دوران سربازی، بهترین فرصت برای خود سازی است


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: دوران سربازی را بهترین فرصت برای خودسازی دانست وافزود: کارکنان وظیفه، یکی از اصلی ترین و مهمترین ارکان در نیروهای مسلح بویژه نیروی انتظامی در اجرای ماموریت ها و وظایف محوله می باشند.

سرگرد " محمد زنگانه " گفت: دوران سربازی فرصت مغتنمی است تا جوانان در عرصه‌های مختلف به پویایی برسند و با اندوخته‌های خود وارد جامعه شوند و هر یک در توسعه، رشد و پیشرفت کشور نقش آفرینی کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: خدمت سربازی سختی های خاص خود را دارد، اما در این دوره مسئولیت پذیری، وقت شناسی، سحرخیزی، بهداشت و ... را فرا می گیرد و جوان در این دوره در برابر ناملایمات زندگی صبر پیشه کردن را یاد می گیرد.

این مقام مسئول نقش نظم و انضباط را در میزان موفقیت کارکنان وظیفه بسیار موثر و کلیدی دانست و افزود: یکی از مسائل کلیدی در زندگی هر انسانی، رعایت نظم و انضباط می باشد و بایستی سرلوحه زندگی هر فردی قرار گیرد. این نظم و انضباط در نیروهای مسلح نیز بایستی چندبرابر باشد تا بتوانیم بدور از هرج و مرج و بی نظمی و ناهماهنگی، از تمامی ماموریت ها سربلند بیرون بیاییم.

سرگرد زنگانه با تقدیر از زحمات شبانه روزی و خالصانه کارکنان وظیفه خاطر نشان کرد: دوران سربازی یکی از مقاطع مهم در طول زندگی می باشد که انتظار می رود سربازان عزیز از این فرصت به نحو احسن استفاده و به تقویت مولفه های لازم برای زندگی همچون صبر، گذشت و تحمل برای ورود به عرصه اجتماعی در خود بپردازند.