مرکز آموزش شهید ادیبی ناجا مرزن آباد

مرکز آموزش شهید ادیبی ناجا مرزن آباد

 
شماره تلفن های پادگان مرکز آموزش شهید ادیبی ناجا مرزن آباد
شماره تلفن های مرکز آموزش شهید ادیبی ناجا مرزن آباد
 
 
 
1 _ آسایشگاه گردان امام حسن
 
گروهانهای
 
 1 _ ایمان        01121841482
 2 _ ایثار         01121841483
 3 _ جهاد        01121841484
 4 _شهادت      01121841485
 
2 _ آسایشگاه گردان امام حسین
 
گروهانهای
 
1_ ایمان       01121841488
2_ ایثار        01121841489
3_ جهاد        01121841490
4_ شهادت    01121841491
 
3 _ آسایشگاه گردان کربلا
 
گروهانهای
 
1 _ ایمان        01121841494
2 _ ایثار         01121841495
3 _ جهاد         01121841496
4 _شهادت      01121841497
 
 
فرماندهی   
 01121841438
01121841409
01152653264
 
دژبانی 
01121841468
01121841469

گروه تلگرام شهید ادیبی ناجا

گروه تلگرام  مرکز آموزش شهید ادیبی ناجا مرزن آباد

 

T.me/adibi_naja

 
۹۶/۱۱/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
َAdmin

نظرات (۱۶)

یادش بخیر،تیرماه84، فرمانده گردان سرگرد سلمانی بود،

سلام، هجده سال تربیت فرزندم یک طرف و دو ماه حضور در پادگان آموزشی مرزن اباد یک طرف، واقعا تشکر میکنم از زحمات کادر خدوم نیروی انتظامی کشور

ان شاالله همه جوونها به سلامتی و خاطره خوب دوران سربازی رو سپری کنن .

پسر من تازه رفته و جز دعای خیر کاری از دستمون برنمیاد ، پارتی و آشنایی هم جز خدا نداریم .

سلام خدمت کادر محترم وفرمانده محترم پادگان اموزشی مرزن اباد لطفا یه جوری با جونهایی که میان خدمت رفتار کنید که فکر فرار ازخدمت رونکنن ممنون از زحمات تمامی نیروهای مسعول خدانگهدارتون

محمد حسین باقری فرزانه

با سلام  احتراما به استحضار می رساند  اینجانب محمدحسین  باقری فرزانه درتاریخ ۱۴۰۱/۴/۱ به عنوان سرباز وظیفه  در آن پادگان  برای آ موزش دوره نظامی  از شهر قم به آن پادگان اعزام شدم، وطی گذراندن دوره آموزش نظامی  جناب سرگرد بهزاد اعلام کردن که  افرادی که تمایلدارن الباقی  خدمت سربازی خدمت سربازی خود را در شهر خود به اتمام برسانند گواهی  فوت پدر و شناسنامه  و کارت ملی پدر مرحوم خود را به پادگان تحویل دهید و بنده به  خانواده طی تماس  تلفنی اعلام  کردم که مدارک پدرم را  به آدرس  پادگان ازسال کنید  اما  بنده به علت اتمام دوره آموزشی از طرف پادگان  توسط معرفی  نامه به شهر قم معرفی شدم  که باید بعد از طی دو روز خود رابه واحد شهر قم  معرفی میکردم  که بنده فراموش کردم  مدارک پدرم  را تحویل  بگیرم که  شامل شناسنامه  و کارت ملی پدر مرحومم میباشد  را در آ ن پادگان  جاگذاشته  و هنوز  فرصت نکرده ام جهت تحویل مدارک فوق به مرزن آباد سفر کنم  اما الان برای گرفتن  انحصار ورثه به مدار‌ک ذکر شده نیاز دارم که بدون  آنها  امکان پذیر نیست  از آن مقام محترم  خواهش  میکنم  که زحمت کشیده ومدارک را به آدرس قم میدان  امام خیابان  امام  پاسگاه  ۱۷ به فرماندهی پاسگاه  جناب  مراد تجری تحویل  دهید  با تشکر صمیمانه از  همکاری شما کمال تشکر را دارم . لطفا  در صورت نیاز  باشماره 09196921251 تماس بگیرید   در ضمن مدارک به نام رضا باقری فرزانه میباشد. تشکر و سپاس فراوان از حس انسان  دوستانه شما  دعای خیر ما همراه شما باشد و از خدای مهربان هرچه خوبی  هست برای شما  آ روز میکنم 

