به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی سردار"رحمان علیدوست"اظهارکرد:با توجه به در پیش بودن ایام محرم و مراسم راهپیمایی اربعین حسینی و افزایش تقاضای مشمولان دانشجو برای دریافت مجوز خروج از کشور به صورت غیرحضوری و اینترنتی،کلیه افراد متقاضی می بایست قبل از ثبت وارائه درخواست مجوز خروج از کشور از صدور معافیت تحصیلی خود اطمینان حاصل نمایند.

وی گفت : مشمولان دانشجوی عزیز می بایست با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک سازمان به نشانیsakha.epolice.ir نسبت به ثبت معافیت تحصیلی خود اقدام کنند.

سردارعلیدوست ادامه داد: درصورتی که سنوات مجاز تحصیلی دانشجویان به اتمام رسیده است و هنوز موفق به فارغ التحصیلی نشده اند می توانندباموافقت کمیسیون موارد خاص دانشگاه مربوطه،از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) درخواست سنوات ارفاقی خود را ثبت کنند.

وی تاکید کرد : در صورت عدم ثبت معافیت تحصیلی دانشجویان در سامانه وظیفه عمومی و یا عدم تعیین تکلیف سنوات تحصیلی و اخذ مجوز،این مشمولان مجاز به خروج از کشور نیستند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجابیان کرد: با توجه به زمان باقی مانده تا این ایام از دانشجویان تقاضا می شود هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف وضعیت تحصیلی خود اقدام کنند تا در زمان اوج درخواست ها با چالش مواجه نشوند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد:مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشترمی توانندازطریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانیwww.vazifeh.police.ir و یاکانال سازمان درپیام رسانهای داخلی (سروش،ایتا وروبیکا) به نشانیkhabaresarbazi@ ازآخرین اخبارمربوطه مطلع شوند.