معاونت نیروی انسانی از وضعیت خدمت کارکنان وظیفه در سراسر کشور بازدید می کند

مدیر کارکنان وظیفه نیروی انسانی نزاجا در بازدید از تیپ ۱۲۸ و گروه ۳۳ توپخانه نزاجا گفت ؛ برابر تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا، مبنی بر تکریم کارکنان وظیفه ، نیروی انسانی نزاجا با اعزام مدیران بخش مدیریت وظیفه این نیرو به تمامی یگان ها از وضعیت خدمتی، معیشتی و محیط آسایشگاهی و.... کارکنان وظیفه بازدید می کند .

سرهنگ شکوهی مدیر کارکنان وظیفه نیروی انسانی نزاجا در جمع کارکنان وظیفه تیپ ۱۲۸ متحرک هجومی و ۳۳ توپخانه گفت؛ امروز به لطف خداوند متعال مجموعه نیروی زمینی ارتش تمامی تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا ( حفظه الله تعالی) را در تمامی حوزه ها نصب العین قرار داده است .

وی تاکید کرد ؛ یکی از مطالبات مقام معظم رهبری رسیدگی به محیط خدمت مقدس سربازی در حوزه کارکنان وظیفه است که برابر تدابیر معاون نیروی انسانی نزاجا مدیران تخصصی در حوزه کارکنان وظیفه با حضور در یگان های نزاجا علاوه بر دیدار چهره به چهره به بررسی و مشکلات سربازان می پردازند .
سرهنگ فرزین شکوهی تصریح کرد ؛ خوشبین سازی نسبت به محیط سربازی از مهمترین طرح ها و برنامه های نیروی زمینی ارتش در حوزه کارکنان وظیفه است که امروز با تدابیر فرماندهی نیروی زمینی ارتش، هیئت رئیسه و مسوولین مربوطه تحقق یافته است .


منبع: روابط عمومی نیروی زمینی ارتش