میش یخورده زود تر بهشون مرخصی بدین:)

پیمان مرادی

سلام خدمت دوستان بنده پدر یکی از سربازان اعزامی مهر هزار و چهارصد و دو هستم و اسم پسرم محمد علی مرادی دمقی هست و واقعأ پسرم از گروهانش راضی خواستم از اینجا از جناب آذر پور و سرکار گروهبان دسته امام حسین گروهان ایمان کمال تشکر را کنم باشد که دست ایزد یار و یاور شما باشد پسر من آدم بود که نظم انظباط زیاد نداشت ولی الان توی کارهاش دقیق و منظم شده از پادگانش واقعا راضی اللخصوص از گرو هانشاسم ارشد گروهانش را هم گفت ولی فراموش کردم کردان امام حسین گروهان ایمان هست چون همش از جناب آذر پور تعریف میکند متاسفانه ایشان را به خاطر سپردن ولی اسم ارشد گردان را گفت که بنده فراموش کردم از همینجا از تمامی کسانی که ما فرزندانمان را به دستشان سپردیم کمال تشکر را دارم و از ایزد منان برایشان بهترینهای را خواستارم که فقط در تصور خود خدا میگنجد جناب آذر پور بنده شما را ندیده‌ام ولی خیلی مردی چون پسر من از کسی تا به حال تعریف نکرده ولی از شما زیاد در. تماسها می‌شنوم خدا پشت پناه خودت و خانوادت باشه عزیز دل میهن

پیمان مرادی

سلام خدمت دوستان بنده پدر یکی از سربازان اعزامی مهر هزار و چهارصد و دو هستم و اسم پسرم محمد علی مرادی دمقی هست و واقعأ پسرم از گروهانش راضی خواستم از اینجا از جناب آذر پور و سرکار گروهبان دسته امام حسین گروهان ایمان کمال تشکر را کنم باشد که دست ایزد یار و یاور شما باشد

کسی می‌دونه که در طول این دو ماه چقد مرخصی میدن بهشون ؟

آقا کسی میدونی ۱ شهریوریارو بعد آموزشی کجا میفرستن؟

سجاد باقری وناشی

سلام ، من تیر ماه ۱۳۹۸ اونجا سرباز بودم و الان که دارم این متنو میزارم دقیقا ۴ سال گذشته از اعزامم ، فقط اومدم اینجا اینو بنویسم برای کسایی که میخوان برن سربازی اونجا . به ولله که خودتون نمیدونید بهترین دوران زندگی رو تو این پادگان میخواین سپری کنید و خودتون بی خبرید ، به خدا که حسرت اینو دارم که یک بار دیگه فقط یک بار دیگه اون روزا تو پادگان ادیبی برام تکرار بشه . زیبا تر و قشنگ تر و بهتر از این دوران و این پادگان نیست ‌ به ولله عظیم قسم ۴ سال گذشته اما حاظرم ۴ سال از طول عمرم کم بشه ولی دوباره برگردم به اون حال و هوا و اون روزا و اون پادگان و اون شرایط . همچی اونجا خوبه . همچی . بخدا خیلی خوبه ، فقط استرستون رو کنترل کنید تا از شرایط لذت ببرین. من افسوس این رو میخورم که استرس باعث شد اونطور که باید قدر تک تک اون روزارو تو پادگان ندونستم و خیلی دوست دارم یک بار دیگه تو اون پادگان فقط قدم بزنم

سلام کدپستی رو‌کسی داره؟

محمدمهدی خوشابی

بعد اموزشی کجا میدن ؟مرزبانی نمیدن؟

فرمانده فقط اقای علیجانی دمش گرم خیلی مرد بود .از طرف بچه های کرج 

خدا از سروان مختارنژاد نگذره 

صلاح طاهریان

سلام علیکم 

درود فراوان به افسری نمونه، دلسوز و فداکار و کاملا" با اخلاق  و حقا"  مایه افتخار نیروی انتظامی کشور در پادگان آموزشی شهید ادیبی مرزن آباد که با رفتار کریمانه و کردار نیک ، سربازان وظیفه از او خیلی رضایتمندی دارند. 

افسر میدان تیر بنام سروان علی نژاد که افسری منحضر به فرد و ارزشی برای جامعه نیروی انتطامی می باشد. 

حقیر به نوبه خود کمال تشکر را دارم. 

انشاالله با توجه به خصوصیات عالی و با کرامت نامبرده در پست های کلان و راهبردی از ایشان بهره گرفته شود.

طاهریان از استان قم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی