بازدید فرمانده حفاظت فیزیکی نیروی هوایی ارتش از قرارگاه سربازی پایگاه هوایی تبریز


سرهنگ دهقان در بازدید از قرارگاه سربازی پایگاه هوایی تبریز گفت: حفظ کرامت نسل جوان جامعه سربازی و ارتقای وضعیت محیطی و معیشتی نوعی عبادت و خدمت به خلق است.

سرهنگ دهقان فرمانده حفاظت فیزیکی نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه هوایی شهید فکوری در جمع فرماندهان دژبان و فرماندهان قراگاه سربازی با تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از اقدامات جهادی انجام شده در راستای ارتقای سلامت و نشاط در محیط پیرامونی سربازان قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه تلاش برای حفظ کرامت نسل جوان جامعه سربازی و ارتقای وضعیت محیط زیست و معیشت نوعی عبادت و خدمت به خلق است گفت: خدمت سربازی دوره آماده سازی برای ورود به عرصه مختلف زندگی وجامعه است و از توجه ویژه مسئولین این یگان به امر سربازی تشکر می کنم.

سرهنگ دهقان با اشاره به اینکه فرمانده نیروی هوایی ارتش از سربازان بعنوان سرمایه عظیم نیروی جوان و آینده ساز وموتور پیشران کشور یاد می کنند اظهار کرد: هرگونه کوتاهی دراین زمینه گناهی غیر قابل اغماضاست.

فرمانده حفاظت فیزیکی نیروی هوایی ارتش با اشاره به برگزاری دوره های بصیرت افزایی، ارتقا مهارت اجتماعی و آموزش شغلی سربازان بر حفظ و سرلوحه قرار دادن رعایت اصول امنیتی و فرامین نظامی به نحو مطلوب تاکید کرد.

سرهنگ دهقان در پایان خاطرنشان کرد: شما سربازان ایران اسلامی باید به این لباس سربازی که به تن کرده اید افتخار کنید، زیرا پاسداری از میهن عزیزمان برای ما یک ارزش محسوب می شود.