رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی: آحاد مردم به خصوص سربازان در خط مقدم جنگ روایت‌ها قرار دارند


به گزارش پایگاه فرهنگی سرباز و به تقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانعلی صالحی‌نسب، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، در مراسم تبرک پرچم حرم امام رضا (ع) که در جمع کارکنان وظیفه اداره عقیدتی سیاسی نزاجا برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه کرامت با اشاره به این که باید بتوانیم فرهنگ رضوی را در زندگی فردی و اجتماعی پیاده کنیم، گفت: دشمن‌شناسی از اصول مهم و آموزه‌های فرهنگ رضوی و کامل‌ترین سبک برای رسیدن به کمال است. زیرا کلام و شیوه زندگی امام رضا(ع)، تجلی کامل سبک زندگی اسلامی محسوب می‌شود.
وی با بیان این که جنگ روایت‌ها، پدیده‌ای تاریخی است که نیاز به فداکاری و از خودگذشتگی دارد، عنوان کرد: آحاد مردم به خصوص سربازان در خط مقدم جنگ روایت‌ها قرار دارند.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش افزود: گاهی بیان بعضی از روایت‌ها، تفاوت چندانی ایجاد نمی‌کند اما برخی روایات در صورت وارونه بیان شدن، می‌تواند به جامعه اسلامی آسیبی جدی وارد کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌نسب به نفی تفکرهای غلط در جوامع اسلامی پرداخت و اظهار کرد: مسئله وحدت در میان مردم جامعه بسیار ضروری است و این تفکر، گفتمان مقاومت در جامعه را ترویج می‌دهد و سلطه نمی‌پذیرد.
وی با تأکید بر ارتقای توان رزمی نیروی زمینی ارتش و بیان حقایق این مؤلفه از طریق جوانان انقلابی و مؤمن خاطر نشان کرد: امروز نیروی زمینی ارتش با به کارگیری موشک‌های دوربرد و نقطه‌زن از لحاظ قدرت در بالاترین شرایط رزمی قرار دارد. در حوزه بالگردی نیز با تجهیز دوربین‌های دید در شب و افزایش برد موشک‌ها، بزرگ‌ترین ناوگان بالگردی در خاورمیانه محسوب می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌نسب به دلایل اهمیت جنگ روایت‌ها اشاره و بیان کرد: کسانی که پرچمدار روایات هستند، اگر به درستی کار خود را انجام ندهند، به دشمن فرصت بهره‌برداری از این مسئله را خواهند داد.
وی در پایان تصریح کرد: امروز جنگ روایت‌ها، موضوع مهم محافل علمی و به ویژه فضای مجازی است، در جنگ‌های آینده تجهیزات نظامی برنده نیست، بلکه پیروز کسی است که توانسته باشد روایت مؤثرتری داشته باشد.