فرمانده پایگاه هوایی تبریز: سربازی نماد مشارکت مردم در حفظ امنیت کشور است


فرمانده پایگاه هوایی تبریز:
سربازی نماد مشارکت مردم در حفظ امنیت کشور است
امیر سرتیپ دوم رسولی در دیدار با سربازان وظیفه گفت: برهمه ما وظیفه ست که جامعه را با ضرورت، اهمیت و ارزش های سازنده سربازی آشنا کنیم تا جوانان و خانواده ها با میل بیشتری به این امر مقدس رغبت پیدا کنند.
امیر سرتیپ دوم رسولی فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز در مراسم پرسش و پاسخ و دیدار چهره به چهره با کارکنان وظیفه با بیان اینکه سربازی موقعیت و فرصتی مغتنم برای جوانان است گفت: جوانان سرباز باید قدردان این موقعیت بوده و به چشم یک فرصت برای تربیت و پرورش روح و جسم و ارتقا بصیرت به آن نگاه کنند.
وی با بیان اینکه در مجموعه ارتش و به طور خاص نیروی هوایی اقدامات مهمی به منظور خوشایند سازی محیط سربازی صورت می پذیرد اظهار داشت: از فرصت سربازی باید به عنوان یک کارگاه چند وجهی در راستای خودسازی، فرهنگ سازی، معنویت افزایی استفاده شود، که به لطف خداوند متعال در مجموعه نهاجا و این پایگاه با کمک مجموعه عقیدتی سیاسی، اقدامات ارزشمند و متنوع بسیاری از قبیل کلاس های دینی قرآنی، جلسات روانشناسی و بصیرت افزایی، مراسمات معنوی و جشن های مذهبی و محافل قرآنی، انجام گرفته است.
امیر سرتیپ دوم رسولی در پایان با اشاره به نقش سرباز به عنوان نماد مشارکت مردم در ارتقا امنیت کشور اظهار داشت : تامین و ارتقا قدرت دفاعی الزاماتی دارد که یکی از آنها تامین سرمایه انسانی است، لذا برای تامین و تضمین قدرت دفاعی بهترین راه ایجاد زمینه مشارکت مردم در تامین نیروی انسانی است که در قالب نظام خدمت وظیفه پیش بینی شده و تمام سعی فرماندهان و مسولین آن است که قدردان و سپاسگزار این زحمات سربازان باشند.
گفتنی است در این مراسم به سوالات مطروحه از سوی سربازان و کارکنان وظیفه توسط فرمانده پایگاه هوایی تبریز و سایر مسولین و معاونان پاسخ ارائه شد.
منبع: روابط عمومی نهاجا