سردار "حسین اشتری" در ضیافت افطاری که با حضور سربازان وظیفه ستاد ناجا برگزار شد، ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) گفت: خدا را شاکرم که توفیق داد افطاری را در خدمت شما سربازان عزیز باشم و به همین خاطر از برگزارکنندگان این مراسم زیبا تقدیر و تشکر می کنم.
وی با اشاره به این مطلب که خدمت سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عبادت است، عنوان کرد: شما سربازان عزیز بایستی شاکر خداوند باشید که زیر پرچم اسلام و انقلاب تحت فرماندهی مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" و نایب برحق امام زمان (عج) خدمت می کنید.
فرمانده نیروی انتظامی همچنین گفت: خدمت سربازی در هر مقطع زمانی خدمت مقدسی است، چراکه خدمت به کشور و میهن است و امروز خدمت سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک ارزش است و شما جوانان عزیز سرمایه این نظام هستید، لذا قدردان شما هستیم.
سردار اشتری با اشاره به این مطلب که نگاه ما به سربازان یک نگاه ارزشی است، افزود: تاکید مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" همواره به فرماندهان بر این محور است.
فرمانده نیروی انتظامی سربازان را امانتی نزد نظام خواند و عنوان کرد: خدمت سربازی در زمان حال با گذشته بسیار تغییر کرده، امروزه نگاه به سرباز یک نگاه ارزشی و والاست و شما سربازان مانند خانواده ما هستید و هیچ فرقی با آنان ندارید.
وی با اشاره به تغییرات حقوقی ایجاد شده برای سربازان و تلاش های بسیار خوبی که در این خصوص صورت گرفته،گفت: تمایل داریم هر کدام از سربازان عزیز که بخواهند به استخدام نیروی انتظامی درآیند برای آن‌ها شرایطی فراهم شود که در این نیرو خدمت کنند و این برای بنده و همکارانم یک افتخار است.
سردار اشتری در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: من از شما جوانان انقلابی تقاضا دارم که با شناخت و معیارهایی که فرمانده معزز کل قوا به آنها اشاره کرده فرد اصلح را انتخاب کنید و ضمن حضور فعال در کنار خانواده به آن رای دهید، چرا که شرکت در انتخابات برای همه ما یک وظیفه دینی و ملی است.
لازم به ذکر است، در این مراسم فرمانده نیروی انتظامی ضمن صرف افطاری با کلیه سربازان عکس یادگاری گرفت.