برگزاری جشنواره جوان سرباز در پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند


مراسم بزرگداشت جشنواره جوان سرباز به مناسبت سالروز ولادت باسعادت امام حسن عسگری (ع) با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولین و کارکنان وظیفه در پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند برگزار شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی سرباز و به نقل از روابط عمومی نهاجا؛ در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین صدیقی نیا رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند در سخنانی ضمن تبریک ولادت باسعادت امام حسن عسگری(ع) گفت: براساس فرمایش امام حسن عسگری (ع)، بهترین راه و بستر برای ارتباط با خالق ، ایمان به خداوند است و بهترین راه ارتباط با مخلوق ، منفعت و کمک رساندن به همنوعان و دستگیری از آنان میباشد.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره جوان سرباز گفت: این جشنواره یک حرکت فرهنگی برای تجلیل از مقام و منزلت سربازان است که از برکات سربازی بعد از انقلاب اسلامی میباشد و به همین جهت است که سربازی به عنوان خدمت مقدس و سرباز به عنوان ایثارگر عرصه دفاع نامیده میشود.
حجت الاسلام صدیقی‌ افزود: لازم است همه فرماندهان و مسئولین با تدابیر لازم و نیز سربازان با وظیفه‌ شناسی، فرصت سربازی را به دورانی برای رشد و شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های کارکنان وظیفه تبدیل کنند چرا که چنین فرصتی تنها یک بار در زندگی انسان تکرار میشود و این فرصت دو ساله را باید غنیمت شمرد تا سربازی جایی برای رشد وشکوفایی باشد.
گفتنی است در پایان این مراسم از فرماندهان و سربازان نمونه پایگاه با اهداء لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.