نشست صمیمانه سردار منتظرالمهدی با کارکنان وظیفه معاونت فرهنگی اجتماعی

 

سردار دکتر "سعید منتظرالمهدی" در نشستی صمیمانه با سربازان معاونت فرهنگی اجتماعی به گفت وگو پرداخت و از نزدیک شنوای مسائل و مشکلات آنان بود.


سربازان در ابتدای این نشست هرکدام به معرفی خود و رشته تحصیلی و تخصصی که در آن فعالیت دارند، پرداخته و برخی نیز که فضای صمیمی را مناسب دیدند به نوعی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.


معاون فرهنگی اجتماعی پلیس بر ضرورت حفظ شأن و منزلت کارکنان وظیفه تاکید کرد و گفت: قطعا لازم است این عزیزان در مشاغل تخصصی و حرفه ای خود و در بخش های مختلف مجموعه فعالیت داشته و به کارگیری شوند.


وی با بیان اینکه سربازان هم همانند همه افراد جامعه برای زندگی و آینده خود برنامه دارند، افزود: این افراد برای خانواده، جامعه، مجموعه انتظامی و ... سبب افتخار هستند و ان شاءالله آینده درخشانی در انتظارشان خواهد بود.

 

سردار منتظرالمهدی افزود: در این مدت کوتاه که سربازان مهمان ما هستند همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا این عزیزان بتوانند در طول دوران مقدس سربازی تجاربی ارزشمند فرا گرفته و در زندگی شخصی خود ساری و جاری کنند.


وی دوران سربازی را فرصتی مغتنم دانست که جوانان می توانند در عرصه های مختلف به پویایی و رشد برسند و پس از اتمام دوران خدمت با اندوخته‌های خود با گامی استوار و محکم وارد جامعه شده و در توسعه و پیشرفت کشور موثر باشند.


معاون فرهنگی اجتماعی فراجا با اشاره به اینکه تکریم، حفظ شأن و منزلت سربازان در همه مجموعه ها از الزامات است و باید برخورد و نگاهمان به سربازان وظیفه، پدرانه و متعهدانه باشد، تصریح کرد: خدمت مقدس سربازی سرآغاز تحولی بزرگ و آغاز سازندگی معنوی در زندگی جوانان این مرز و بوم  است و مهمتر آن که می توانند در این فرصت، اراده، خودباوری و مسئولیت پذیری را در خود تقویت کنند.


دکتر منتظر المهدی در پایان با تاکید بر برگزاری مسابقات ورزشی مختلف برای کارکنان وظیفه گفت: امیدوارم در طول دوره مسئولیتم، این نشست های صمیمانه تداوم یابد و در حد توان و در کنار انجام ماموریت ها، محیطی آرام و سرشار از صمیمیت در کنار یکدیگر داشته باشیم.

 

تصویر

 

 

تصویر