همایش بزرگ رویش های انقلاب ویژه کارکنان وظیفه



در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همایش رویش های انقلاب ویژه کارکنان وظیفه در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی تبار، رئیس عقیدتی سیاسی دژبان ارتش ضمن تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی دستاورد های ملی و بین المللی بسیاری پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دست آورده که این پیشرفت ها سبب حیرت تمام ابرقدرت‌های جهان شده است.


وی در ادامه تصریح کرد: امروز با تکیه بر توان داخلی با وجود همه فشار ها و تحریم های دشمن شاهد درخشش در همه عرصه ها هستیم، به لطف خدا توانسته ایم در سطح منطقه و جهان در سکوهای عظمت و اقتدار قرار بگیریم.


رئیس عقیدتی سیاسی دژبان ارتش ضمن برشمردن دستاورد های انقلاب اسلامی افزود: برخلاف دوران ستم شاهی که در تمام زمینه ها وابستگی کامل به کشورهای دیگر داشتیم، اکنون در زمینه های مختلف همچون صنایع دارویی، پزشکی، هسته ای، کشاورزی، نظامی و... شاهد پیشرفت های قابل توجه و مثال زدنی هستیم. خدا را شکر جزء صادر کنندگان موفق در حوزه های مختلف و هم چنین انتقال دانش و فناوری به سایر کشورها هستیم.
وی اظهار کرد: در مباحث نظامی و دفاعی شاهد ساخت انواع سلاح هاو تجهیزات نظامی همچون انواع هواپیماهای جنگی و آموزشی ،انواع بالگرد، موشک ها، ناو جنگی وزیر دریایی، انواع ماهواره ها، رادارها و.... هستیم که این امرسبب اقتدار و امنیت شده است. دیگر هیچ کشوری فکر تعرض و دست درازی به خاک ایران اسلامی را نمی‌کند، این برتری نظامی سبب شد کشور های همسایه برای از بین بردن گروه های تروریستی و تکفیری درخواست کمک کنند که شر آنان را دفع کنند.


رئیس عقیدتی سیاسی دژبان ارتش در پایان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی کشوری است که هیچکس برای اداره آن نمی‌تواند دخالت کند و این استقلال و خود کفایی تحت رهبری مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) میسر شده است. رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا سبب خنثی شدن تحریم ها و فشارهای خارجی نظام شده است. نیروهای مسلح نقش بسیار حساس و خطیری دارند؛ آن‌ها نباید تحت تاثیر تبلیغات و هجمه های دشمنان قرار گیرند و همواره باید آمادگی خود را در بالاترین حد نگه دارند.

منبع: روابط عمومی ارتش