تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد مرودشت و فرماندهی انتظامی فارس به منظور حمایت از طرح‌های تحقیقاتی در قالب بهره‌مندی از کسر خدمت و ... منعقد شد.

با حضور سیروس فارسی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و سرتیپ پاسدار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس تفاهم‌نامه همکاری این دو مجموعه در پنج ماده به امضا رسید.

در مراسم امضای این تفاهم‌نامه همکاری که در محل مقر فرماندهی انتظامی استان فارس صورت گرفت، طرفین بر تعامل و همکاری هرچه بیشتر در مسیر رفع موانع و مشکلات تولید دانش و استفاده از توانایی­‌های علمی و توسعه همکاری­‌های آموزشی، تحقیقاتی و کاربردی در راستای استمرار ارتباط سازمان یافته بین طرفین به منظور برطرف‌کردن نیاز‌های متقابل تأکید کردند.

هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه برقراری همکاری‌های مشترک در زمینه تحقیقات کاربردی و تولید محتوای علمی بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و فرماندهی انتظامی استان فارس است که مبنی بر همکاری مشترک و برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات بین بخشی در زمینه تحقیقات کاربردی و تولید محتوای علمی، زمینه سازی برای استفاده از توان و تخصص استادان و استعداد‌های برتر واحد دانشگاهی، همکاری‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی در حوزه ارتقای امنیت اجتماعی، نشست‌های علمی و تخصصی، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی در قالب بهره‌مندی از کسر خدمت و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری و سایر موارد دیگر خواهد بود.