سومین همایش مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه در استان سیستان و بلوچستان
بازدید تیم ارزیاب مهارت آموزی کارکنان وظیفه به سرپرسی سردار کمالی و با حضور فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی، سردار زاده کمند با برگزاری سومین همایش مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در شهر زاهدان برگزار شد.





به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سرباز ماهر، سومین همایش استانی مهارت‌آموزی آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در استان سیستان و بلوچستان با حضور با حضور فرماندهان یگان‌های عمده نیروهای مسلح مستقر در این استان، معاون اقتصادی استاندار، مدیران کل وزارتخانه‌های کار، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، ارتباطات و سازمان فنی و حرفه‌ای در روز 5 شنبه مورخ 1401/05/27 به میزبانی سپاه پاسدارن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

پس از قرائت خیر مقدم توسط مجری جلسه، مدیران کل ادارات و فرمانده‌هان یگان‌های نیروهای مسلح مستقر در استان سیستان و بلوچستان  اقدام به ارائه گزارش عملکرد در خصوص مهارت‌آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح کرده و نظرات و پیشنهادات خود را در این راستا بیان کردند.

در ادامه جلسه سردار کمالی، سرپرست تیم ارزیاب قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نتایج ارزیابی از عملکرد یگان‌های نیروهای مسلح مستقر در این استان را بیان کرده و در راستای بهبود مهارت‌آموزی و اشتغال سربازان توصیه‌های لازم را به عمل آوردند.

پس از ارائه گزارش عملکرد کمیته مهارت تا اشتغال توسط معاون اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان، سردار زاده‌کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه به عنوان سخنران اصلی این همایش با بیان فلسفه خدمت سربازی و تدابیر مقام معظم رهبری در این خصوص، به اهمیت مهارت‌آموزی اشاره کرده و سیاست‌ها، برنامه‌های قرارگاه را تشریح کردند.