فرمانده پایگاه هوایی تبریز در دیدار با خانواده سربازان وظیفه عنوان کرد: تربیت جوانانی ماهر، حرفه ای و عاشق کار از رویکردهای نیروهای مسلح به سربازی است



امیر سرتیپ دوم رسولی در دیدار با خانواده سربازان وظیفه پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز اظهار کرد: رویکرد نیروهای مسلح به سربازی، علاوه بر نقش آفرینی در دفاع و امنیت، به سمت تربیت و پرورش جوانانی ماهر، حرفه ای، عاشق کار و تلاش، سوق پیدا کرده است.
امیر سرتیپ دوم خلبان سعید رسولی فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز با هدف همدلی و آشنایی، با خانواده سربازان این مجموعه در فضایی صمیمی دیدار و گفتگو کرد.
امیر سرتیپ دوم رسولی در این دیدار بیان کرد: خانواده نقش تربیتی موثری در یادگیری مهارتهای زندگی فرزندان دارد و بعد از حضور جوان یا نوجوان در محیط‌های اجتماعی مانند دوران خدمت مقدس سربازی اثرات آن نمایان خواهد شد و این مهم می‌تواند در موفقیت آنان بسیار موثر باشد.
فرمانده پایگاه شهید فکوری در ادامه اظهار داشت : نقش خانواده در تمام مراحل زندگی ما قابل لمس و شناسایی است و خانواده اساسی‌ترین واحد جامعه است، به همین دلیل برخی از پژوهشگران خانواده را ستون فقرات یک جامعه می‌دانند، در واقع آن را نمونه کوچک شده یک جامعه قلمداد می‌کنند.
وی در پایان با بیان اینکه جوانان امروز آینده سازان کشور بوده و آینده ایران اسلامی با توسعه امنیت، فرهنگ و اقتصاد شکل می گیرد، اظهار کرد: رویکرد نیروهای مسلح به سربازی، علاوه بر نقش آفرینی در دفاع و امنیت، به سمت و سوی تربیت و پرورش جوانانی عاشق کار و تلاش، ماهر و حرفه ای سوق پیدا کرده است.
گفتنی است در پایان این دیدار از خانواده سربازان تجلیل بعمل آمد.
منبع: روابط عمومی نهاجا