جانشین فرمانده کل انتظامی کشور به همراه فرمانده مرزبانی فراجا از مجروحان حادثه تروریستی سراوان عیادت و از نزدیک در جریان روند درمان و بهبودی آنها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "قاسم رضایی" به همراه سردار "احمدعلی گودرزی " از مجروحان حادثه تروریستی سراوان، استواریکم "مجتبی کهخا جوان" و گروهبانیکم "رضا برجی" عیادت و از نزدیک در جریان روند درمان و بهبودی آنها قرار گرفت.

در این دیدار سردار " رضایی" از کارکنان به عنوان سرمایه اصلی سازمان یاد کرد و گفت: صحت و سلامتی کارکنان و ارتقاء روحیه آنان نقش مهمی در کیفی سازی ماموریت های مرزبانی دارد.

این مقام ارشد درخاتمه ضمن دعا و آرزوی سلامتی  برای شفای کامل این عزیزان از خداوند متعال، خاطرنشان کرد: باید برای حفظ و صیانت ازکارکنان تلاش شود و از صدر اسلام تاکنون عیادت مریض و دیدار او از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و عیادت از بیمار رضایت خدا را به همراه خواهد داشت.

 جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه ضمن استماع درخواست همکاران مجروح که اکنون در حال سپری نمودن دوران درمان می باشد دلجویی و دستورات لازم را در جهت تسریع در روند درمان آنها صادرکرد.#