بیش از ۴ هزار سرباز در آذربایجان غربی، سال گذشته آموزش مهارتی دریافت کردند
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: چهار هزار و ۳۰۰ سرباز طی سال گذشته در استان، آموزش مهارتی دریافت کرده و پس از انجام خدمت سربازی آماده ورود به بازار کار شدند





محمدسلیم عباسی روز جمعه در بازدید سردار بهروز رحیمی جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از مرکز آموزش مهارتی دارالفنون ارومیه افزود: این تعداد سرباز با اجرای ۶۰۱ دوره در حرفه های مختلف، آموزش های لازم را دریافت کردند.

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح آموزشی که با همکاری نهادهای نظامی و انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد، بیش از نیم میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی ارائه شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی ادامه داد: موضوع آموزش سربازان و توانمندسازی شغلی آنان در چند ساله اخیر یک تکلیف عینی برای سازمان محسوب شده است که با رصدهای انجام شده، شاهد اثربخشی این آموزش‌ها در بازار کار هستیم.

عباسی تاکید کرد: با توجه به نتایج قابل توجه این طرح در ورود سربازان بعد از انجام خدمت نظام وظیفه به بازار کار، این طرح با قدرت و قوت ادامه خواهد یافت.

سردار بهروز رحیمی جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی هم در این بازدید، از فعالیت‌های موثر اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی قدردانی کرد و گفت: نقش آموزش‌های این سازمان در ایجاد اشتغال پایدار بی بدیل بوده است.

در این بازدید با اهدای لوح از فعالیت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در پادگان‌های سپاه در آذربایجان غربی قدردانی شد.