سربازان نمونه سپاه ناحیه خرم‌آباد تجلیل شدند

همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس، از سربازان نمونه سپاه ناحیه خرم آباد تجلیل شد.


سرهنگ بازگیر، فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرباز از جمله شهیدان کوشکی و فلاحی اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی بسیاری از سربازان بعد از پایان خدمت با اینکه هیچ گونه اجباری نبود در اوج معنویت و در نهایت ایثار برای دفاع از ارزش های الهی و حفظ انقلاب و نظام اسلامی در جبهه ها می ماندند.


وی با بیان این که نوع نگرش جمهوری اسلامی برای حضور پسران در دوره سربازی، تربیت جوانان در تمامی سطوح مدیریتی از مرکز خانه تا اجتماع است افزود: در دوره ها و با عناوین مختلف برنامه های معنوی، مهارتی و کارآموزی با هدف کارآمدی جوانان و ارتقا سطح معنویت و کسب حداقل یک مهارت شغلی برای سربازان اجرا می شود.


فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد بیان کرد: در سپاه خرم آباد سربازدر رده ضعیف نداریم و تمامی سربازان در رتبه های ممتاز، عالی و خوب بوده و همگی شایسته تقدیر و تشکر هستند.


وی با اشاره به خدمات سربازان در کمک به سیل زدگان خاطرنشان کرد: کم نبودند سربازانی که در ایام کرونا در اوج جوانمردی و ایثار برای ضدعفونی محلات و سلامت مردم درخواست می دادند و این نوع نگاه برای یک کشور سرمایه و ارزش است چراکه این نوع رفتار بیان کننده این است که راه و مکتب شهیدان و امام هنوز پابرجاست.


حجت الاسلام جواد صیادی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم آباد با اشاره به نقش مؤثر فرماندهان جوان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: معنویت به عنوان سنگ بنای اصلی در زندگی شهدا مشهود است و می بینیم که امروز دشمنان، ایمان جوانان ما که شیرازه نظام اسلامی ایران را شکل داده را نشانه رفته اند.


وی با اشاره به ضرورت بصیرت افزایی در بین سربازان افزود: تاریخ حکومت پهلوی جز ذلت و سرافکندی نیست؛ آنجایی که پهلوی اول کل بودجه کشور را صرف تجهیزات نظامی کشور کرد اما بیش از ۱۰ ساعت نتوانستند در برابر متجاوزان به خاک این کشور مقاومت کنند.


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم آباد با بیان این که امروز ما درقله هستیم عنوان کرد: موشک باران دقیق عین الاسد عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان و استکبار نشان داد. باید با نگاه دقیق به گذشته، حال و آینده آگاهی بینش و سطح معرفت خود و اطرافیان و افراد جامعه مان تلاش کنیم چراکه تاریخ ایران اسلامی پر از افتخار و سرافرازی است.
منبع: خبرافلاک