب سنجی مجدد از مشمولین انجام و مشمولین مشکوک به بیماری کویید19 جداسازی و برای تست کرونا به بهداری معرفی گردیدندو پس از ضد عفونی اتوبوس های تعیین شده جهت اعزام مشمولان با همراهی افسر کارشناس تصادفات پلیس راه بازدید و پس از اطمینان از سالم بودن خودرو و سلامت رانندگان مجوز اعزام صادر گردید.


در پایان کلیه مشمولان پس از عبور از زیر قرآن مجید و دریافت بسته پذیرایی و پک ضد عفونی و رعایت پروتکل های بهداشتی بهداشتی اعزام گردیدند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 اعزام مشمولان وظیفه استان اردبیل خرداد ماه ۱۳۹۹


 

اعزام مشمولان وظیفه خدمت سربازی در  استان اردبیل با رعایت و آموزش پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از بیماری کرونا در روز پنجشنبه ۹۹/۰۳/۰۱ انجام شد.

 

به منظور پیشگیری از بیماری کرونا این مراسم با رعایت و آموزش پروتکل های بهداشتی از جمله رعایت فاصله هوشمند اجتماعی، شستشوی مکرر دست با صابون مایع، استفاده از ماسک، تغذیه مناسب، عدم تماس دستان با چشم و دهان و... برگزار شد.

 

 

 

 

همچنین در این مراسم اتوبوس های حامل مشمولان توسط اکیپ بهداری ضدعفونی گردید.