برگزاری آیین بدرقه سربازان اهل سنت در پایگاه شهید فکوری


جشن بدرقه و پایان خدمت سربازان اهل سنت پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز با حضور مسولین، فرماندهان و خانواده سربازان برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم خلبان جواد ولدی جانشین پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز ضمن تقدیر از زحمات سربازان اظهار کرد : سربازی از توفیقات یک جوان مسلمان است و همه مذاهب و اقلیت ها در تامین امنیت کشور نقش دارند.

وی با قدردانی از زحمات سربازان اهل تسنن گفت: بعنوان یکی از مسولین از تک تک شما فرزندان غیور و عزیز ایران که برادرانه در حال انجام وظیفه کردید تشکر می‌کنم.

امیر سرتیپ دوم ولدی در ادامه افزود: سابقه حضور غیرتمندانه برادران اهل تسنن ما در برهه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی و نثار خون شان از جمله خلبان شهید خالد حیدری بیانگر این واقعیت است که کشور مختص شیعه یا سنی نیست، همه ما برادریم و اطمینان داشته باشید کسانی که خواسته یا ناخواسته به کوره ی اختلاف ها می دمند در خط دشمن حرکت می کنند.

جانشین پایگاه هوایی تبریز در ادامه از سربازی به عنوان یکی از شریف ترین و مقدس ترین ماموریت های نظام ها عنوان و خاطر نشان کرد: نگاه فرماندهان ارتش به سربازان نگاه سرمایه و فرصت محور است و معتقدیم اگر سرباز و سربازی در مسیر درست قرار بگیرد جامعه و آینده یک کشور ساخته شده و بخش عظیمی از معضلات فرهنگی اجتماعی حل خواهد شد.
شایان ذکر است در پایان این مراسم از سربازان و خانواده آنان تقدیر و تجلیل نیز به عمل آمد

منبع: روابط عمومی نهاجا