هنرآموزان فنی حرفه‌ای ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: هر نیروی انسانی که خدمت سربازی خود را تمام کرده و دوره‌های آموزش فنی و حرفه ای را فرا بگیرد و قصد ایجاد اشتغال داشته باشد ۱۰۰ میلیون تسهیلات دریافت خواهد کرد.




به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر و به نقل از خبرگزاری تسنیم، داود شهرکی در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با تاکید بر اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید به روز و بر اساس نیاز جامعه باشد، اظهار داشت: هر نیروی انسانی که خدمت سربازی خود را تمام کرده باشد و دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای را فرا بگیرد و قصد ایجاد اشتغال داشته باشد 100 میلیون تومان تسهیلات دریافت خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اگر نیرو ماهر باشد شغل او پایدار خواهد بود، ادامه داد: همه دستگاه‌ها، واحدهای تولیدی، بخش خصوصی و دولتی به نیروی ماهر نیاز دارند.

وی بیان کرد: امامان جمعه و جماعت از طریق تریبون‌هایی که در اختیار دارند ظرفیت‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را برای مخاطبان خودشان بازگو کنند.

شهرکی با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از طریق تریبون نماز جمعه و جماعت بسیار تاثیرگذار است، افزود: با وجود این همه ظرفیت و پتانسیل قابل قبول نیست که جوان ما بیکار باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: جوانان استان ما نباید فقط به فکر شغل اداری باشند زیرا که همه آنها بیکار می‌مانند و دیگران از دیگر استانهای کشور جای آنها را می‌گیرند.