نگهبانی از مرزهای کشور امری مقدس و افتخاری جاویدان است

وی نگهبانی از مرزهای کشور را امری مقدس و افتخاری جاویدان دانست و ادامه داد: وظیفه ما مرزداران، حفظ و حراست از نوار مرز و جلوگیری از ورود قاچاق و حفظ امنیت در مرز است که در راستای این وظیفه باید توان عملیاتی و آمادگی رزمی و سطح آموزش خود را ارتقاء داده تا بتوانیم مؤثرتر و توانمندتر در ایفای وظایف محوله خویش ظاهر شویم.

فرمانده مرزبانی ناجا در راستای افزایش تعاملات درون و برون سازمانی، به لزوم انجام تعامل با مرزنشینان در راستای کنترل مطلوب نوار مرزی و استفاده از ظرفیت ها اشاره کرد و همچنین بر نگهداشت صحیح و اصولی اموال و خودروهای سازمانی تأکید کرد و عنوان داشت: حفظ بیت المال و استفاده بهینه از اموال سازمانی و رعایت اصل صرفه جویی از مهم ترین تمهیدات است که باید سرلوحه کار مرزداران قرار گیرد.

وی در پایان بر لزوم و استمرار آموزش در هر زمان و در هر مکان تأکید کرد و گفت: با توجه به حساسیت های کاری مرزبانی در حفظ امنیت مرز، توجه بر امر آموزش یکی از کلیدی ترین موارد در انجام تاکتیک ها در مواقع رزم و عملیات است تا در هنگام اجرای مأموریت ها موفق و سربلند باشید که تا الان هم به لطف خداوند همین طور بوده است.

گفتنی است؛ سردار "یحیی الهی"؛ فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه و سردار "کیاست سپهری"؛ فرمانده مرزبانی استان ایلام سردار "گودرزی" فرمانده مرزبانی ناجا را در این بازدید همراهی کردند.