معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نهاجا خبر داد: برگزاری و تشکیل حلقه های محبت و معرفت ویژه سربازان


حجت الاسلام والمسلمین ترحمی گفت: حلقه های محبت و معرفت ویژه سربازان وظیفه در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین ترحمی معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با اشاره به تشکیل حلقه های محبت و معرفت ویژه انتخابات اظهار کرد: با هدف مقابله با جنگ نرم دشمن و ایادی استکبار جهانخوار که از ماه ها پیش بر طبل، عدم حضور در انتخابات کوبیده اند و در این راه از هر روش تبلیغاتی بهره گرفته اند، حلقه های محبت و معرفت در کلیه یگانهای نهاجا ویژه سربازان تشکیل شد.
وی افزود: برای خنثی نمودن نقشه های شوم دشمنان و برای ایجاد فضای پرشور و نشاط انتخاباتی و حضور حد اکثری خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه کارکنان جوان سرباز برابر سیاست ها و تدابیر رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا حلقه های محبت و معرفت از یک ماه قبل از تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به منظور بصیرت افزایی با حضور تمامی کارکنان وظیفه در سراسر یگان های نهاجا برگزار و تا زمان برگزاری انتخابات ادامه دارد.
معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نهاجا اظهار کرد: در این حلقه ها که با تبلیغ و آموزش موضوعاتی همچون «انتخاب اصلح و حضور حداکثری در پای صندوق های رای» فعالیت می نمایند از اساتید خبره و اعزه روحانی بهره گیری و استفاده می شود.
حجت الاسلام ترحمی خاطرنشان کرد: حلقه های محبت و معرفت فرصت بسیار مناسبی برای تبادل اندیشه ها، افکار و عقیده ها هستند و با هدایت و جهت دهی درست آن توسط اساتید، می توان از این حلقه ها نتیجه درست و قابل قبولی استخراج کرد.


منبع: روابط عمومی نهاجا