پانزدهمین جشنواره مرحله استانی و یگانی حضرت علی اکبر(ع)-جوان سرباز فراجا استان فارس سال1401

 1401/10/18

 

در روز یکشنبه تاریخ 1401/10/11 مرحله استانی مراسم پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع)-جوان سرباز در مجتمع فرهنگی ، آموزشی تفریحی طلائیه این استان ، به شرح ذیل برگزار شد .

 

1- مراسم از ساعت 0800 روز یکشنبه یازدهم دی ماه سال 1401 در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی تفریحی طلائیه فرماندهی انتظامی استان آغازگردید.

 

2- دراین مراسم از تعداد 200 نفر کارکنان وظیفه اعم از راهور، یگان امداد، کلانتری و ... دعوت گردید .

 

3- در ابتدای ورود، کارکنان وظیفه شرکت کننده در مراسم با نظم و ترتیب خاص و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، پس از تب سنجی و دریافت بسته پذیرایی (آب معدنی، کیک، سیب، نارنگی، چای و ...) در محل برگزاری مراسم استقرار یافتند.

 

4- شروع مراسم با تلاوت قرآن کریم انجام شد.

 

5- سپس با توجه به همزمانی مراسم با مراسم برخط بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ، کلیه مدعوین در مراسم بر خط مذکور شرکت نمودند.

 

6- در ادامه سردار فرمانده انتظامی استان با ایراد سخنانی ، سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را به حاضران در جلسه تبریک و تسلیت گفته و اعلام داشتند که احتیاج داریم که سیره و زندگی ایشان را بررسی کنیم ، سراسر زندگی آن بزرگوار درس است. ایشان بیان داشتند دشمن قصد برهم زدن آرامش جامعه و خانواده را دارد و نهایت سعی و تلاش خود را در از هم پاشیدن کانون گرم خانواده معطوف داشته است، دشمن به دنبال زیر پا گذاشتن ارزش ها و اعتقادات اصیل اسلامی است. در سیستم ما سرباز باعث عزت و اقتدار و احساس سرافرازی ماست و همواره سربازان را از خودمان می دانیم. همواره می بایست با احترام و در شان ایشان با آن ها رفتار کنیم.

 

7- در ادامه منتخبین پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز هدایای خود را دریافت نمودند.

 

8- در پایان مراسم به یکایک کارکنان وظیفه شرکت کننده در جشنواره جوان سرباز (به تعداد 200 نفر) مبلغ 300 هزار تومان وجه نقد هدیه سردار فرمانده محترم انتظامی استان اهدا گردید.