فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مرداد ماه سال 99


به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا،این سازمان دراطلاعیه ای اعلام کرد:کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ مرداد ماه سال 1399 دریافت کرده اند،می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.
در این اطلاعیه آمده است،کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی ،دیپلم و زیردیپلم می بایست در تاریخ ،ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده ، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
شایان ذکر است:این دسته از مشمولان می بایست به همراه برگ معرفی نامه مشمولان که از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) دریافت کرده اند ، به نزدیک ترین مرکز بهداشت محل سکونت خود جهت معاینه در خصوص ویروس کرونا مراجعه و درصورت تایید سلامتی آنان در این زمینه ،برگ محل مراجعه ممهور به مهرتایید مرکز بهداشت را به همراه داشته باشند.
در این اطلاعیه آمده است، برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا ،مشمولان اعزامی مجدد در روزاعزام توسط وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه قرار می گیرند.
سازمان وظیفه عمومی تاکید کرد،عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده،غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی،محرومیت های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت