فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی خرداد ماه سال 1400
1400/2/28 گروه ناجا - سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه 1400دارند، می بایست در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.
به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا،این سازمان در اطلاعیه ای اعلام کرد:کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال 1400دریافت کرده اند،می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.
در این اطلاعیه آمده است،کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی ،دیپلم و زیردیپلم می بایست روز شنبه یکم خرداد ماه سال 1400 درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده ، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
لازم به ذکر است:در این دوره از اعزام به خدمت برای حفظ سلامت مشمولان،تاریخ اعزام به خدمت مشمولان معاف از رزم مبتلا به بیماری های مزمن آسم و قلبی و عروقی تمدید شده و لذا این دسته از مشمولان با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+10) برگ آماده به خدمت با تاریخ جدید را دریافت کنند.
گفتنی است ، مشمولان اعزامی می بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت،برگ محل مراجعه،برگ واکسیناسیون،کارت ملی و شناسنامه،مدارک مربوط به شرایط خاص مانند:تاهل ،گواهی فوت والدین ،جانبازان ، خانواده درجه یک شهدا و... را به همراه خود داشته باشند.
همچنین برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا،مشمولان اعزامی در روزاعزام توسط وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه قرار می گیرند.
لازم به ذکر است:عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده،غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.