بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

برآمد باد صبح و بوی نوروز

 به کام دوستان و بخت پیروز

 مبارک بادت این سال و همه سال

 همایون بادت این روز و همه روز


ضمن عرض سلام و ادب و احترام خدمت تمامی هموطنان عزیز،درود می فرستیم به روح پرفتوح امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و شهدای عرصه نظم و امنیت، بهارطبیعت و نوروز باستانی که مصادف با حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن وماه غفران الهی است را به همه هموطنان به ویژه کارکنان خدوم فرماندهی انتظامی کل کشورو سربازان جان برکف که در تمامی ایام سال بویژه ایام نوروز با ایثار و فداکاری خود در شهرها ،روستا ها و پادگان ها و مرزها در حال تامین امنیت کشور هستند تبریک و تهنیت عرض می کنم و سالی پر برکت و معنویت را با امید و پویایی از درگاه خداوند منان خواستارم.

با عنایت خداوند متعال تمامی آحاد کشور به ویژه جوانان و سربازان دلاور با اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) بتوانند در عرصه های مختلف فرهنگی ،علمی ،اقتصادی و.. . گام های موثری در سربلندی ایران اسلامی بردارند.

انشاءالله در سال جدید با توجه به تاکید فرمانده کل انتظامی کشور به شعار"نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه ای" ،با همت و عزم نیروهای مسلح بویژه کارکنان انتظامی و سربازان عزیزکشور، ایران را از دسیسه های دشمنان در امان خواهیم داشت و همواره روزهایی سرشار از آرامش و امنیت را برای مردم عزیز کشورمان آرزومندم.