گروه ناجا- رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی به درخواست کنکوری ها در تعیین تکلیف وضعیت خدمتی آنها پاسخ داد.
به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا ، سردار" تقی مهری " ، ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به خبرنگار ما اظهار کرد : مشمولان فارغ التحصیل دیپلم سال 98 که در کنکور سراسری سال 99 شرکت کرده اند به منظور رفع مشکل این عزیزان مهلت معرفی آنان را تا 31 شهریورماه اعلام کرد و مشمولان می بایست در مهلت مقرر نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نمایند.

وی ادامه داد: مهلت مذکور صرفاً به جهت ثبت درخواست ها در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 ) می باشد و زمان اعزام به خدمت این عزیزان در ماه های آتی مشخص می شود.
این مقام ارشد انتظامی افزود: مشمولان تا فرارسیدن زمان اعزام به خدمت خود فرصت انتخاب رشته و در صورت فراهم شدن شرایط توسط سازمان سنجش امکان ثبت نام بدون دغدغه در دانشگاه را دارند.
سردار مهری خاطرنشان کرد: ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا به منظور مساعدت و تعیین تکلیف این مشمولان منتظر اعلام نتایج و برنامه زمان بندی انتخاب رشته، ثبت نام و زمان دقیق شروع به تحصیل این عزیزان از سوی سازمان سنجش و وزارتخانه های علوم و بهداشت است که به محض تعیین موارد مذکور، سازمان وظیفه عمومی ناجا، ضوابط مربوط به این عزیزان را به زودی اعلام می کند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: در صورت عدم اعلام برنامه زمان بندی مناسب از سوی سازمان سنجش و وزارتخانه های مذکور و نیز شروع به تحصیل این عزیزان در ترم دوم، اعزام مشمولان در نزدیک ترین ماه انجام تا آنها بتوانند دوره آموزشی خود را در نیروهای مسلح گذرانده و در صورت تمایل در بهمن ماه از خدمت ترخیص می شوند.
وی ادامه داد: کلیه نیروهای مسلح موظف هستند برابر مقررات در صورت اعلام قبولی مشمولان در مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر نسبت به تسویه حساب با مشمولان اقدام و برای صدور معافیت تحصیلی به سازمان وظیفه عمومی معرفی کنند.
سردار مهری گفت : ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی به دنبال رفع دغدغه و نگرانی مشمولان و خانواده های محترم آنان هستند .