سردار شاهوارپور در نشست مهارت آموزی سربازان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی:
مهارت آموزی هفت هزار سرباز در خوزستان
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: هفت هزار سرباز پارسال در خوزستان حرفه و مهارت فرا گرفتند که امید است امسال با جهشی در حرفه آموزی برای سربازان روبه رو باشیم.





به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر،‌سردار حسن شاهوار پور روز چهارشنبه در نشستی با موضوع مهارت آموزی سربازان که با حضور مدیران دستگاه‌های مربوطه انجام گرفت بیان کرد:حرفه آموزی سربازان در چند سال اخیر بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است که با همکاری دستگاه‌های مربوطه تلاش داشتیم تا با مهارت آموزی به سربازان شرایط را برای اشتغال و فعالیت سربازان در بازار کار فراهم کنیم.

وی گفت: پارسال خوزستان در کل کشور رتبه نخست را در آموزش و مهارت آموزی به سربازان کسب کرد و از تمامی دستگاه‌های مربوطه درخواست داریم امسال نیز در اجرای این طرح نهایت همکاری را داشته باشند.

سردار شاهوار پور افزود: برای حرفه آموزی سربازان همکاری دستگاه‌هایی همچون فنی و حرفه ای ، سازمان صمت و اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مهم است؛ با این اقدامات جوانان زیادی با مهارت وارد بازار کار می شوند و در کاهش نرخ بیکاری استان اثر گذار است.
فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: از امسال هر سه ماه یکبار اقدامات انجام شده در این طرح بررسی می‌شود و روند اعطای پرداخت تسهیلات به سربازان با مهارت از سوی بانک ها نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: تامین تجهیزات متناسب با مشاغل مورد نیاز در خوزستان و امکانات نرم افزاری برای مهارت آموزی سربازان بسیار مورد اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در این نشست همچنین از برترین‌ها در بین سربازان و دستگاه‌هایی که در اجرای این طرح موفق بودند تجلیل شد.