کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها، دیپلم و زیر دیپلم که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی تیرماه سال ۱۴۰۱ هستند به خدمت سربازی فراخوانده شدند.



سرهنگ حسینی با توجه به اینکه برگه اعزام مشمولان توسط پست به آدرس مشمولان ارسال نمی‌شود گفت: مشمولان برای دریافت معرفی نامه می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۵ به یکی ازدفاترپلیس +۱۰ سطح استان مراجعه نمایند.

وی افزود: مشمولان وظیفه اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: اعزام مشمولان در این تاریخ‌ها، براساس طرح فاصله گذاری و انجام کلیه تمهیدات بهداشتی و غربالگری در بدو ورود مشمولان به وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش انجام می‌شود

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه در صورت مشاهده مشمولی که مکشوک به بیماری است از اعزام وی خودداری می‌شود افزود: مشمولین می‌بایست دو نوبت واکسن کرونا راتزریق کرده و کارت واکسن را در روز اعزام همراه داشته باشند.

وی  گفت: مشمولانی که در مهلت تعیین شده برای اعزام به خدمت مراجعه ننمایند و وارد غیبت شوند برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی، با محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری از سازمان‌های دولتی و وابسته و نهاد‌های قانونی، عدم صدور پروانه کسب  مواجه می‌شوند.  

 سرهنگ حسینی گفت: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.