مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر گفت:سربازی دین خدا در هر لباسی عبادت الهی است.
حجت الاسلام سید میثم نبوی در حاشیه برگزاری دوره تربیت و تعالی سربازان هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح آگاهی و افزایش بصیرت دینی دانست و گفت: تقویت روحیه ایمانی و آموزش مباحث کاربردی برای سربازان امری مهم است.
حجت الاسلام نبوی با اشاره به مدت دوره تربیت و تعالی ویژه سربازان افزود: این دوره‌ها به مدت ۳ روز در جوار شهدای خوشنام حسینیه عاشقان ثاراله با حضور مربیان و اساتید مجرب برگزار می‌شود.
به گفته مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در قائم شهر موضوعات آموزش احکام ونماز، بهداشت روان، اخلاق اسلامی، مباحث سیاسی، بصیرتی واعتقادی مهم‌ترین موضوعاتی بود که در کلاس‌ها برای سربازان طرح شد.

حجت الاسلام نبوی خاطرنشان کرد: در پایان این دوره از کلاس‌ها با برگزاری آزمون به همه شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اهدا خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در قائم شهر در پایان سخنان خود سربازی دین خدا در هر لباسی عبادت الهی دانست و افزود: سرباز به کسی گفته می‌شود که با روحیه بالای دینی در راه ترویج، حفظ و نگهبانی دین مبین اسلام وکیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پای کار ثابت انقلاب است که در این مسیر پر فراز و نشیب شهدای زیادی تقدیم شد.